Fable 3: Nowy Bohater
Aktualizacja:
Nowy Bohater
|  | ![Na początku idziemy cały czas prosto, tam gdzie poprowadzi nas Walter [1] - Nowy Bohater | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1116/1191321843.jpg) | 
Na początku idziemy cały czas prosto, tam gdzie poprowadzi nas Walter [1]. W pewnym momencie gra poinformuje nas o możliwości zdobywania Pieczęci, poprzez interakcje z mieszkańcami wioski [2]. Przytrzymując klawisz 6 możemy dowiedzieć się ile takich Pieczęci dostaniemy od danej osoby.
|  | ![Żeby z kimś porozmawiać, wciskamy E [1] - Nowy Bohater | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1116/1191321875.jpg) | 
Żeby z kimś porozmawiać, wciskamy E [1]. Na początku repertuar naszych możliwości nie jest zbyt duży. Możemy użyć 1, żeby uścisnąć rękę przechodnia i w ten sposób poprawić sobie z nim relacje (pasek na dole). Najlepiej przytrzymać ten przycisk, tak długo aż pojawi się napis "zwolnij". Tym sposobem, prawie od każdego mieszkańca dostaniemy jedną pieczęć [2]. Żeby zdobyć więcej, musimy odblokować nowe umiejętności, o których później.
|  | ![Walter tymczasem zaprowadzi nas do bramy, gdzie poprosi o kupienie nowych ubrań i podaruje 500 złotych monet [1] - Nowy Bohater | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1116/1191321906.jpg) | 
Walter tymczasem zaprowadzi nas do bramy, gdzie poprosi o kupienie nowych ubrań i podaruje 500 złotych monet [1]. Bardziej odpowiedni strój znajdziemy na małym straganie, do którego zaprowadzi nas świetlisty szlak. Podchodzimy do sklepu i wybieramy Kup wszystko [2].
|  |  | 
Po dokonaniu zakupu, wciskamy Esc, żeby przenieść się do Sanktuarium. Gdy będziemy na miejscu, idziemy do pomieszczenia z symbolem wieszaka nad wejściem [1], a następnie podchodzimy do manekina z niedawno kupionym strojem i wciskamy E. Możemy teraz wybrać, czy chcemy przywdziać cały strój czy jedynie jego fragmenty [2]. Wybieramy opcję Wszystkie elementy, a następnie opuszczamy Sanktuarium, ponownie wciskając Esc.
|  | ![Po krótkiej rozmowie, Walter zaprowadzi nas przed obliczę Sabina [1] - Nowy Bohater | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1116/1191321968.jpg) | 
Po krótkiej rozmowie, Walter zaprowadzi nas przed obliczę Sabina [1]. Podczas krótkiej cut-scenki, otrzymamy od przywódcy wioski trzy zadania. Najpierw zajmiemy się komnatą pod miastem. Idź cały czas po świetlistym szlaku, aż dojdziesz do Doliny Mistpeak [2].
|  | ![Znalazłszy się w dolinie, biegniemy w dół [1] - Nowy Bohater | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1116/1191322000.jpg) | 
Znalazłszy się w dolinie, biegniemy w dół [1]. Wciskając klawisz Shift możemy zmienić prędkość biegu naszego bohatera. Gdy dotrzemy do rozwidlenia dróg z drogowskazem, idziemy w prawo. Na szczycie znajdziemy kufer z Gagatem oraz skrzynię wymagającą pięciu srebrnych kluczy [2].
|  |  | 
Na razie nie mamy tylu, ale naprzeciwko nasz psi towarzysz powinien znaleźć zakopany skarb. Podchodzimy do miejsca, które wskaże i wciskamy E [1], wykopując w ten sposób klejnot, pieniądze lub inny wartościowy przedmiot [2]. Podobne skarby znajdziemy w niemal każdej lokacji, więc warto dobrze sprawdzać okolice ścieżki. Możemy teraz wrócić na skrzyżowanie i udać się w kierunku Brightwall.
|  | ![Po drugiej stronie mostu [1], zostaniemy zaatakowani przez stado wilków [2] - Nowy Bohater | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1116/1191322062.jpg) | 
Po drugiej stronie mostu [1], zostaniemy zaatakowani przez stado wilków [2]. Pokonujemy je przy pomocy zaklęcia Ognista Kula. Idąc dalej świetlistym szlakiem, spotkamy jeszcze dwie grupki bestii, ale nie powinny sprawić większych kłopotów.
|  |  | 
Na rozwidleniu dróg ruszamy w lewo. Znajdziemy tam kufer ze skarbem [1] oraz wejście do Mrożącej krew pieczary [2].
|  | ![Wewnątrz jaskini, zabijamy kolejne grupki wilków [1] - Nowy Bohater | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1116/1191322125.jpg) | 
Wewnątrz jaskini, zabijamy kolejne grupki wilków [1]. Po drugiej walce, wykopujemy skarb odkryty przez psa, a kawałek dalej skręcamy w lewo, gdzie czeka na nas kufer [2].
|  | ![Po opuszczeniu jaskini, idziemy po świetlistym szlaku w kierunku Brightwall [1] - Nowy Bohater | Opis przejścia Fable 3 - Fable III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1116/1191322156.jpg) | 
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
zanonimizowany857417 Junior
Witam, mam taki problem ze po wyjsciu od Sabina, Walter nagle staje i nic nie da sie zrobic a powinien chyba mi brame otworzyc co zrobic ??
zanonimizowany933406 Junior
Hej, brakuje mi tylko 2 gnomy które są na wyspie. Nie mam jej odblokowanej bo muszę zrobic misję "renowacja" tylko ze ja jej nie mam. Biegam szukam i nic.. gdzie się ją zazyna bo ponoc w tym ieście Millfields.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
