Fable 3: Dom zachodzącego słońca; Millfields Srebrne Klucze

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Dom zachodzącego słońca

1 - Dom zachodzącego słońca; Millfields | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Żeby dostać się do tej lokacji, biegnij do fortu w Mourningwood, a następnie opuść go przez bramę zza której nadchodziły upiory - Dom zachodzącego słońca; Millfields | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Żeby dostać się do tej lokacji, biegnij do fortu w Mourningwood, a następnie opuść go przez bramę zza której nadchodziły upiory. Dojdziesz w ten sposób na cmentarz [1]. Na jego końcu jest rozwidlenie dróg. Ścieżka w lewo prowadzi do poszukiwanej posiadłości [2].

2 - Dom zachodzącego słońca; Millfields | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Zaraz po wejściu do lokacji [1], zejdź ze szlaku w lewo - Dom zachodzącego słońca; Millfields | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Zaraz po wejściu do lokacji [1], zejdź ze szlaku w lewo. Będzie tam skała, a za nią pierwszy srebrny klucz [2].

3 - Dom zachodzącego słońca; Millfields | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Podnieś go i idź dalej w kierunku domu, cały czas trzymając się prawej strony ogrodu [1] - Dom zachodzącego słońca; Millfields | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Podnieś go i idź dalej w kierunku domu, cały czas trzymając się prawej strony ogrodu [1]. Za jednym z drzew, przy skałach ukryto kolejny klucz [2].

Millfields

4 - Dom zachodzącego słońca; Millfields | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Udaj się na cmentarz obok Demonicznych Drzwi [1] - Dom zachodzącego słońca; Millfields | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Udaj się na cmentarz obok Demonicznych Drzwi [1]. Zaraz naprzeciwko wejścia unosi się klucz [2].

5 - Dom zachodzącego słońca; Millfields | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry
Idąc ze stacji kolejki szynowej w kierunku jeziora, będziesz mijał stojący przy drodze drewniany płot [1] - Dom zachodzącego słońca; Millfields | Srebrne Klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Fable III

26 października 2010

PC Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2012-07-27
22:08

zanonimizowany857417 Junior

Witam, mam taki problem ze po wyjsciu od Sabina, Walter nagle staje i nic nie da sie zrobic a powinien chyba mi brame otworzyc co zrobic ??

Komentarz: zanonimizowany857417
2014-09-16
16:32

zanonimizowany933406 Junior

Hej, brakuje mi tylko 2 gnomy które są na wyspie. Nie mam jej odblokowanej bo muszę zrobic misję "renowacja" tylko ze ja jej nie mam. Biegam szukam i nic.. gdzie się ją zazyna bo ponoc w tym ieście Millfields.

Komentarz: zanonimizowany933406

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl