Złote Klucze | Złote drzwi i klucze Fable 3
Aktualizacja:
Dolina Mistpeak
![]() | ![]() |
Udaj się na przeciwny względem obozu bandytów kraniec jeziora, a stamtąd ścieżką w kierunku gór (wzdłuż brzegu). Obok drugiego drogowskazu skręć w lewo do lasu [1]. Mała górska ścieżka zaprowadzi cię nie tylko do skrzyni ze skarbem, ale również do jaskini [2].
![]() | ![]() |
W środki biegnij cały czas prosto, aż do wyjścia po drugiej stronie [1]. Na zewnątrz wystarczy przejść kilka kroków, żeby zdobyć upragniony złoty klucz [2].
Driftwood
Żeby odblokować tą lokację, należy wykonać zadanie "Renowacja". Most, który dzięki nam zostanie zbudowany, zaprowadzi nas do Driftwood. Dodatkowo w celu zdobycia klucza niezbędne jest zaliczenie misji: "Kontrola szkodników" oraz "Podaruj drewno Driftwood".
![]() | ![]() |
Po dotarciu do lokacji, idź do najbliższej osady na wyspie [1], a następnie skręć w prawo. Między budynkami znajdziesz prowadzący na skałę mostek, a tam niebieski przełącznik [2]. Jak uderzysz go mieczem, zmieni swoją lokalizację oraz kolor. Niebieskie okręgi atakuj bronią białą, żółte strzelecką, a czerwone czarami.
![]() | ![]() |
Podążając za tym dziwnym znakiem [1], dojdziesz na szczyt wzgórza, gdzie zostanie aktywowany teleport [2]. Przeniesie cię on na ścieżkę, na której końcu ukryto złoty klucz.
Zaginiona ścieżka
![]() | ![]() |
Udaj się w kierunku olbrzymich wrót na końcu ścieżki, uważnie obserwując prawą stronę. Tuż przed ostatnimi wysokimi schodami, powinieneś zobaczyć kamienne drzwi prowadzące do lokacji zwanej Enigma [1]. Wejdź do środka, a następnie strzel z broni palnej w żółty okrąg na górze [2]. Po drugiej stronie przejścia, zaatakuje cię grupka stworów.
![]() | ![]() |
Gdy zabijesz je wszystkie, czarem Ognista Kula zapal pobliskie pochodnie [1], otwierając w ten sposób kolejne wrota. Wyjdź przez drugi otwór z lewej i skręć w prawo. Oprócz srebrnego klucza, będą tam również trzy kolorowe platformy [2]. Wchodź na nie w następującej kolejności: żółta, niebieska, żółta, czerwona, niebieska, czerwona, niebieska, czerwona.
![]() | ![]() |
Jak zrobisz to poprawnie, otworzą się dwoje kamiennych drzwi [1]. Zabij potwory, które się pojawią i wyjdź przez prawy otwór. Na końcu ścieżki znajdziesz złoty klucz [2].
Ruchome piaski
![]() | ![]() |
Na początku musisz wykonać zadanie "Klucz do większego klucza", dzięki któremu zdobędziesz klucz otwierający wrota w północno zachodnim rogu Ruchomych Piasków. Żeby do nich dojść, z Miasta Aurora udaj się pod zaznaczony na mapie kamienny łuk [1]. Przejdź pod nim i idź cały czas prosto. Wrota będą na końcu ścieżki [2].
![]() | ![]() |
Wewnątrz ruin dojdziesz do platform z niebieskimi strzałkami [1]. Wejście na dobrą strzałkę spowoduje pojawienie się kolejnego kwadratu, a stanięcie na złej przyzwie armie potworów. Prawidłowa ścieżka wygląda następująco: prosto, prawo, lewo, prawo, prosto [2].
![]() | ![]() |
Dojdziesz w ten sposób do pomieszczenia z wmontowanym w posadzkę przyciskiem [1]. Wejdź na niego i wróć na pierwszą platformę. Teraz musisz iść w ten sposób: prawo, prosto, prawo, prosto. Gdy użyjesz drugiego przełącznika, powstaną kolejne stopnie i otworzą się wrota po drugiej stronie sali [2].
![]() | ![]() |
Za nimi ukryto złoty klucz [1] [2].
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany857417 Junior
Witam, mam taki problem ze po wyjsciu od Sabina, Walter nagle staje i nic nie da sie zrobic a powinien chyba mi brame otworzyc co zrobic ??
zanonimizowany933406 Junior
Hej, brakuje mi tylko 2 gnomy które są na wyspie. Nie mam jej odblokowanej bo muszę zrobic misję "renowacja" tylko ze ja jej nie mam. Biegam szukam i nic.. gdzie się ją zazyna bo ponoc w tym ieście Millfields.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



![W środki biegnij cały czas prosto, aż do wyjścia po drugiej stronie [1] - Złote Klucze | Złote drzwi i klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1116/1191474421.jpg)

![Po dotarciu do lokacji, idź do najbliższej osady na wyspie [1], a następnie skręć w prawo - Złote Klucze | Złote drzwi i klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1116/1191474453.jpg)

![Podążając za tym dziwnym znakiem [1], dojdziesz na szczyt wzgórza, gdzie zostanie aktywowany teleport [2] - Złote Klucze | Złote drzwi i klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1116/1191474484.jpg)



![Gdy zabijesz je wszystkie, czarem Ognista Kula zapal pobliskie pochodnie [1], otwierając w ten sposób kolejne wrota - Złote Klucze | Złote drzwi i klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1116/1191474546.jpg)

![Jak zrobisz to poprawnie, otworzą się dwoje kamiennych drzwi [1] - Złote Klucze | Złote drzwi i klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1116/1191474578.jpg)



![Wewnątrz ruin dojdziesz do platform z niebieskimi strzałkami [1] - Złote Klucze | Złote drzwi i klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1116/1191474640.jpg)

![Dojdziesz w ten sposób do pomieszczenia z wmontowanym w posadzkę przyciskiem [1] - Złote Klucze | Złote drzwi i klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1116/1191474671.jpg)

![Za nimi ukryto złoty klucz [1] [2] - Złote Klucze | Złote drzwi i klucze Fable 3 - Fable III - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1116/1191474703.jpg)
