Życie w zamku | Opis przejścia Fable 3
Aktualizacja:
Życie w zamku
![]() | ![]() |
Grę rozpoczynamy od wyboru płci naszego bohatera [1]. Dokonujemy tego przytrzymując 1 (mężczyzna) lub 2 (kobieta). Po obejrzeniu wprowadzenia, ruszamy za naszym lokajem Jasperem [2], w celu ubrania czegoś bardziej książęcego.
![]() | ![]() |
Do wyboru mamy strój praktyczny, albo elegancki [1]. Podchodzimy do jednego z nich i przytrzymujemy E. Będąc już ubranym, ruszamy do ogrodu, gdzie czeka na nas Eliza. Opuszczamy pomieszczenie, idąc wzdłuż ścieżki wskazywanej przez złoty blask na ziemi. Drzwi otwieramy wciskając E [2].
![]() | ![]() |
Gdy dotrzemy do części ogrodu z rzeźbą [1], skręcamy w alejkę z prawej. Elizę znajdziemy na drugim końcu lokacji, stojącą przy balustradzie [2]. Jak tylko podejdziemy, rozpocznie się rozmowa.
![]() | ![]() |
Wybieramy jedną z dostępnych opcji, a następnie słuchamy tego co ma dopowiedzenia dziewczyna [1]. Podczas rozmowy możemy wcisnąć Tab, żeby spojrzeć na panoramę miasta [2].
![]() | ![]() |
Gdy Eliza przestanie mówić, podajemy jej rękę (Q) i prowadzimy [1] do zamkowej kuchni. Puszczamy dłoń, ponownie wciskając Q. Jak będziemy tuż przed wejściem do pomieszczenia [2], na ekranie pojawi się duża ikonka Tab. W takiej sytuacji zawsze wciskamy ten przycisk, żeby obejrzeć jakieś istotne zdarzenie.
![]() | ![]() |
Po dotarciu na miejsce, będziemy musieli wygłosić przemowę do pracujących w zamku ludzi [1]. W zależności od tego jaką postacią chcemy grać (dobrą lub złą), wybieramy odpowiednią opcję. Wygłosiwszy przemówienie, ruszamy dalej za naszym nauczycielem Walterem [2].
![]() | ![]() |
Dojdziemy w ten sposób do tłumu ludzi, gdzie zostaniemy poproszeni o podpisanie petycji [1]. Ponownie dokonujemy wyboru, zgodnie z naszym charakterem. Idąc dalej za nauczycielem, dotrzemy do salonu, gdzie podchodzimy do stojaka z mieczami i podnosimy broń wciskając E [2]. Teraz czeka nas walka z Walterem.
![]() | ![]() |
Najpierw atakujemy go wciskając LPM [1], a następnie blokujemy przytrzymując PPM. Po wysłuchaniu krótkiej opowieści, wykonujemy atak przełamujący obronę. Przytrzymujemy LPM i wskazujemy kierunek, a następnie puszczamy przyciski, żeby zaatakować [2].
![]() | ![]() |
Po cut-scence biegniemy za Elizą [1]. Będziemy świadkami demonstracji [2] skierowanej przeciwko naszemu bratu Loganowi. Oglądamy ją i idziemy dalej prosto
![]() | ![]() |
Gdy podejdziemy do drzwi [1], rozpocznie się dłuższa animacja, po której wylądujemy w sali tronowej i będziemy musieli zdecydować, kto zostanie stracony [2].
![]() | ![]() |
Po dokonaniu wyboru, wrócimy do naszej komnaty, skąd ruszamy za Walterem [1]. Mężczyzna zaprowadzi nas do grobowca w ogrodzie. Podchodzimy do drzwi Katakumb i otwieramy je (E) [2].
![]() | ![]() |
W środku biegniemy cały czas prosto, aż do dwóch sarkofagów [1]. Walter uruchomi ukryty mechanizm, a przed nami pojawi się Pieczęć Gildii [2]. Podnosimy ją.
