Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (3)
Aktualizacja:
Sekret Pustyni Azunitów
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom postaci | Liczba etapów | Mapki do zadania |
![]() | Rozdział 7 Sekret Pustyni Azunitów | 14 | 5 | 010, 011 |
Pustynia Azunitów (mapa 010)
1. Odszukaj Tablicę Ślepoty.
Zerknij na mapkę i sprawdź, gdzie znajduje się gwiazdka odpowiadająca za cel głównego zadania. Rusz w tamtą stronę. Gwiazdka oznacza osobnika, który posiada tablicę ślepoty. Z początku jest nastawiony przyjaźnie, ale walka jest nieunikniona.
2. Odszukaj Tablicę Życia.
Z miejsca, w którym pokonałeś poprzedniego przeciwnika, wyrusz na zachód. Po chwili trafisz na niewielki obóz Skathów. Jeden z nich będzie miał drugą tablicę.
3. Odszukaj Tablicę Śmierci.
Wróć do miejsca znanego Ci z pierwszego etapu i rusz tym razem na północ. Gdy będziesz mógł, skręć na południe, a wpadniesz na kolejnego strażnika z kolejnym fragmentem mapy.
4. Odszukaj Tablicę Wzroku.
Rusz ponownie na północ, zgodnie z drogą. Przed wejściem do jaskini skręć na zachód - tam znajdziesz ostatni już obóz ze strażnikiem.
Wewnętrzna komnata pradawnej kapliczki Azunitów (mapa 011)
5. Rozmieść cztery tablice i dowiedz się, jak dotrzeć do Zaginionego Skarbca Azunitów.
Dalsza część tego zadania rozgrywa się...hmm...Dosyć głęboko w kapliczce azunitów. Do odpowiedniej komnaty dotrzesz przechodząc przez pieczarę Azunitów i całą górną część kapliczki. Na miejscu włóż tablice w przygotowane miejsca, a mapa i lustro będą Twoje. Gdy je zabierzesz, otworzą się drzwi.

Zaginiony azunicki artefakt
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom postaci | Liczba etapów | Mapki do zadania |
![]() | Rozdział 8 Zaginiony azunicki artefakt | 15 | 3 | 011 |
Pieczara Azunitów (mapa 011)
1. Odszukaj Zaginiony Skarbiec Azunitów.
2. Zdobądź oręż Azunitów.
Aby posunąć fabułę do przodu, musisz przejść przez dalszą część kapliczki Azunitów oraz zaginioną dolinę Azunitów, aż do górnej części pieczary Azunitów. Odpowiednie miejsce poznasz po ustawionych tu i ówdzie statuach z lustrami. Jak zapewne się domyślasz, będziesz musiał ustawić statuy tak, aby światło odbijało się w ich lustrach w odpowiedni sposób. Pomoże Ci w tym mapka, którą otrzymałeś pod koniec poprzedniego zadania (jest na niej wyrysowana ścieżka, wzdłuż której powinno przechodzić światło). Nie jest to trudne. Gdy światło dotrze do filaru na środku pomieszczenia, otworzy się przejście prowadzące do skarbca azunitów, gdzie już czeka na Ciebie poszukiwany przedmiot. Gdy go zabierzesz, pojawi się duch jednego z Azunitów.
3. Porozmawiaj z elfickim duchem w Zaginionej Dolinie Azunitów.

Sezamie, otwórz się...
0
- Dungeon Siege II - poradnik do gry
- Dungeon Siege 2: Dungeon Siege II - poradnik do gry
- Dungeon Siege 2: Zadania
- Dungeon Siege 2: Zanim zaczniesz korzystać
- Dungeon Siege 2: Indeks zadań głównych
- Dungeon Siege 2: Indeks zadań pobocznych
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (5)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (6)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (5)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (4)
- Dungeon Siege 2: Tajemnicze zadanie
- Dungeon Siege 2: Zadania
- Dungeon Siege 2: Dungeon Siege II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany562033 Junior
Strypluś, mógłbyś mi przesłać na mój mail( [email protected] ) ten poradnik? BO utknolem przy zniszczeniu wież , nie potrafie ich zniszczyć):
zanonimizowany572345 Junior
Strypluś wyślesz mi poradnik bo nie wiem jak dalej przejść ([email protected])z góry dzięki
Strypluś Centurion
twoj email jak i Nejix sa niepoprawne nie moge doslac do was tych poradnikow cos blokuje
zamiast tlen.pl piszcie o2.pl
Strypluś Centurion
Spróbuje jeszcze w wyslac jak wroce z wakacji
zanonimizowany631796 Junior
Ej sluchajcie! A moze jest jakas metoda na zlodzieja !! Moze kiedy masz duzo wartosciowych rzeczy to wtedy sie pojawia , albo co np. 5000 zabitych potworow... napewno jest cos takiego tylko trzeba to odkryc... A ja mam ten poradnik drukowany !! Jest w "Dungeon Siege 2 Czarna Edycja" HAHA Wyrompany poradnik ! Gdyby nie on mialbym trudnosci ... THX WIELKIE !!
WojakOkw Junior
Potrzebuje pomocy w misji w akcie 3 rozdzial 7 , jak poodblokowywac te pomieszczenia z tymi sluzami na wode info gg 9111727
panicz_perlo Junior
strypus, teraz czytam te komenty i ogolnie powrocilem do DS2 chetnie obejrzal bym ten twoj poradnik :) paniczperlo.wp.pl, jesli odczytasz podeslij he
KarashiMaki Junior
Strypluś.. Sorry jeśli możesz mi przysłać ten poradnik do Dungeon SIEGE II.. i mam pytanie jak uruchomić tę windę w tym pomieszczeniu z płynąca wodą w elfickiej kapliczce w pieczarach Isteru.. Misja z kosturem.. POZDRAWIAM.. MÓJ MAIL TO [email protected] doshin a 1939 po kropce nie ma przerwy...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


