Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (2)
Aktualizacja:
Zaraza
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom postaci | Liczba etapów | Mapki do zadania |
![]() | Rozdział 4 Zaraza | 7 | 4 | 002, 004 |
Zachodnia dżungla Greilyn (mapa 004)
1. Odszukaj prastarą elficką kapliczkę.
Z miasta rusz do zachodniej części dżungli, dokładnie do miejsca, w którym skończyłeś poprzednie zadanie (jest to łatwe jeżeli posłuchałeś mojej rady i aktywowałeś teleport). Idź dalej, w końcu dotrzesz do kapliczki.
Elficka kapliczka (mapa 004)
2. Odszukaj elficką fontannę.
Droga przez podziemia będzie niezbyt długa, co nie znaczy, że prosta. Po drodze trafisz na dwa sanktuaria (dystans i magia natury, obydwa dla szóstego poziomu). Gdy wreszcie znajdziesz fontannę...
3. Napełnij pustą fiolkę wodą z fontanny.
Jak wyżej. Fontanny, rzecz jasna, będzie broniło kilku przeciwników, ale nie tak potężnych, jak drzwi prowadzących do pomieszczenia z fontanną.
Eirulan (mapa 002)
4. Zgłoś się do Taar, która przebywa w Wielkim Hallu Eirulanu.
Aby łatwo przedostać się z podziemi do miasta, użyj teleportera (jest w pomieszczeniu obok sali z fontanną). Rozmowa z Taar zakończy rozdział. Będziesz mógł włączyć ją do drużyny.
Kolonia wygnańców driad
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom postaci | Liczba etapów | Mapki do zadania |
![]() | Rozdział 5 Kolonia wygnańców driad | 9 | 2 | 006 |
Kolonia wygnańców driad (mapa 006)
1. Odszukaj kolonię wygnańców.
Czeka Cię długa wycieczka przez południową i wschodnią część dżungli, zanim dojdziesz do kolonii driad. Na miejscu ujrzysz starca, którego próbują zabić zarażone driady.
Uwaga: w wersji 2.0 w tym miejscu był bug. Jeżeli zbyt szybko zabiłeś driady, starzec po prostu na to nie reagował, zadanie się zawieszało. Nie znam rozwiązania tego problemu innego niż...starszy save lub nowa gra.
2. Uratuj starca.
Jak wyżej. Pogadaj z nim, gdy rozprawisz się ze wszystkimi przeciwnikami. Niespodzianka - to koniec piątego rozdziału.
Pożegnanie z Greilyn
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom postaci | Liczba etapów | Mapki do zadania |
![]() | Rozdział 6 Pożegnanie z Greilyn | 10 | 6 | 006, 009, 010 |
Wschodnia dżungla Greilyn (mapa 006)
1. Odszukaj pieczary Kithraya.
2. Poszukaj wciąż żyjących członków oddziału Vixa.
Z kolonii driad rusz w odpowiednim kierunku. Czeka Cię długi spacer. Za wąską pieczarą trafisz na Vix'a. Pogadaj z nim - dowiesz się czegoś na temat pieczar Kithraya, które zaczynają się kawałeczek za miejscem, w którym stoi Vix. Dojdź aż do dolnych pieczar Kithraya.
Dolne pieczary Kithraya (mapa 009)
3. Zbadaj wschodnią część plaży Greilyn.
Po jakimś czasie spotkasz żołnierza, który zmieni się w przeciwnika pod wpływem...innego przeciwnika. :) Cóż, rozpraw się z nimi i idź dalej. Będziesz miał do wyboru dwie drogi: jedną prowadzącą do wyjścia z jaskiń (tam zakończysz to zadanie) i jedną ślepą uliczkę, w której znajduje się królowa roju (do jednego z zadań pobocznych).
Wschodnia plaża Greilyn (mapa 009)
4. Zniszcz odłamek.
5. Wykorzystaj portal i opuść Greilyn.
Pustynia Azunitów (mapa 010)
6. Porozmawiaj z kapitanem Suzorem.
0
- Dungeon Siege II - poradnik do gry
- Dungeon Siege 2: Dungeon Siege II - poradnik do gry
- Dungeon Siege 2: Zadania
- Dungeon Siege 2: Zanim zaczniesz korzystać
- Dungeon Siege 2: Indeks zadań głównych
- Dungeon Siege 2: Indeks zadań pobocznych
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (5)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (6)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (5)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (4)
- Dungeon Siege 2: Tajemnicze zadanie
- Dungeon Siege 2: Zadania
- Dungeon Siege 2: Dungeon Siege II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany562033 Junior
Strypluś, mógłbyś mi przesłać na mój mail( [email protected] ) ten poradnik? BO utknolem przy zniszczeniu wież , nie potrafie ich zniszczyć):
zanonimizowany572345 Junior
Strypluś wyślesz mi poradnik bo nie wiem jak dalej przejść ([email protected])z góry dzięki
Strypluś Centurion
twoj email jak i Nejix sa niepoprawne nie moge doslac do was tych poradnikow cos blokuje
zamiast tlen.pl piszcie o2.pl
Strypluś Centurion
Spróbuje jeszcze w wyslac jak wroce z wakacji
zanonimizowany631796 Junior
Ej sluchajcie! A moze jest jakas metoda na zlodzieja !! Moze kiedy masz duzo wartosciowych rzeczy to wtedy sie pojawia , albo co np. 5000 zabitych potworow... napewno jest cos takiego tylko trzeba to odkryc... A ja mam ten poradnik drukowany !! Jest w "Dungeon Siege 2 Czarna Edycja" HAHA Wyrompany poradnik ! Gdyby nie on mialbym trudnosci ... THX WIELKIE !!
WojakOkw Junior
Potrzebuje pomocy w misji w akcie 3 rozdzial 7 , jak poodblokowywac te pomieszczenia z tymi sluzami na wode info gg 9111727
panicz_perlo Junior
strypus, teraz czytam te komenty i ogolnie powrocilem do DS2 chetnie obejrzal bym ten twoj poradnik :) paniczperlo.wp.pl, jesli odczytasz podeslij he
KarashiMaki Junior
Strypluś.. Sorry jeśli możesz mi przysłać ten poradnik do Dungeon SIEGE II.. i mam pytanie jak uruchomić tę windę w tym pomieszczeniu z płynąca wodą w elfickiej kapliczce w pieczarach Isteru.. Misja z kosturem.. POZDRAWIAM.. MÓJ MAIL TO [email protected] doshin a 1939 po kropce nie ma przerwy...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



