Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (5)
Aktualizacja:
Ostatnie wyzwanie
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom postaci | Liczba etapów | Mapki do zadania |
![]() | Rozdział 9 Ostatnie wyzwanie | 38 | 3 | --- |
Rogi Zaramotha
1. Odszukaj Świątynię Valdisa.
Oczywiście, świątynia Valdisa nie może leżeć tuż za schodkami. Po raz kolejny będziesz musiał przejść kolejny spory kawałek trasy (w tym wręcz niekończące się schody), wypełniony po brzegi przeciwnikami. Walki z dwoma mini-bossami naraz to norma. Rób dobry użytek z mocy. Wykorzystaj całe doświadczenie, jakie zdobyłeś w ciągu trzech aktów. Z pewnością się przyda...
Tron Valdisa, do którego po jakimś czasie dotrzesz, jest już naprawdę ostatnim miejscem, z którego możesz zawrócić. Przed wejściem na arenę Valdisa możesz podładować swoje moce - uczyń to.
Świątynia Valdisa
2. Zabij Valdisa.
Whee! Długo na to czekałeś, nieprawdaż? Oto finałowy pojedynek.
Zacznijmy od wykorzystania porozstawianych tu i ówdzie oczu Zaramotha. Mijałeś już je podczas wędrówki po Zaramoth's Horns; nie wspominałem o ich istnieniu, gdyż były dotychczas praktycznie nieprzydatne. Teraz odegrają jedną z kluczowych ról. Oko Zaramotha, gdy w nie uderzysz, po mniej więcej sekundzie wysyła potężny, niszczący promień. Chyba się domyślasz, w jaki sposób tą właściwość wykorzystać. Walcz z Valdisem w taki sposób, by stanął przed jednym z oczu, a następnie je aktywuj. Będziesz musiał to uczynić kilka razy.
Po tych "kilku razach" rozpocznie się druga faza walki. Pomieszczenie zostanie częściowo zalane lawą (widać, że zbliża się wielki finał). Ty i Twoja drużyna przeciwko Valdisowi. Musisz po prostu tłuc go ile wlezie - na tym to polega. Niech nie zwiedzie Cię brak miecza: Valdis nadal posiada kilka potężnych ataków (z wielką falą i kulą ognia na czele). Valdis potrafi również wywołać deszcz kamieni z sufitu. W takim wypadku przesuwaj się na miejsce, w którym nie ma cienia spadającego głazu. Bez cienia, bez zagrożenia. :) Miej się na baczności. To nie wszystko. Valdis może się regenerować. W takiej chwili dzieli się na trzy kopie. Jedna jest prawdziwa i to właśnie ją musisz rozwalić. Druga faza trwa dopóty, dopóki poziom zdrowia Valdisa nie spadnie do 60000 punktów życia.
Gdy się to stanie, zjawi się kolejna, potężna fala Qatallów. Wybicie ich wszystkich bez obeliska i na ograniczonym terenie może być trudne. Tym niemniej jest jak najbardziej możliwe; powiem więcej, jest możliwe rozwalenie ich w pojedynkę (cała drużyna prócz głównej postaci padła mi po niefortunnym ustawieniu oka Zaramotha w pierwszej fazie). Po Qatallach zajmij się Valdisem. Ponownie musisz odebrać mu 30000 punktów życia, by pozostało mu tylko drugie tyle.

Ostatnia faza wygląda praktycznie tak samo jak poprzednia. Musisz dobić Valdisa do jednego punktu życia. Wówczas włączy coś w rodzaju tarczy. Na szczęście w pobliżu pojawi się wielkie oko Zaramotha, które raz na zawsze zakończy żywot Valdisa (oczywiście gdy je dobrze wykorzystasz :). I to by było na tyle... Na koniec pogadaj z nie-zdradzę-kim-żeby-nie-psuć-frajdy. :)

3. Przejdź przez portal.
0
- Dungeon Siege II - poradnik do gry
- Dungeon Siege 2: Dungeon Siege II - poradnik do gry
- Dungeon Siege 2: Zadania
- Dungeon Siege 2: Zanim zaczniesz korzystać
- Dungeon Siege 2: Indeks zadań głównych
- Dungeon Siege 2: Indeks zadań pobocznych
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (5)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (6)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (5)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (4)
- Dungeon Siege 2: Tajemnicze zadanie
- Dungeon Siege 2: Zadania
- Dungeon Siege 2: Dungeon Siege II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany562033 Junior
Strypluś, mógłbyś mi przesłać na mój mail( [email protected] ) ten poradnik? BO utknolem przy zniszczeniu wież , nie potrafie ich zniszczyć):
zanonimizowany572345 Junior
Strypluś wyślesz mi poradnik bo nie wiem jak dalej przejść ([email protected])z góry dzięki
Strypluś Centurion
twoj email jak i Nejix sa niepoprawne nie moge doslac do was tych poradnikow cos blokuje
zamiast tlen.pl piszcie o2.pl
Strypluś Centurion
Spróbuje jeszcze w wyslac jak wroce z wakacji
zanonimizowany631796 Junior
Ej sluchajcie! A moze jest jakas metoda na zlodzieja !! Moze kiedy masz duzo wartosciowych rzeczy to wtedy sie pojawia , albo co np. 5000 zabitych potworow... napewno jest cos takiego tylko trzeba to odkryc... A ja mam ten poradnik drukowany !! Jest w "Dungeon Siege 2 Czarna Edycja" HAHA Wyrompany poradnik ! Gdyby nie on mialbym trudnosci ... THX WIELKIE !!
WojakOkw Junior
Potrzebuje pomocy w misji w akcie 3 rozdzial 7 , jak poodblokowywac te pomieszczenia z tymi sluzami na wode info gg 9111727
panicz_perlo Junior
strypus, teraz czytam te komenty i ogolnie powrocilem do DS2 chetnie obejrzal bym ten twoj poradnik :) paniczperlo.wp.pl, jesli odczytasz podeslij he
KarashiMaki Junior
Strypluś.. Sorry jeśli możesz mi przysłać ten poradnik do Dungeon SIEGE II.. i mam pytanie jak uruchomić tę windę w tym pomieszczeniu z płynąca wodą w elfickiej kapliczce w pieczarach Isteru.. Misja z kosturem.. POZDRAWIAM.. MÓJ MAIL TO [email protected] doshin a 1939 po kropce nie ma przerwy...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