![]() | ![]() |
Zostaniemy wtedy przeniesieni na Drogę Władzy, gdzie wysłuchujemy Teresy, a następnie otwieramy bramę przed nami [1]. Przy pomocy Pieczęci Gildii możemy otwierać znajdujące się tutaj skrzynie [2].
![]() | ![]() |
Na razie mamy jeden taki przedmiot, więc używamy go do odblokowania pierwszego kufra. W środku znajdziemy czar Ognista Kula, który pali cele i odrzuca je o krok do tyłu [1]. Podnosimy rękawice, a następnie wchodzimy do portalu [2].
![]() | ![]() |
Żeby używać zdobytego zaklęcia, przytrzymujemy LPM, wskazujemy kierunek i puszczamy przycisk. Możemy również wywołać ognistą falę wokół nas. Robimy to poprzez przytrzymanie PPM, nie musimy wskazywać przy tym żadnego kierunku. Moc zaklęcia jest tym większa, im dłużej przytrzymamy jeden z przycisków. Używamy Ognistej Kuli (PPM) w miejscu, w którym się pojawiliśmy po przejściu przez portal [1]. Otworzy się przejście do podziemnego tunelu, którym ruszymy w dalszą drogę [2].
![]() | ![]() |
Po drugiej stronie biegniemy za Walterem [1], aż do skrzyżowania. Zanim pójdziemy dalej, skręcamy w lewo, gdzie znajdziemy pierwszy srebrny klucz [2]. Lokalizację wszystkich z nich, znajdziecie w dalszej części poradnika. Po zebraniu przedmiotu, biegniemy za naszymi towarzyszami.
![]() | ![]() |
Z drugiej strony mostu, zostaniemy zaatakowani przez stado nietoperzy [1]. Zabijamy je przy pomocy zdobytego czaru, przytrzymując LPM lub PPM i puszczając po kilku sekundach. Gdy wszystkie stwory zginą, otrzymamy w nagrodę kolejne Pieczęcie Gildii. Na następnym rozwidleniu idziemy w lewo. Znajdziemy tam pierwsze drzwi, do otwarcia których niezbędny jest zloty klucz [2]. Lokalizacje tych kluczy, również znajdziecie w dalszej części poradnika. Na razie nie posiadamy żadnego, więc ruszamy dalej w kierunku zaznaczonym na ziemi.
![]() | ![]() |
Obok podziemnej rzeki, ponownie zaatakują nas nietoperze. Pozbywamy się ich w ten sam sposób co poprzednio. Kolejna grupka pojawi się tuż przed wejściem do kanałów. Z drugiej strony przejścia, znajdziemy magiczny teleport [1]. Wchodzimy na niego i wciskamy PPM, żeby zadziałał. W ten sposób przeniesiemy się do Sanktuarium naszego ojca [2].
![]() | ![]() |
Na środku pomieszczenia jest mapa świata [1], dzięki której możemy się bardzo szybko przemieszczać. Podchodzimy do niej, wciskamy E, a następnie wybieramy cel podróży (klawisz 2) - Obóz Mieszkańców [2].
0
- Fable III - poradnik do gry
- Fable III - PC - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Życie w zamku | Opis przejścia Fable 3
- Nowy Bohater | Opis przejścia Fable 3
- W wilczym przebraniu | Opis przejścia Fable 3
- Przywódcy i zwolennicy | Opis przejścia Fable 3
- Upiorny Legion | Opis przejścia Fable 3
- Ruch oporu z Bowerstone | Opis przejścia Fable 3
- Aurora | Opis przejścia Fable 3
- Bitwa o Albion | Opis przejścia Fable 3
- Ciężar świata | Opis przejścia Fable 3
- Opis przejścia
- Fable III - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany933406 Junior
Hej, brakuje mi tylko 2 gnomy które są na wyspie. Nie mam jej odblokowanej bo muszę zrobic misję "renowacja" tylko ze ja jej nie mam. Biegam szukam i nic.. gdzie się ją zazyna bo ponoc w tym ieście Millfields.
zanonimizowany857417 Junior
Witam, mam taki problem ze po wyjsciu od Sabina, Walter nagle staje i nic nie da sie zrobic a powinien chyba mi brame otworzyc co zrobic ??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.