God of War Ragnarok: Przetrwać fimbulvinter (Surviving Fimbulwinter) - solucja, opis przejścia
Nasza solucja do gry God of War Ragnarok dotyczy questu wprowadzenia – Przetrwać fimbulvinter. Z poradnika dowiecie się gdzie znaleźć Atreusa, jak pokonać bossów Bjorna i Thora, jak zdobyć Ostrza Chaosu, jak zabić łowczynię i jak odblokować krainę Svartalfheim.
Aktualizacja:
Przetrwać fimbulvinter (Surviving Fimbulwinter) to tytuł pierwszego głównego zadania z gry God of War Ragnarok. Opis przejścia z naszego poradnika wyjaśnia m.in. jak pokonać Thora i niedźwiedzia Bjorna, jak wytropić Atreusa, jak pokonać Łowczynię, jak odblokować Ostrza Chaosu i jak używać ich do zaliczania zagadek, a także jak dotrzeć do Domu Sindriego i uzyskać dostęp do Svartalfheim.
- Konfrontacja z Freją i powrót do domu (Head home)
- Podążanie śladami Atreusa (Track Atreus)
- Pojedynek z bossem - niedźwiedź Bjorn
- Powrót do domu z Atreusem (Return home with Atreus)
- Pojedynek z bossem - Thor
- Powrót do Atreusa (Return home to Atreus)
- Pójście z Atreusem do lasu (Follow Atreus into the forest)
- Pojedynek z mini-bossem - Łowczyni (The Huntress)
- Pójście z Atreusem do lasu (Follow Atreus into the forest) - kontynuacja
- Powrót do domu (Return home)
- Podążanie za Sindrim (Follow Sindri)
- Zabranie Mimira i podróż do Svartalfheim (Retrieve Mimir and travel to Svartalfheim)
Konfrontacja z Freją i powrót do domu (Head home)

Grę rozpoczniecie sterując saniami. W trakcie przejazdu w stronę domu bohaterów zaatakuje Was Freja. Musicie unikać przeszkód na drodze skręcając saniami w lewo lub w prawo.
Z samą Freją nie stacza się pełnego pojedynku - czekają Was pojedyncze QTE i musicie wciskać przyciski zgodnie z instrukcjami na ekranie. Freja spadnie z sań i uciekniecie jej. Po dotarciu do celu wybierzcie ścieżkę na wzgórze i wejdźcie do chatki.
Podążanie śladami Atreusa (Track Atreus)

W scenie z Faye musicie jedynie za nią podążać i przesunąć powalone drzewo.
Po powrocie do chatki Kratos rozpocznie poszukiwania Atreusa. Podążajcie za śladami na śniegu. Niedaleko wilków znajdziecie deski do zniszczenia. Po pozbyciu się ich przeciśnijcie się między skałami. Dotrzecie do Górnego Dzikiego Lasu (Upper Wildwoods).

Zaczniecie napotykać łupieżców - są oni jednymi ze słabszych odmian inteligentnych przeciwników w grze. Do zabijania ich możecie używać ataków wręcz (szybkich i mocnych) oraz rzucać Lewiatanem. Warto też polegać na blokach tarczą, unikach oraz egzekucjach na ogłuszonych przeciwnikach. Wszystkie techniki opisaliśmy na stronie Walka z rozdziału o podstawach gry.
W trakcie walk i po ich zakończeniu odnajdujcie też zawsze zielone kamienie lecznicze (Healthstones) żeby odnawiać pasek zdrowia Kratosa (samoczynnie odnowi się jedynie w minimalnym stopniu).

Dotrzecie do zablokowanego przejścia. Poszukajcie powalonego drzewa z obrazka - musicie rzucić w nie Lewiatanem doprowadzając do jego złamania i przywołać topór do siebie. Przeskoczcie nad małą przepaścią.
Po drodze zaczniecie odnajdywać loot. Kolekcjonowanie go jest opcjonalne, ale warto przeszukiwać w 100% wszystkie lokacje. Możecie gromadzić m.in. srebro i unikalne składniki do craftingu. Później zaczną też pojawiać się pierwsze znajdźki.

