Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (4)
Aktualizacja:
Forteca Kamiennych Wichrów
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom postaci | Liczba etapów | Mapki do zadania |
![]() | Rozdział 9 Forteca Kamiennych Wichrów | 17 | 9 | 011, 014 |
Pieczara Azunitów (mapa 011)
1. Porozmawiaj z przodkiem, aby dostać się do Fortecy Kamiennych Wichrów.
2. Zabierz artefakt do Fortecy Kamiennych Wichrów.
Po krótkiej pogawędce duch otworzy Ci przejście prowadzące do fortecy. Aby tam dotrzeć, musisz przejść przez całe Cliffs of Azunai oraz dwa podziemne tunele. Na miejscu załączy się króciutki filmik.
Forteca Kamiennych Wichrów (mapa 014)
3. Odszukaj dowódcę.
Ową osobą jest kapitan Dathry, stojący przed zablokowanym przejściem, można by rzec, na końcu drogi w Windstone Fortress. Pogadaj z nim.
Zewnętrzna krypta Fortecy Kamiennych Wichrów (mapa 014)
4. Wejdź do zewnętrznych komnat skarbca Fortecy Kamiennych Wichrów.
5. Odszukaj klucz do wewnętrznego skarbca Fortecy Kamiennych Wichrów.
Po wejściu do zewnętrznej krypty czeka Cię trochę zabawy z kostkami. Jeżeli wykonywałeś zadanie poboczne numer 4 z tego aktu, wiesz, co czynić. Musisz zbierać kostki różnych kolorów i wkładać je w odpowiednie miejsca. W ten sposób otworzysz kolejne przejścia. W pomieszczeniu z czerwonymi kostkami znajdować się będzie porucznik Namyek. To on posiada poszukiwany klucz. Zrób, co trzeba.
Wewnętrzna krypta Fortecy Kamiennych Wichrów (mapa 014)
6. Wejdź do wewnętrznego skarbca Fortecy Kamiennych Wichrów.
7. Aktywuj azunicki artefakt.
Wejście do wewnętrznej krypty znajduje się za drzwiami otwieranymi poprzez czerwone kostki. Witamy w skarbcu! Oprócz kilku przeciwników, znajdziesz tu dziesiątki magicznych, wartościowych przedmiotów, oraz drzwi prowadzące do jeszcze większego skarbu. Możesz je otworzyć za pomocą klucza, który otrzymujesz po wykonaniu trzynastego zadania pobocznego. Warto! Wróćmy jednak do zadania.
Forteca Kamiennych Wichrów (mapa 014)
8. Zanieś aktywny azunicki artefakt kapitanowi Dathry'emu.
9. Wejdź do Świątynii Xerii.
Wraz z aktywnym artefaktem wróć do kapitana Dathry'ego. Droga zostanie odblokowana, pojawi się zaś nowy problem: duża grupa przeciwników. Cóż, nie ma innej rady - wybij ich co do jednego i wejdź do świątyni niczym superbohater z gry RPG :). Przydadzą się moce zadające obrażenia obszarowe.
Świątynia Xerii
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom postaci | Liczba etapów | Mapki do zadania |
![]() | Rozdział 10 Świątynia Xerii | 19 | 6 | 015 |
Świątynia Xerii (mapa 015)
1. Oczyść z wrogów Świątynię Xerii.
Przebiegnij się po wszystkich pomieszczeniach i wybij przeciwników. That's all.
2. Umieść artefakt na azunickim posągu.
3. Odszukaj odłamek.
Shard znajdziesz po prostu przesuwając się do przodu, tyle, że...
4. Zniszcz trójgłowa olbrzymiego na dziedzińcu świątynnym.
No właśnie. :) Każda głowa jest jak oddzielny przeciwnik, którego musisz za wszelką cenę wykończyć. Są jednak ze sobą trochę powiązane. Teoretycznie kolejność eksterminacji głów jest dowolna, ale proponuję od razu porwać się na najbardziej wytrzymałą z głów, Vitalusa. Ma 15000 punktów życia i stanowi największe zagrożenie, gdyż może leczyć pozostałe głowy. Cóż mogę powiedzieć - pozbądź się go, podobnie jak pozostałych głów. Nie zapomnij o zapasie mikstur leczących na tą walkę, niektóre ataki potrafią zadać niezłe obrażenia, szczególnie magom. Aha, jeszcze jedno: wiadomo, że najbardziej przydatne w tego typu sytuacjach są moce Twoich postaci. Nie wahaj się więc skorzystać z dwóch stojących w pobliżu wojennych piedestałów.
5. Zniszcz odłamek.
6. Przejdź przez portal prowadzący do Aman'lu.

0
- Dungeon Siege II - poradnik do gry
- Dungeon Siege 2: Dungeon Siege II - poradnik do gry
- Dungeon Siege 2: Zadania
- Dungeon Siege 2: Zanim zaczniesz korzystać
- Dungeon Siege 2: Indeks zadań głównych
- Dungeon Siege 2: Indeks zadań pobocznych
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (5)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (6)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (5)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (4)
- Dungeon Siege 2: Tajemnicze zadanie
- Dungeon Siege 2: Zadania
- Dungeon Siege 2: Dungeon Siege II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany562033 Junior
Strypluś, mógłbyś mi przesłać na mój mail( [email protected] ) ten poradnik? BO utknolem przy zniszczeniu wież , nie potrafie ich zniszczyć):
zanonimizowany572345 Junior
Strypluś wyślesz mi poradnik bo nie wiem jak dalej przejść ([email protected])z góry dzięki
Strypluś Centurion
twoj email jak i Nejix sa niepoprawne nie moge doslac do was tych poradnikow cos blokuje
zamiast tlen.pl piszcie o2.pl
Strypluś Centurion
Spróbuje jeszcze w wyslac jak wroce z wakacji
zanonimizowany631796 Junior
Ej sluchajcie! A moze jest jakas metoda na zlodzieja !! Moze kiedy masz duzo wartosciowych rzeczy to wtedy sie pojawia , albo co np. 5000 zabitych potworow... napewno jest cos takiego tylko trzeba to odkryc... A ja mam ten poradnik drukowany !! Jest w "Dungeon Siege 2 Czarna Edycja" HAHA Wyrompany poradnik ! Gdyby nie on mialbym trudnosci ... THX WIELKIE !!
WojakOkw Junior
Potrzebuje pomocy w misji w akcie 3 rozdzial 7 , jak poodblokowywac te pomieszczenia z tymi sluzami na wode info gg 9111727
panicz_perlo Junior
strypus, teraz czytam te komenty i ogolnie powrocilem do DS2 chetnie obejrzal bym ten twoj poradnik :) paniczperlo.wp.pl, jesli odczytasz podeslij he
KarashiMaki Junior
Strypluś.. Sorry jeśli możesz mi przysłać ten poradnik do Dungeon SIEGE II.. i mam pytanie jak uruchomić tę windę w tym pomieszczeniu z płynąca wodą w elfickiej kapliczce w pieczarach Isteru.. Misja z kosturem.. POZDRAWIAM.. MÓJ MAIL TO [email protected] doshin a 1939 po kropce nie ma przerwy...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


