HoMM 5 Tribes of the East: Misja 4 - Beasts and Bones
Aktualizacja:
Kampania 2, Misja 4 - Beasts and Bones
Czwarta misja wymaga sporo cierpliwości. Otrzymujemy dwóch dobrze rozwiniętych bohaterów, lecz bez żadnej pokaźnej armii oraz bez rozbudowanej Nekropolii. Jako bonus startowy wybierz złoto, które bardzo przyda się w początkowej fazie gry.
Zadania główne:
- Znajdź drogę do zamku Flammschrein;
- Odszukaj lidera Orków;
- Odszukaj i zniszcz siedzibę oddziałów Inferno;
- Odszukaj i zniszcz portal Demonów;
- Ornella i Arantir muszą przeżyć.
Zadania poboczne:
- Wybuduj wszelkie dostępne fortyfikacje w swoim zamku;
- Przejmij kontrolę nad każdą kopalnią złota.

Zaczynasz z zamkiem i dwójką bohaterów (1). Wpierw przerzuć wszystkie wojska do jednego bohatera (ja wybrałem Arantira, bo jest on w tym momencie lepszym czarownikiem). Ornellą zostań w zamku, a herosem zacznij zwiedzać pobliskie tereny. Angażuj się w te łatwe walki, unikaj czempionów i silniejszych oddziałów.
Po wygranych potyczkach zwiększasz swoją armię. Każdą "większą" walkę zostawiaj sobie na nowy początek nowego, gdy uzupełni się Twoja pula punktów nekromanckich. Jak najszybciej wybuduj Pill of Bones, aby mieć tych punktów ponad 500. Gdy zaatakujesz oddział w (2) z drogi zniknie przeszkoda. Na mapie znajduje się portal jednego kierunku (3) który wyrzuci Cię niedaleko Twojej Nekropolii.
Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieHeroes of Might and Magic V: Tribes of the East
12 października 2007
Komentarze czytelników
Czy ktoś wie jak rozwiązać problem w misji jeden chan jeden klan, że nie mogę przepłynąć przez wysepki do ostatniego zamku lazurowego ?
W ostatniej misji kampanii nieumarłych nie musimy poświęcać Ornelli. Wystarczy, że wykonamy quest dla ducha i wejdziemy w jeden z teleportów prowadzący do więzienia z bohaterem. W ten sposób możemy mieć 6 bohaterów naraz i poświęcić tylko tych nowych.
taaa.. albo mam jakiegoś buga przez którego nie moge przepłynąćod miejsca 5 do 7a przez te wysepki, albo mam jakoś wyjątkowo ukryty teleport, którego za nic nie mogę znaleźć. :p Nie gram do aż przyjdzie czas oświecenia. https://www.gry-online.pl/im/smiles/smile-5.png
kto mi pomorze jestem w kampani3 misja2 plywam po wodach i jestem na wyspie gdzie porozmawialem z graczem zielonym i nie moge plynac dalej poniewaz nie odslania mi dalsza czesc mapy a nie ma innej drogi
heroes 5 dzikie hordy to bardzo fajna gra
Dlaczego wersja przeglądarkowa poradnika ma 17 stron, a wersja do pobrania 52?
może mi ktoś pomuc jak przejc drugą misje gdyż droga która próbuje dojć do zamku nagle się urywa
Nie moge przejć drugiej misji gdyż gdy próbóje dojć po przejściu przez portal droga do zamku który trzeba zdobyć się urywa
Ja nie wiem restartuje misje, zaczynam odnowa, poziom łatwy trudny średni i nic ciagle nie mogę w tej ostatniej misji ostatniej kampanii Wulfstanem podbić tego zamku Inferno no to jest niemożliwe :( Ktoś ma jakiś pomysł ??
Dobra, poradziłem sobie. Jakby ktoś miał podobny problem, to powinno wystarczyć zrestartowanie misji, za drugim razem armia demonów była mniejsza blisko o połowę, w zasięgu moich możliwości :)
Aczkolwiek i tak krasnoludem najtrudniej było mi zdobyć. Natomiast orkami, gdzie bohater miał prawie 1000 cyklopów... śmiech na sali :)
Ktoś wie jak w ostatniej misji ostatniej kampanii wygrać walkę krasnoludem? Tę, która jest od razu po zdobyciu trzech kopalń złota. Przecież tego się nie da wygrać, mam mniej armii, jednostki prawie zawsze uderzają wroga z pechem, przez co nic niemal nie zabijają, wrogi bohater co rusz osłabia mi armie czarami, a surowców na użycie run nie ma. Nawet 1/4 armii nie jestem w stanie zniszczyć demonom.
czesc! byc moze wiecie ze udzielam sie na forum o M&M8 zawsze rozwiazywalem problemy innych a teraz ja mam problem.gra mi sie instaluje ale gdy pojawia ekran na wpisanie imienia to nie ma ani jednej litery wogole nie mam zadnych zapisow 0 liter
pomocy
A widzisz :). Tak to jest, jak jest się ślepym. Fajny poradnik, bo konkretny, dzięki :)
Ps. Na przyszlosc moze stosujcie 6 i 6', tak z dedykacją dla ślepych lunów :]
No jak to?
Na mapce są DWIE cyferki "6". Obie oznaczają miejsce, gdzie stoi oddział smoków.
Hopkins, gdzie Ty masz w (1) Ponownie dozbrój armię i dokonaj ulepszeń w zamkach. Teraz musisz odzyskać dwie części klucza. Obie są strzeżone przez niewielki oddział smoków (6). bo ja tam mam tylko jedną część i drugiej za nic znaleźć nie mogę :)?
Nawet nie ma tej gry na rynku a ludzie już ją mają... ciekawe skąd?
Średniawyh ten poradnik. Np. w ostatniej misji nie opisano dokladnie praktycznie żadnej z taktyk do walki z demonami, a niejedna walka była bardzo trudna.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