W niektórych z kolejnych walkach zaczną pojawiać się łupieżcy zwiadowczynie (Scouts). Dążą one do ataków dystansowych. Zwiadowczynie możecie pokonywać rzucając w nie toporem lub docierając do nich i rozprawiając się z nimi w walce wręcz. Używajcie bloków i uskoków żeby nie dać się trafić na odległość.
Wdrapcie się po ścianie i dotrzyjcie do jaskiń. Możecie zaatakować z zaskoczenia nowych łupieżców zeskakując na nich z górnej półki.
Pojedynek z bossem - niedźwiedź Bjorn

Tuż po wyjściu z jaskini zaatakuje Was wielki niedźwiedź Bjorn - to pierwszy główny boss gry. Konfrontację z tą bestią szczegółowo opisaliśmy w rozdziale Bossowie naszego poradnika. Poniżej są najważniejsze informacje o niej.
Pojedynek musicie rozpocząć od szybkiego wciskania przycisku X żeby uwolnić się z paszczy niedźwiedzia. W podobny sposób musicie też zachowywać się w dalszej części pojedynku jeśli Kratos zostanie ponownie złapany przez Bjorna.
Niedźwiedź może wykonywać kilka ataków w serii i są to zamachnięcia łapami. Mogą to być zwykle lub żółte ataki - możecie grać bardziej zachowawczo i wykonywać uniki dla wszystkich ataków lub starać się blokować zwykłe, które nie mogą przełamać obrony Kratosa.

W trakcie rozgrywania tej walki nauczycie się reagowania na 2 silniejsze typy ataków, którymi mogą dysponować przeciwnicy z gry.
Ataki sygnalizowane na żółto są w stanie przełamać blok Kratosa (dla przypomnienia aktywuje się go przyciskiem L1). Oznacza to, że o ile sam atak zostanie zatrzymany, bohater zostanie wystawiony na kolejne ataki bossa. Możecie całkowicie unikać żółtych ataków lub po przełamaniu gardy szybko reagować i odskakiwać do tyłu.

Ataki sygnalizowane na czerwono są znacznie większym zagrożeniem, bo nie możecie ich zablokować. Jedynym skutecznym rozwiązaniem jest szybki unik po to żeby nie zostać trafionym.
Czerwone ataki niedźwiedzia występują w 2 odmianach:
- uderzenie z dużą siłą w ziemię - oddalcie się jedynie od bestii;
- wykonanie szarży - jest ona trudniejsza do uniknięcia, bo musicie uskoczyć w bok w idealnym momencie.

Niedźwiedzia atakujcie po jego zakończonych atakach - najlepiej wyprowadzić kilka szybkich ataków i nie przesadzić z ich liczbą. W określonym momencie walki pojawi się możliwość załączenia spartańskiego szału - trzeba jednocześnie wcisnąć obie gałki analogowe. Kratos w trybie szału może zadawać znacznie większe obrażenia oraz przy okazji odzyskiwać niewielkie ilości punktów zdrowia. Dodatkowo wykonywanie w nim uderzenia mogą zatrzymywać bossa przed planowanymi żółtymi i czerwonymi atakami. Starajcie się zadać niedźwiedziowi jak najwięcej obrażeń zanim spartański szał dobiegnie końca.
Pod sam koniec bitwy niedźwiedź przejdzie w ogłuszony stan. Jest to zasygnalizowane pojawieniem się ikony informującej o możliwości wciśnięcia R3 (prawej gałki analogowej). Pokonacie niedźwiedzia i odpali się nowa cut-scenka.
Powrót do domu z Atreusem (Return home with Atreus)

Użyjcie topora do zniszczenia blokady. Gra przypomni jak wydawać polecania Atreusowi do używania łuku - może on Wam pomagać w osłabianiu wrogów i wystawianiu ich na ataki Kratosa. Zapas strzał Atreusa jest ograniczony, ale dość szybko samoczynnie się odnawia.
Pokonujcie kolejnych łupieżców w drodze do domu. Powrócicie do miejsca przeciśnięcia się między skałami. Wybierzcie raz jeszcze ścieżkę na wzgórze.
Pojedynek z bossem - Thor

Bohaterów odwiedzą Thor oraz Odyn i docelowo przystąpicie do pojedynku z Thorem. Konfrontację z nordyckim bogiem szczegółowo opisaliśmy w rozdziale Bossowie naszego poradnika. Poniżej są najważniejsze informacje o niej.
Walka z Thorem jest długa i składa się z 3 części, tzn. trzeba go w sumie 3 razy pozbawić całego paska zdrowia.
Kratos początkowo nie ma przy sobie Lewiatana i na wyposażeniu macie aktualnie wyłącznie tarczę. Musicie polegać na atakach pięściami oraz na uderzeniach tarczą. Możecie też czekać na możliwość załączenia spartańskiego szału.
Żółte ataki Thora mogą przełamać obronę Kratosa. Jeśli doszło do takiej sytuacji, to musicie błyskawicznie odskoczyć, bo będziecie wystawieni na kolejne ataki Thora. Możecie podejmować próby parowania żółtych ataków lub zawsze stosować uniki.

