Ukryta ścieżka; Dzielnica fabryczna Bowerstone | Srebrne Klucze Fable 3
Aktualizacja:
Ukryta ścieżka
![]() | ![]() |
Udaj się na sam koniec lokacji, tuż przed potężne wrota na szczycie schodów [1]. Klucz znajdziesz z prawej strony, naprzeciwko obozu proroka [2].
![]() | ![]() |
Zejdź teraz kilka poziomów niżej, aż po lewej stronie zobaczysz kamienne wrota [1]. Użyj ich, żeby przenieść się do Enigmy. W środku dojdziesz do kolejnego podobnego przejścia, które jest niestety zamknięte [2].
![]() | ![]() |
Żeby je tworzyć, strzel z broni palnej do żółtego okręgu na górze [1]. Po drugiej stronie zaatakuje cię oddział potworów. Gdy wszyscy zginą, kamera zwróci twoją uwagę na zgaszone pochodnie [2].
![]() | ![]() |
Zapal je używając czaru Ognista kula, a otworzysz w ten sposób pobliskie drzwi. Wyjdź przez drugi otwór z lewe [1]j i skręć w prawo. Po środku sali znajdziesz poszukiwany klucz [2].
Dzielnica fabryczna Bowerstone
![]() | ![]() |
Po wyjściu z kwatery głównej ruchu oporu, skręć w lewo [1] i przejdź na druga stronę kamiennego mostu [2].
![]() | ![]() |
Z prawej powinieneś zauważyć dźwig [1]. Tuż pod nim, przy brzegu rzeki znajdziesz wejście do kanałów. W środku skręć w prawo, a na końcu ścieżki zobaczysz srebrny klucz [2].
![]() | ![]() |
Żeby zdobyć kolejny, wróć do baru obok siedziby głównej ruchu oporu. Po wyjściu z niego, idź cały czas w prawo, aż do dużej fabryki z otwartymi drzwiami [1], która stoi tuż przed nabrzeżem. Wewnątrz budynku wejdź po schodach z lewej, gdzie dalsza drogę zablokuje ci obłok pary [2]. Żeby się jej pozbyć, wystarczy pociągnąć pobliską dźwignię. Kolejną wajchę przesuń po prawej stronie pomieszczenia, a następną znowu po lewej. Na koniec ponownie użyj pierwszego mechanizmu i podnieś srebrny klucz.
![]() | ![]() |
Udaj się do kryjówki Nigela Ferrera, do której zaprowadzi cię zadanie dodatkowe "Porwanie". Po pokonaniu grupki bandytów [1], zeskocz do podziemi i na pierwszym rozwidleniu dróg skręć w prawo [2].
![]() | ![]() |
Przyglądaj się teraz uważnie ścianie po lewej. Powinieneś zauważyć tam zabite deskami przejście [1]. Zniszcz deski dowolnym czarem [2], a następnie podnieś srebrny klucz [2].
![]() | ![]() |
Gdy zostaniesz królem Albionu, udaj się na most, z którego roztacza się widok na doki [1], a następnie skręć w uliczkę po lewej [2].
![]() | ![]() |
Za żelazną bramą, powinieneś zauważyć wejście do magazynu. Wejdź do środka i wdrap się po schodach z lewej [1]. Na szczycie znajdziesz windę, a w niej srebrny klucz [2].
0
- Fable III - poradnik do gry
- Fable III - PC - poradnik do gry
- Srebrne Klucze
- Zamek Bowerstone; Dolina Mistpeak | Srebrne Klucze Fable 3
- Wioska Brightwall | Srebrne Klucze Fable 3
- Obóz mieszkańców; Silverpine; Rynek Bowerstone | Srebrne Klucze Fable 3
- Stare Bowerstone; Mourningwood | Srebrne Klucze Fable 3
- Dom zachodzącego słońca; Millfields | Srebrne Klucze Fable 3
- Driftwood; Miasto Aurora | Srebrne Klucze Fable 3
- Ruchome piaski | Srebrne Klucze Fable 3
- Ukryta ścieżka; Dzielnica fabryczna Bowerstone | Srebrne Klucze Fable 3
- Srebrne Klucze
- Fable III - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany857417 Junior
Witam, mam taki problem ze po wyjsciu od Sabina, Walter nagle staje i nic nie da sie zrobic a powinien chyba mi brame otworzyc co zrobic ??
zanonimizowany933406 Junior
Hej, brakuje mi tylko 2 gnomy które są na wyspie. Nie mam jej odblokowanej bo muszę zrobic misję "renowacja" tylko ze ja jej nie mam. Biegam szukam i nic.. gdzie się ją zazyna bo ponoc w tym ieście Millfields.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.