Dom zachodzącego słońca | Zadania poboczne Fable 3
Aktualizacja:
Dom zachodzącego słońca
![]() | ![]() |
Żeby dostać się do tej lokacji, biegniemy do fortu w Mourningwood, a następnie opuszczamy go przez bramę zza której nadchodziły upiory. Dojdziemy w ten sposób na cmentarz [1]. Na jego końcu jest rozwidlenie dróg. Ścieżka w lewo prowadzi do poszukiwanej posiadłości [2].
![]() | ![]() |
Po dotarciu do lokacji, idziemy prosto, trzymając się lewej strony ogrodu. Kilka kroków dalej, powinniśmy zobaczyć dużą kamienną altanę [1]. Dzięki niej będziemy mogli "stworzyć" zniszczony dom. Żeby to zrobić, podchodzimy do niej za dnia (!) i zapamiętujemy pozy przyjęte przez poszczególne postacie [2].
![]() | ![]() |
1.Mężczyzna w cylindrze wygląda jakby sprawdzał godzinę na zegarku [1].
2.Kobieta na lewo od niego ma rozłożone ręce i rozpacza [2].
![]() | ![]() |
3.Drugi mężczyzna wskazuje palcem przed siebie [1].
4.Ostatnia postać to kobieta unosząca ręce do góry [2].
![]() | ![]() |
Gdy wszystko zapamiętamy, idziemy na chwilę do Mourningwood, a następnie wracamy z powrotem do altany. Dzięki temu przyspieszymy nieco upływ czasu i na terenie Domu zachodzącego słońca powinien zapaść zmrok [1]. Teraz naszym zadaniem jest ustawienie rzeźb dokładnie w ten sam sposób jak stały za dnia. Żeby to zrobić, podchodzimy do wybranej postaci i naciskamy E tak długo, aż przyjmie odpowiednią pozę [2].
![]() | ![]() |
Po wykonaniu zadania, znowu pojawi się słońce, a dom zostanie naprawiony [1]. Wchodzimy do środka i czytamy leżącą w pierwszym pomieszczeniu książkę [2]. Jej autor ostrzega nas żebyśmy nie za sypiali wewnątrz pałacyku.
![]() | ![]() |
Idziemy więc po schodach na górę [1] i kładziemy się w stojącym tam łożu [2].
Zbadaj klątwę
![]() | ![]() |
Zostaniemy w ten sposób przetransportowani do krainy z szachownicą, na środku której leży skrzynia [1]. Jak tylko spróbujemy otworzyć kufer, rozpocznie się walka ze Skrzynkiem [2].
![]() | ![]() |
Pierwszy etap polega na grze w szachy. Żeby wykonać ruch, zaznaczamy jedną z figur [1], a następnie zaznaczamy pole na które ma się udać [2]. Nie będziemy jednak grać całej partii, gdyż po kilku pierwszych ruchach nasz przeciwnik się zdenerwuje i zniszczy szachownice.
![]() | ![]() |
Gdy tak się stanie, rozmawiamy z nim ponownie [1]. Tym razem zagramy w jego specjalną wersję szachów, w której musimy pokonać ożywione pionki. Przeciwnicy będą pojawiać się falami, po każdej kolejnej rozmowie z dziwnym kufrem. Nie są zbyt silni, więc nie powinniśmy mieć problemowo z ich pokonaniem [2].
![]() | ![]() |
Po walce rozmawiamy z naszym przeciwnikiem [1], który teleportuje nas z powrotem do domu. Czas pozwiedzać naszą nowa posiadłość [2].
![]() | ![]() |
Na początku skręcamy w lewo i biegniemy do pokoju na końcu korytarza. Znajdziemy tam lustro, w którym nasze odbicie będzie dziwną świecąca czaszką [1]. Po prawej stronie możemy w nim również zauważyć niebieski punkt [2].
![]() | ![]() |
Naszym zadaniem jest takie poruszanie się po pomieszczeni, żeby czaszka dotarła do wspomnianego punktu. Żeby to zrobić, wystarczy podejść do kanapy w prawym rogu pomieszczeni, naprzeciwko lustra [1]. Pojawi się wtedy drugi punkt. Powtarzamy więc operację, idąc tym razem z przeciwny róg [2]. Ostatnie niebieska kula będzie na ścianie po lewej.
![]() | ![]() |
Gdy ją również aktywujemy, podchodzimy do lustra i wciskamy E [1]. Idziemy teraz cały czas prosto, aż do pomieszczeni ze schodami po lewej. Na szczycie znajdziemy kolejny pokój, a w nim kufer ze skarbem [2]. Podnosimy przedmiot i wracamy po schodach na dół.
![]() | ![]() |
W jednym z rogów pomieszczeni leży dziwna zielona kula [1]. Strzelamy do niej, otwierając w ten sposób pobliskie drzwi. Za nimi czeka na nas kufer z legendarną bronią oraz kolejne szafki z przedmiotami.
![]() | ![]() |
Podobną zieloną kulę znajdziemy po drugiej stronie lustra, w pomieszczeniu ze szkieletem i księgą. Do niej również strzelamy [1], a następnie otwieramy kufer z Miksturą spowolnienia czasu [2].
0
- Fable III - poradnik do gry
- Fable III - PC - poradnik do gry
- Zadania poboczne
- Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3
- Dolina Mistpeak; Dzielnica Fabryczna Bowerstone | Zadania poboczne Fable 3
- Rynek Bowerstone; Stare Bowerstone | Zadania poboczne Fable 3
- Mourningwood | Zadania poboczne Fable 3
- Dom zachodzącego słońca | Zadania poboczne Fable 3
- Millfields | Zadania poboczne Fable 3
- Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3
- Zadania poboczne
- Fable III - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany857417 Junior
Witam, mam taki problem ze po wyjsciu od Sabina, Walter nagle staje i nic nie da sie zrobic a powinien chyba mi brame otworzyc co zrobic ??
zanonimizowany933406 Junior
Hej, brakuje mi tylko 2 gnomy które są na wyspie. Nie mam jej odblokowanej bo muszę zrobic misję "renowacja" tylko ze ja jej nie mam. Biegam szukam i nic.. gdzie się ją zazyna bo ponoc w tym ieście Millfields.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.