Czerwonych ataki Thora:
- szarże;
- próby złapania Kratosa - jeśli się to uda wciśnijcie szybko L1 żeby obronić się przed uderzeniem młotem;
- silne uderzenie w ziemię.
W każdym z tych przypadków dbajcie żeby znaleźć się poza zasięgiem ataku dzięki bezbłędnym unikom.
Silniejszym standardowym atakiem bossa jest klaśnięcie z dużą siłą. Może ono Was pozbawić sporej ilości zdrowia i musicie z wyprzedzeniem przytrzymać przycisk bloku.

Docelowo doprowadzicie do chwilowego ogłuszenia bossa i możecie wcisnąć przycisk ataku (R3).
Dojdzie do wyreżyserowanej sceny siłowania się. Czekajcie na moment przyzwania Lewiatana - dokonuje się tego wciskając Trójkąt na padzie. Od tego momentu możliwe już będzie używanie broni białej. Kontynuujcie osłabiania bossa i czekajcie aż ponownie przejdzie w ogłuszony stan.

W drugiej części pojedynku Kratos może rzucić w Thora kamiennym blokiem i podobne interakcje możecie też wykonywać później, bo w okolicy są inne podobne obiekty.
Thor zacznie używać czerwonych ataków dystansowych - ataku błyskawicami i Mjolnirem. Jedynym rozwiązaniem jest wykonanie uskoku w bok w perfekcyjnym momencie. Nie chowajcie się za zasłonami, bo atak Thora jest w stanie przebijać się przez nie.
Innym nowym czerwonym atakiem są zamachnięcia Mjolnirem. Thor stosuje ten atak tylko jeśli znajdujecie się obok niego. Także i w tym przypadku polegajcie na unikach żeby nie zostać uderzonym młotem.

Boss rzuci w Was Mjolnirem i nie można było tego uniknąć. Musicie szybko wciskać X żeby siłować się z wielkim młotem.
W pewnym momencie Kratos zginie, ale nie wyłączajcie gry - jest to odgórnie zaplanowany moment pojedynku. Thor nie pogodzi się z tak łatwym zwycięstwem i przywróci Kratosa do życia. Wznowicie walkę w dokładnie tym samym momencie. Doprowadźcie do wyczerpania paska zdrowia po raz drugi i zaatakujcie ogłuszonego Thora.

W ostatniej trzeciej części starcia jedynym nowym atakiem Thora stanie się bombardowanie areny błyskawicami. Jest to symbolizowane poprzez pojawianie się czerwonych okręgów na ziemi i możecie dzięki temu łatwo oddalać się od miejsc, które zostaną zaatakowane. Możecie to też wykorzystać żeby szybko zbliżyć się do Thora zajętego odpalaniem ataku.
Po jednym z ataków Thora załączy się scenka i musicie być gotowi do rzucenia Lewiatanem - wciśnijcie R1 po otrzymaniu komunikatu na ekranie. Na sam koniec bitwy Thor zniszczy tarczę Kratosa. Przeciwnik będzie usatysfakcjonony walką i odleci z tego miejsca, nie pozwalając Wam go ostatecznie pokonać.
Powrót do Atreusa (Return home to Atreus)

Pojawi się Sindri i musicie za nim podążać. Skorzystajcie z mistycznej bramy - służy ona do przenoszenia się do bram zlokalizowanych w tej samej oraz innych krainach. Po przejściu przez obszar między światami powrócicie do chatki.
Kratos zabierze z chatki Ostrza Chaosu - to druga główna broń. Możecie przełączać się między Ostrzami i Lewiatanem wciskając lewy i prawy przycisk na krzyżaku pada.
Załączy się samouczek z zakładania elementów pancerza i modyfikowania broni - dowiecie się o tym, że mogą one zmieniać statystyki głównego bohatera. Kolejne modyfikacje broni oraz fragmenty pancerza możecie odnajdywać w świecie gry, a także ulepszać oraz wytwarzać w oparciu o crafting.
Pójście z Atreusem do lasu (Follow Atreus into the forest)

Z Atreusem dotrzecie do Dolnego Dzikiego Lasu (Lower Wildwoods). W trakcie przeprawy musicie używać Ostrzy Chaosu do podpalania jeżyn - przełączajcie się na ostrza i odpalajcie ataki. Pozwoli to na odblokowanie nowych przejść.

Inne kluczowe zastosowanie dla nowej broni to przyczepianie Ostrzy Chaosu do różnych powierzchni. Musi zawsze pojawić się ikona przycisku oraz ostrza (przykład na obrazku). Pociągnięcie za obiekt, do którego przyczepiono ostrza, może doprowadzić do jego zniszczenia i odblokowania nowej ścieżki.
Zaczniecie napotykać łupieżców Hel z niebieskimi paskami zdrowia. Oznacza on, że są oni mniej odporni na ogień, a więc powinniście atakować ich Ostrzami Chaosu zamiast Lewiatanem. Dopiero gdy przeciwnik straci niebieski pasek wybór broni stanie się dowolny.

Po drodze spotkacie kolejnych łupieżców i dowiecie się o kupowaniu umiejętności. Potrzebne są do tego punkty doświadczenia, które gromadzi się oddzielnie dla Kratosa i Atreusa (np. za wygrane walki, zaliczone prace czy ukończone questy).
Kontynuujcie używanie Ostrzy Chaosu do oczyszczania drogi. W niektórych lokacjach oprócz przyczepienia ostrzy musicie wychylić dodatkowo lewą gałkę po to żeby wykonać pożądany ruch, np. przesunąć lodową półkę do położenia pozwalającego przejść dalej.

Dotrzecie do łańcucha, którego trzeba się złapać. Nie wystarczy to do zaliczenia zagadki, bo dodatkowo musicie rzucić Lewiatanem w tarczę z powyższego obrazka i należy tego dokonać bez puszczania łańcucha. Odblokujecie możliwość zjechania na linie na oddaloną półkę.
Zabijajcie kolejnych łupieżców i pamiętajcie o używaniu Ostrzy Chaosu na wrogach mających niebieski pasek energii.
Po drodze zaczniecie napotykać pierwsze znajdźki. Warto dobrze badać okolicę, dzięki czemu będziecie je dołączać do dziennika. Wiedzcie jednak, że w dalszej części kampanii gra nie pozwoli Wam od razu dotrzeć do wszystkich lokacji z sekretami.
Pojedynek z mini-bossem - Łowczyni (The Huntress)

Przy próbie wspięcia się na jedną z pionowych ścian zatrzyma Was mini-boss Łowczyni. Konfrontację z tropicielką szczegółowo opisaliśmy w rozdziale Bossowie naszego poradnika. Poniżej są najważniejsze informacje o niej.
Łowczyni dysponuje różnymi typami ataków. Do żółtych ataków tropicielki zaliczają się:
- próba zmiażdżenia górnymi kończynami - szybko odskoczcie do tyłu;
- uderzenia tylnymi kończynami - może do tego dojść jeśli ustawicie się za Łowczynią i najlepiej po prostu unikać atakowania jej od tej strony.

Poważny czerwony atak Łowczyni to bombardowanie areny strzałami. Także i w tym przypadku odskoczcie od tyłu po tym jak je wystrzeli, bo niektóre z nich wylądują w miejscu, w którym Kratos stał w momencie zainicjowania ataku przez bossa.
Boss może też używać łuku do tworzenia pułapek na ziemi - zwracajcie uwagę na to gdzie one lądują i oddalajcie się od nich.

Słaby punkt Łowczyni to jej rogi, ale musicie zaczekać aż zaświecą się. Wykonajcie wtedy szybko wymierzony w nie atak dystansowy.
Trafiony w rogi boss przewróci się - wykorzystajcie to żeby szybko podbiec do Łowczyni i wyprowadzać silne ataki. Pozwoli to Wam ją maksymalnie osłabić zanim pozbiera się z ziemi.
Kontynuujcie walkę do momentu pozbawienia Łowczyni prawie całego paska zdrowia - będziecie mogli zaatakować ogłuszonego bossa (R3) i doprowadzić do zwycięstwa. Nie zapomnijcie pozbierać lootu wyrzuconego przez Łowczynię. Znajdą się wśród niego m.in. składnik do ulepszania Lewiatana oraz atak runiczny (załączy się krótki samouczek z ich ustawiania i używania).
Pójście z Atreusem do lasu (Follow Atreus into the forest) - kontynuacja

