Dolina Mistpeak | Gnomy w Fable 3
Aktualizacja:
Dolina Mistpeak
![]() | ![]() |
Dolina w której znajdują się Demoniczne Wrót kończy się zamrożonym wodospadem [1]. Nad nim znajdziemy pierwszego gnoma [2].
![]() | ![]() |
Idąc z opuszczonej stacji w lewo [1], powinieneś zauważyć małą leśną ścieżkę. Prowadzi ona do srebrnego klucza, ale oprócz niego znajdziesz tam również krasnala [2].
![]() | ![]() |
Idąc z Brightwall do Obozu Mieszkańców, przejdź przez dwa mostki, a następnie przy drogowskazie skręć w lewo. Dojdziesz w ten sposób do opuszczonego obozowiska [1]. Gnom znajduje się na skale po lewej [2].
![]() | ![]() |
Czwartego gagatka znajdziesz w jaskinie [1], w której jest również srebrny klucz. Żeby do niej dojść, skręć na leśną ścieżkę po lewej, kilka kroków za ostatnim drewnianym mostem (idąc z Obozu Mieszkańców). Zaraz po wejściu do środka, przyjrzyj się sklepieniu. Gnom wisi obok kamiennego filaru [2].
![]() | ![]() |
Kolejnego gnoma znajdziesz w jaskinie ze złotym kluczem. Żeby się do niej dostać, idź na opuszczoną stację, a stamtąd kieruj się w stronę gór, biegnąc drogą wzdłuż jeziora. Obok drugiego drogowskazu [1], skręć do lasu w lewo. Mała górska ścieżka zaprowadzi cię do pieczary [2].
![]() | ![]() |
Będąc w środku biegnij cały czas prosto, uważnie przyglądając się lewej stronie ścieżki. W pewnym momencie powinieneś tam zauważyć zamarznięte jezioro ze zniszczonym pomostem i grupkę bandytów [1]. Na środku sterczy wysoki kamienny słup, a na jego szczycie stoi gnom [2].
![]() | ![]() |
Udaj się do Obozu najemników [1] i biegnij cały czas prosto, aż do drugiej bramy. Za nią zobaczysz wieże z wodą [2]. Na szczycie stoi jedyny w obozie gnom.
![]() | ![]() |
Po następnego stwora udaj się na stację kolejki szynowej. Zjedź windą na dół i idź cały czas prosto. Po krótkim marszu zostaniesz zaatakowany przez hobbesy. Pokonaj je, a następnie obejdź pobliski wrak kolejki [1]. Znajdziesz tam kolejnego gnoma [2].
![]() | ![]() |
Ostatni jest całkiem niedaleko. Biegnij tunelem cały czas prosto, aż do areny, na której walczyłeś wcześniej z grupką hobbesowych magów [1]. Uciekinier wisi na pobliskiej ścianie [2].
0
- Fable III - poradnik do gry
- Fable III - PC - poradnik do gry
- Gnomy
- Wioska Brightwall; Obóz mieszkańców | Gnomy w Fable 3
- Dolina Mistpeak | Gnomy w Fable 3
- Dzielnica Fabryczna Bowerstone | Gnomy w Fable 3
- Stare Bowerstone; Miasto Aurora; Silverpine | Gnomy w Fable 3
- Rynek Bowerstone; Millfields | Gnomy w Fable 3
- Driftwood; Mourningwood | Gnomy w Fable 3
- Dom zachodzącego słońca; Zamek Bowerstone | Gnomy w Fable 3
- Ruchome piaski; Ukryta ścieżka | Gnomy w Fable 3
- Gnomy
- Fable III - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany857417 Junior
Witam, mam taki problem ze po wyjsciu od Sabina, Walter nagle staje i nic nie da sie zrobic a powinien chyba mi brame otworzyc co zrobic ??
zanonimizowany933406 Junior
Hej, brakuje mi tylko 2 gnomy które są na wyspie. Nie mam jej odblokowanej bo muszę zrobic misję "renowacja" tylko ze ja jej nie mam. Biegam szukam i nic.. gdzie się ją zazyna bo ponoc w tym ieście Millfields.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.