Obóz mieszkańców; Wioska Brightwall | Książki z Brightwall Fable 3
Aktualizacja:
Wstęp
Poukrywane po całym Albionie książki, związane są z zadaniem "Pióro jest potężniejsze...", które otrzymamy od bibliotekarza w Wiosce Brightwall. Lokalizację 25 woluminów znajdziesz poniżej, a pozostałe 5 otrzymasz za wykonywanie kolejnych zadań dla Samuela. Ich opis znajduje się w części poradnika poświęconej zadaniom pobocznym.
Obóz mieszkańców
"Sławni królowie: Król Cedric"
![]() | ![]() |
Udaj się na wzniesienie [1], naprzeciwko posiadłości przywódcy wioski. W stojącym tam wagonie ukryto pierwszą książkę [2].
Wioska Brightwall
"Sławni królowie: Markus Ivy"
![]() | ![]() |
Wejdź na pierwsze piętro karczmy stojącej obok lombardu [1]. Książka leży tuz obok łóżka [2].
"Atak krwiożerczych maskonurów"
![]() | ![]() |
Za małym kamiennym mostkiem skręć w prawo i idź do sklepu z meblami [1]. Wolumin leży na parapecie, na tyłach budynku [2].
"Niebezpieczna książka dla chłopców, tom II: Piece kuchenne"
![]() | ![]() |
Kolejną księgę znajdziesz w Domu Dwóch Puknięć (na lewo od Akademii), na pierwszym piętrze [1]. Żeby się tam dostać, kup posiadłość za 4175 sztuk złota [2].
"Jak zostać mistrzem fechtunku"
![]() | ![]() |
Po wejściu do ukrytego pod Akademią Relikwiarza [1], skręć w prawo. Księga leży na stołu obok regału z książkami [2].
"Sławni mordercy: Carl Tendency"
![]() | ![]() |
Wykonaj zadanie "Stary klucz", a odblokujesz ukryte pomieszczenie [1]. Księga znajduje się w rogu pokoju [2].
0
- Fable III - poradnik do gry
- Fable III - PC - poradnik do gry
- Książki z Brightwall
- Obóz mieszkańców; Wioska Brightwall | Książki z Brightwall Fable 3
- Dolina Mistpeak; Millfield | Książki z Brightwall Fable 3
- Mourningwood; Silverpines; Dom zachodzącego słońca | Książki z Brightwall
- Dzielnica fabryczna Bowerstone; Rynek Bowerstone; Stare Bowerstone | Książki z Brightwall
- Ruchome Piaski; Miasto Aurora; Zamek Bowerstone; Driftwood | Książki z Brightwall
- Książki z Brightwall
- Fable III - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany857417 Junior
Witam, mam taki problem ze po wyjsciu od Sabina, Walter nagle staje i nic nie da sie zrobic a powinien chyba mi brame otworzyc co zrobic ??
zanonimizowany933406 Junior
Hej, brakuje mi tylko 2 gnomy które są na wyspie. Nie mam jej odblokowanej bo muszę zrobic misję "renowacja" tylko ze ja jej nie mam. Biegam szukam i nic.. gdzie się ją zazyna bo ponoc w tym ieście Millfields.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.