Dokończcie wspinaczkę, którą przerwało pojawienie się Łowczyni. Dotrzecie do przewróconego posągu blokującego przejście. Obok niego musicie trafić toporem w drzewo z obrazka. Dopiero wtedy użyjcie Ostrzy Chaosu na posągu i przestawcie posąg w prawo, dzięki czemu odblokujecie przejście.
Powrót do domu (Return home)

Musicie obejrzeć scenkę pokazującą fragment opowieści o Gigantach - nie ma tu żadnych interakcji.
Dotrzecie do obszaru pozornie bez wyjścia. Musicie wdrapać się na wyższą półkę i wylądować na pękniętym fragmencie posadzki z obrazka. Przebijecie się dzięki temu przez podłogę. Idźcie dalej i pokonujcie łupieżców. Będzie wśród nich dowódca (Chief) i musicie uważać na jego żółte ataki (stosujcie parowania lub uniki).
Podążanie za Sindrim (Follow Sindri)

Po tym jak dotrzecie do chatki Kratosa i Atreusa wyruszcie za Sindrim. Dotrzecie do mistycznej bramy i po raz pierwszy przeniesiecie się do Domu Sindriego - jest on traktowany jako osobna kraina będąca bezpieczną przystanią dla głównych bohaterów.
Wejdźcie do środka. Możecie po raz pierwszy skorzystać ze sklepu krasnoludów zagadując do Broka. Możecie tu:
- ulepszać bronie i tarczę Kratosa - dzięki pokonaniu Łowczyni powinniście być w stanie ulepszyć Lewiatana;
- ulepszać i wytwarzać elementy pancerza Kratosa i Atreusa;
- kupować specjalne przedmioty - aktualnie będą dostępne tylko kamienie wskrzeszenia używane jako ostatni ratunek przed śmiercią;
- sprzedawać niepotrzebny loot - bezpiecznie jest sprzedawać odnajdywane artefakty, bo nie utracicie ich jako znajdziek;
- odbierać pominięty loot ze skrzyni obok sklepu.
Zabranie Mimira i podróż do Svartalfheim (Retrieve Mimir and travel to Svartalfheim)

