HoMM 5 Tribes of the East: Misja 2 - The Grim Crusade
Aktualizacja:
Kampania 2, Misja 2 - The Grim Crusade
W tej misji wcielamy się w młodego nekromantę. Ze względu na bardzo wymagającą finałową potyczkę radzę inwestować w skille zwiększające naszą szkołę magii (nekromancja, czyli Banshee Howl oraz umiejętności, które pozwalają na bardziej efektywne wskrzeszanie umarłych) i szczęście. Jako bonus startowy wybierz dwa tysiące złota. Przyda się w początkowej fazie gry.
Koniecznie wybuduj we wszystkich zamkach gildie magów. Postaraj się Arantira nauczyć czaru "Oślepienie".
Zadania główne:
- Pokonaj Czarownika oddającego cześć Demonom (pomarańczowy gracz);
- Pokonaj lokalnego lidera Demonów;
- Znajdź tajemną ścieżkę do podziemi;
- Arantir musi przeżyć.
Zadania poboczne:
- Osiągnij piąty poziom doświadczenia;
- Zajmij wszystkie podziemne siedziby wampirów.

Wspomniałem już o tym, że misja należy do trudnych. Startujemy ze słabo rozbudowanym zamkiem i bardzo małą ilością wojsk (1). Wpierw polecam powalczyć tam, gdzie nie jesteśmy narażeni na duże straty i zwiedzić podnóża naszej siedziby. W tym miejscu muszę też wspomnieć o pewnym artefakcie, który znajduje się niedaleko Twojej twierdzy. Na jeziorku, strzeżony przez oddział żywiołaków znajdziesz płaszcz (Cloak of Death's Shadow), który znacznie zwiększy Twoje szanse na wygraną (zmniejsza morale i szczęście przeciwnika o dwa punkty, oraz - bonus setowy - zwiększa efektywność Twojego czaru Banshee Howl).
W drugim tygodniu, mając rozbudowany zamek, wykup wojska i rusz na południe. Pokonanie pomarańczowego (2) gracza to Twój priorytet, ponieważ gdy tylko oddalisz się od swojego zamku, komputer zacznie Cię nękać swoimi armiami. Dlatego tak ważne jest nie oddalanie od zamku w początkowej fazie misji.
Dokończ rozbudowę zdobytego miasta (2) i wezwij posiłki z Nekropolii. Gdy uzbierasz armię u jednego herosa pozwiedzaj okoliczne tereny. Wkrótce z południowo wschodniego rogu mapy (3) wyłoni się żółty przeciwnik. Będzie on miał silne wojsko, które Ty musisz pokonać. Od tego momentu komputer przestanie Cię już nękać i będziesz mógł w spokoju zbierać jednostki na finałową walkę.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieHeroes of Might and Magic V: Tribes of the East
12 października 2007
Komentarze czytelników
Czy ktoś wie jak rozwiązać problem w misji jeden chan jeden klan, że nie mogę przepłynąć przez wysepki do ostatniego zamku lazurowego ?
W ostatniej misji kampanii nieumarłych nie musimy poświęcać Ornelli. Wystarczy, że wykonamy quest dla ducha i wejdziemy w jeden z teleportów prowadzący do więzienia z bohaterem. W ten sposób możemy mieć 6 bohaterów naraz i poświęcić tylko tych nowych.
taaa.. albo mam jakiegoś buga przez którego nie moge przepłynąćod miejsca 5 do 7a przez te wysepki, albo mam jakoś wyjątkowo ukryty teleport, którego za nic nie mogę znaleźć. :p Nie gram do aż przyjdzie czas oświecenia. https://www.gry-online.pl/im/smiles/smile-5.png
kto mi pomorze jestem w kampani3 misja2 plywam po wodach i jestem na wyspie gdzie porozmawialem z graczem zielonym i nie moge plynac dalej poniewaz nie odslania mi dalsza czesc mapy a nie ma innej drogi
heroes 5 dzikie hordy to bardzo fajna gra
Dlaczego wersja przeglądarkowa poradnika ma 17 stron, a wersja do pobrania 52?
może mi ktoś pomuc jak przejc drugą misje gdyż droga która próbuje dojć do zamku nagle się urywa
Nie moge przejć drugiej misji gdyż gdy próbóje dojć po przejściu przez portal droga do zamku który trzeba zdobyć się urywa
Ja nie wiem restartuje misje, zaczynam odnowa, poziom łatwy trudny średni i nic ciagle nie mogę w tej ostatniej misji ostatniej kampanii Wulfstanem podbić tego zamku Inferno no to jest niemożliwe :( Ktoś ma jakiś pomysł ??
Dobra, poradziłem sobie. Jakby ktoś miał podobny problem, to powinno wystarczyć zrestartowanie misji, za drugim razem armia demonów była mniejsza blisko o połowę, w zasięgu moich możliwości :)
Aczkolwiek i tak krasnoludem najtrudniej było mi zdobyć. Natomiast orkami, gdzie bohater miał prawie 1000 cyklopów... śmiech na sali :)
Ktoś wie jak w ostatniej misji ostatniej kampanii wygrać walkę krasnoludem? Tę, która jest od razu po zdobyciu trzech kopalń złota. Przecież tego się nie da wygrać, mam mniej armii, jednostki prawie zawsze uderzają wroga z pechem, przez co nic niemal nie zabijają, wrogi bohater co rusz osłabia mi armie czarami, a surowców na użycie run nie ma. Nawet 1/4 armii nie jestem w stanie zniszczyć demonom.
czesc! byc moze wiecie ze udzielam sie na forum o M&M8 zawsze rozwiazywalem problemy innych a teraz ja mam problem.gra mi sie instaluje ale gdy pojawia ekran na wpisanie imienia to nie ma ani jednej litery wogole nie mam zadnych zapisow 0 liter
pomocy
A widzisz :). Tak to jest, jak jest się ślepym. Fajny poradnik, bo konkretny, dzięki :)
Ps. Na przyszlosc moze stosujcie 6 i 6', tak z dedykacją dla ślepych lunów :]
No jak to?
Na mapce są DWIE cyferki "6". Obie oznaczają miejsce, gdzie stoi oddział smoków.
Hopkins, gdzie Ty masz w (1) Ponownie dozbrój armię i dokonaj ulepszeń w zamkach. Teraz musisz odzyskać dwie części klucza. Obie są strzeżone przez niewielki oddział smoków (6). bo ja tam mam tylko jedną część i drugiej za nic znaleźć nie mogę :)?
Nawet nie ma tej gry na rynku a ludzie już ją mają... ciekawe skąd?
Średniawyh ten poradnik. Np. w ostatniej misji nie opisano dokladnie praktycznie żadnej z taktyk do walki z demonami, a niejedna walka była bardzo trudna.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
