HoMM 5 Tribes of the East: Misja 4 - A Flamboyant Exit
Aktualizacja:
Kampania 4, Misja 4 - A Flamboyant Exit
Przed Tobą ostatnia misja w grze. Nie posiadasz zamku i masz tylko jednego herosa. Musisz dokonać pełnej eksploracji terenu, zadbać o swoje finanse oraz minerały, pokonać trzy bardzo potężne armie i podbić silnie strzeżony zamek.
Scenariusz jest podzielony niewidzialną linią na cztery części. W każdej z nich zwiedzisz jedną ćwiartkę mapki. Jako bonus startowy wybierz 65 żywiołaków powietrza.
Każda z rozsianych na mapie jednostek barbarzyńskich oraz żywiołakow będzie się chciała do Ciebie przyłączyć, zamiast walczyć.
Zadania główne:
- Zajmij trzy kopalnie złota;
- Wyzwól ziemie wokół zamku Talonguard;
- Odnajdź drogę przez wszystkie portale;
- Zniszcz magiczną barierę;
- Pokonaj Mroczne Elfy;
- Zehir musi przeżyć.
Zadania poboczne:
- Opróżnij dwa skarbce Krasnoludów;
- Pokonaj lidera Demonów;
- Uwolnij grupę sojuszniczych matron cienia;
- Przyjmij obie propozycje najemników.

Startujesz w (1). Zbierz wszystkie surowce. Pamiętaj, aby nie ominąć ani jednego kryształu, bo tylko dzięki nim przyzwiesz tytanów co tydzień. W miejscach zaznaczonych (pomarańczową kropką) znajdują się skarbce krasnoludów. Ponadto przy (x) znajdziesz dwa namioty kluczników.
Teraz udaj się do (2a), a portal przeniesie Cię do podziemi (2b). Zdobądź trzy kopalnie złota i wróć się na powierzchnię. Przez (3a) przenieś się do (3b). Czeka Cię sporo walki. Staraj się nie tracić jednostek (Szybka Walka to złe rozwiązanie, bo SI często w głupi sposób traci oddziały). Używaj czarów do zabijania przeciwników (Deszcz Meteorów, Implozja, Krąg Zimna). Na pewno znajdziesz artefakty, które zwiększają skuteczność ognistych i lodowych czarów - pomogą one w walce.
Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieHeroes of Might and Magic V: Tribes of the East
12 października 2007
Komentarze czytelników
Czy ktoś wie jak rozwiązać problem w misji jeden chan jeden klan, że nie mogę przepłynąć przez wysepki do ostatniego zamku lazurowego ?
W ostatniej misji kampanii nieumarłych nie musimy poświęcać Ornelli. Wystarczy, że wykonamy quest dla ducha i wejdziemy w jeden z teleportów prowadzący do więzienia z bohaterem. W ten sposób możemy mieć 6 bohaterów naraz i poświęcić tylko tych nowych.
taaa.. albo mam jakiegoś buga przez którego nie moge przepłynąćod miejsca 5 do 7a przez te wysepki, albo mam jakoś wyjątkowo ukryty teleport, którego za nic nie mogę znaleźć. :p Nie gram do aż przyjdzie czas oświecenia. https://www.gry-online.pl/im/smiles/smile-5.png
kto mi pomorze jestem w kampani3 misja2 plywam po wodach i jestem na wyspie gdzie porozmawialem z graczem zielonym i nie moge plynac dalej poniewaz nie odslania mi dalsza czesc mapy a nie ma innej drogi
heroes 5 dzikie hordy to bardzo fajna gra
Dlaczego wersja przeglądarkowa poradnika ma 17 stron, a wersja do pobrania 52?
może mi ktoś pomuc jak przejc drugą misje gdyż droga która próbuje dojć do zamku nagle się urywa
Nie moge przejć drugiej misji gdyż gdy próbóje dojć po przejściu przez portal droga do zamku który trzeba zdobyć się urywa
Ja nie wiem restartuje misje, zaczynam odnowa, poziom łatwy trudny średni i nic ciagle nie mogę w tej ostatniej misji ostatniej kampanii Wulfstanem podbić tego zamku Inferno no to jest niemożliwe :( Ktoś ma jakiś pomysł ??
Dobra, poradziłem sobie. Jakby ktoś miał podobny problem, to powinno wystarczyć zrestartowanie misji, za drugim razem armia demonów była mniejsza blisko o połowę, w zasięgu moich możliwości :)
Aczkolwiek i tak krasnoludem najtrudniej było mi zdobyć. Natomiast orkami, gdzie bohater miał prawie 1000 cyklopów... śmiech na sali :)
Ktoś wie jak w ostatniej misji ostatniej kampanii wygrać walkę krasnoludem? Tę, która jest od razu po zdobyciu trzech kopalń złota. Przecież tego się nie da wygrać, mam mniej armii, jednostki prawie zawsze uderzają wroga z pechem, przez co nic niemal nie zabijają, wrogi bohater co rusz osłabia mi armie czarami, a surowców na użycie run nie ma. Nawet 1/4 armii nie jestem w stanie zniszczyć demonom.
czesc! byc moze wiecie ze udzielam sie na forum o M&M8 zawsze rozwiazywalem problemy innych a teraz ja mam problem.gra mi sie instaluje ale gdy pojawia ekran na wpisanie imienia to nie ma ani jednej litery wogole nie mam zadnych zapisow 0 liter
pomocy
A widzisz :). Tak to jest, jak jest się ślepym. Fajny poradnik, bo konkretny, dzięki :)
Ps. Na przyszlosc moze stosujcie 6 i 6', tak z dedykacją dla ślepych lunów :]
No jak to?
Na mapce są DWIE cyferki "6". Obie oznaczają miejsce, gdzie stoi oddział smoków.
Hopkins, gdzie Ty masz w (1) Ponownie dozbrój armię i dokonaj ulepszeń w zamkach. Teraz musisz odzyskać dwie części klucza. Obie są strzeżone przez niewielki oddział smoków (6). bo ja tam mam tylko jedną część i drugiej za nic znaleźć nie mogę :)?
Nawet nie ma tej gry na rynku a ludzie już ją mają... ciekawe skąd?
Średniawyh ten poradnik. Np. w ostatniej misji nie opisano dokladnie praktycznie żadnej z taktyk do walki z demonami, a niejedna walka była bardzo trudna.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