Po załatwieniu spraw w sklepie dotrzyjcie do stołu, przy którym stoi Sindri. Powróćcie do mistycznej bramy - dowiecie się o zasadach podróżowania do innych krain. Są do tego potrzebne nasiona Yggdrasil i otrzymacie pierwsze z nich.
Możliwa jest podróż do Svartalfheim. Wybierzcie pierwszą mistyczną bramę z obszaru Mokradła Aurvangar (Aurvangar Wetlands). Po dotarciu na miejsce rozpoczniecie nowy główny quest Na ratunek Tyrowi.
0
- God of War Ragnarok - poradnik do gry
- God of War Ragnarok: Poradnik do gry
- God of War Ragnarok: Opis przejścia
- God of War Ragnarok: Opis przejścia wszystkich questów
- God of War Ragnarok: Przetrwać fimbulvinter (Surviving Fimbulwinter) - solucja, opis przejścia
- God of War Ragnarok: Na ratunek Tyrowi (The Quest for Tyr) - solucja, opis przejścia
- God of War Ragnarok: Starzy znajomi (Old Friends) - solucja, opis przejścia
- God of War Ragnarok: Sekret Gróy (Groa's Secret) - solucja, opis przejścia
- God of War Ragnarok: Zaginione Sanktuarium (The Lost Sanctuary) - solucja, opis przejścia
- God of War Ragnarok: Konfrontacja (The Reckoning) - solucja, opis przejścia
- God of War Ragnarok: Uciekinier (The Runaway) - solucja, opis przejścia
- God of War Ragnarok: Prosto w ogień (Into the Fire) - solucja, opis przejścia
- God of War Ragnarok: Przeznaczenie (The Word of Fate) - solucja, opis przejścia
- God of War Ragnarok: Odmienić los (Forging Destiny) - solucja, opis przejścia
- God of War Ragnarok: Koszmary z Hel (Unleashing Hel) - solucja, opis przejścia
- God of War Ragnarok: Ponownie razem (Reunion) - solucja, opis przejścia
- God of War Ragnarok: Stworzenia z przepowiedni (Creatures of Prophecy) - solucja, opis przejścia
- God of War Ragnarok: Odtworzyć maskę (Unlocking the Mask) - solucja, opis przejścia
- God of War Ragnarok: Znaleźć ukojenie (Hunting for Solace) - solucja, opis przejścia
- God of War Ragnarok: Przywołanie (The Summoning) - solucja, opis przejścia
- God of War Ragnarok: Wojujące światy (The Realms at War) - solucja, opis przejścia
- God of War Ragnarok: Po Ragnaroku (Beyond Ragnarok) - solucja, opis endgame
- God of War Ragnarok: Zakończenia
- God of War Ragnarok: Opis przejścia
- God of War Ragnarok: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
dagos18 Junior
Witam, mam problem z przejściem dalej w grze, mianowicie musze użyć szybki atak runiczny na takim zwalistym głazie po raz pierwszy i wskazówka pokazuje mi użycie użycie tarczy i lewego przycisku myszki czyli Q + LPM ( gram na PC ) i jak to robię nic się nie dzieje ustawienia klawiszy mam ok.
user4259317404 Junior
Witam wszystkich mam problem ze zadaniem ,,goście z Hel" a mianowicie zamknąłem wszystkie szczeliny, ale dostałem tylko 5 mroźnych iskier i nie mogę ulepszyć Lewiatana do poz. 9.
Czy ktoś też tak miał? Jeśli tak proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
VeeoN26 Junior
Próby w muspelheimie i zrobiłem ostateczną misje ale sie nie udała i dałem coś takiego jak kalibruj i teraz mam zablokowane, co mam zrobić?
user46111542d3 Junior
Oczy Odyna problemik - wg map mam wszystkie 48 zaliczone, a w celach w zadaniu pokazuje mi 47/48. Ktoś wie czy da się coś z tym zrobić?
user6055570592 Junior
Witam czy tez ma ktoś taki problem że po skończeniu gry nie można tworzyć u lundy reliktów ?
hanu Junior
Czy jest szansa aby Poradnik który można ściągnąć w wersji PDF zawierał wszystko (opis przejścia, sekrety, poradnik Vallhala)?
Ten obecny ma tylko Sekrety i znajdźki...
oskars258 Junior
Witam. Czy ktoś miał tak, że nie ma już do kupienia kluczy do barier, ale jest jeszcze dwie bariery. Proszę napisać jak można dobyć inaczej te dwa klucze
J-Marcin Legionista
Jedną z największych przeszkód jakie spotykam w trakcie walki to blokowanie Kratosa na przeciwniku. Gram na PC z myszką i zdaję sobie sprawę że na konsoli przy orientacyjnym celowaniu padem takie coś jest konieczne ale na PC tylko przeszkadza i psuje przyjemność gdy nagle Kratos nie może się odwrócić i uciec. Wystarczył by jeden przełącznik w ustawieniach wyłączający trwale tą funkcję.
Wolę grać mysz-klawiatura z uwagi na precyzję i szybkość ruchów. Denerwuje mnie ta cała klawiszologia PAD-owa psująca przyjemność z gry a wprowadzona po to by konsolowiec który nie może się skupić na ruchach postaci bo nie ma jak mógł się wykazać klikaniem.
albino Junior
Witajcie. Mam inny problem. Próbując zagrać np. kolejny raz w grę plus wybieram jakiś kolejny zapis poprzednich gier czy też ostatniej bądź niedokończonej gry by zacząć z obecnie zdobytymi rzeczami, przedmiotami i osiągnięciami lecz gdy rozpoczyna się po zatwierdzeniu nowej gry plus - nowa gra plus, okazuje się że jakby to powiedzieć wrzuca mnie jeszcze do poprzedniego jakiegoś starszego trochę zapisu gry plus ? I nie posiadam np. jakiś zdobyczy które bym chciał zachować bądź kropli rosy w następnej tej nowej grze, skąd to wynika ?? Pozdrawiam serdecznie
Felipe Konsul
Jak się pisze poradnik to fajnie by było chociaż zagrać w grę i wiedzieć co się w niej wydarzyło ;).
Nie tarcza nie jest niszczona przez Thora tylko przez chyba nazywa się ten przeciwnik "Łowczyni" jakiś pseudo nordycki centaur co ją rozwala chyba tuż przed śmiercią.
Chociaż faktycznie fajnie by było gdyby to Thor nam tarczę rozwalił np. na koniec walki waląc w nią młotem.
Ale niby teraz znalazłem na YT filmik, gdzie to Thor ją rozwala więc wreszcie nie wiem o_O.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
