Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3
Aktualizacja:
Driftwood
Żeby odblokować tą lokację, należy wykonać zadanie "Renowacja". Most, który dzięki nam zostanie zbudowany, zaprowadzi nas do Driftwood.
Kontrola szkodników
![]() | ![]() |
Wymagania: Renowacja
Jeden z drwali poprosi nas o oczyszczenie pobliskich wysp z hobbesów [1]. Idąc wzdłuż świetlistego szlaku dojdziemy do pierwszego obozu tych dziwnych stworów [2].
![]() | ![]() |
Zabijamy wszystkie, a następnie zeskakujemy z zerwanego mostu do wody. Na brzegu po lewej będzie kolejna grupa do wymordowania [1]. Gdy skończymy, płyniemy na wyspę naprzeciwko [2]. Zabijamy dwa stacjonujące tam oddziały, a następnie zeskakujemy z pobliskiego klifu. Ostatnia grupa jest na kolejnej wyspie. Po walce wracamy do Robina odebrać nagrodę.
Podaruj drewno Driftwood
![]() | ![]() |
Wymagania: Kontrola szkodników
Richard poprosi nas o zaniesienie listu do cieśli mieszkającego w Silverpines [1]. Znajdziesz go na drugim końcu lokacji, w domku do którego zaprowadzi cię świetlisty szlak. Wystarczy porozmawiać z mężczyzną, a zadanie zostanie wykonane [2].
Miasto Aurora
Skarby ze świątynie
![]() | ![]() |
Kobieta poprosi nas o zebranie kwiatów potrzebnych do wytworzenia świętych barwników [1] [2]. Lokalizację wszystkich roślin znajdziesz w poświęconej im części poradnika.
Prorok pustelnik
![]() | ![]() |
Kobieta o imieniu Karen poprosi nas o zaniesienie paczki do mieszkającego na pustynie proroka [1]. Znajdziemy go w północnej części Ukrytej ścieżki, tuż przed potężnymi wrotami [2].
Nowy Świat
![]() | ![]() |
Nasz zleceniodawca chce zorganizować wyprawę w poszukiwaniu nowego lądu, ale potrzebuje pieniędzy na jej sfinansowanie. Żeby wykonać zadanie, przekazujemy mu 8 tysięcy sztuk złota.
Relikt przeszłości
![]() | ![]() |
Kapłan Himilkar poprosi nam o odnalezienie statuy Tannara Wielkiego, która jest zakopana w Ruchomych Piaskach [1]. Przenosimy się do wspomnianej lokacji i podążamy wzdłuż świetlistego szlaku [2]. Zaprowadzi nas on do pustynnego fortu.
![]() | ![]() |
Wychodzimy po drugiej stronie zabudowań, zabijamy stacjonujących tam przeciwników [1], a po dotarciu do celu wykopujemy relikt [2].
Klucz do większego klucza
![]() | ![]() |
Jeden z mieszkańców chce sprzedać nam za 4 tysiące złota Pradawny klucz [1] [2]. Służy on do otwarcia drzwi w północno zachodnim rogu Ruchomych Piasków, gdzie ukryto jeden ze złotych kluczy. Szczegółowy opis zdobycia skarbu, znajdziesz w części poradnika poświęconej tym przedmiotom.
0
- Fable III - poradnik do gry
- Fable III - PC - poradnik do gry
- Zadania poboczne
- Wioska Brightwall | Zadania poboczne Fable 3
- Dolina Mistpeak; Dzielnica Fabryczna Bowerstone | Zadania poboczne Fable 3
- Rynek Bowerstone; Stare Bowerstone | Zadania poboczne Fable 3
- Mourningwood | Zadania poboczne Fable 3
- Dom zachodzącego słońca | Zadania poboczne Fable 3
- Millfields | Zadania poboczne Fable 3
- Driftwood; Miasto Aurora | Zadania poboczne Fable 3
- Zadania poboczne
- Fable III - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany857417 Junior
Witam, mam taki problem ze po wyjsciu od Sabina, Walter nagle staje i nic nie da sie zrobic a powinien chyba mi brame otworzyc co zrobic ??
zanonimizowany933406 Junior
Hej, brakuje mi tylko 2 gnomy które są na wyspie. Nie mam jej odblokowanej bo muszę zrobic misję "renowacja" tylko ze ja jej nie mam. Biegam szukam i nic.. gdzie się ją zazyna bo ponoc w tym ieście Millfields.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.