Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (2)
Aktualizacja:
Tajemnice elfickiej kapliczki
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom | Zleceniodawca, lokalizacja | Liczba etapów | Mapki do zadania |
![]() | Tajemnice elfickiej kapliczki | 8 | Driada Laenne, Eirulan, nad sklepem ze zwierzętami | 3 | 002, 004 |
Pomieszczenia, w których rozgrywa się to zadanie, są na mapce rozłożone wokół gwiazdki 4 na mapie.
Elficka kapliczka (mapa 004)
1. Odszukaj tajne komnaty, które podobno znajdują się w elfickiej kapliczce.
To zadanie dobrze komponuje się z zadaniem głównym numer cztery - rozgrywa się w tym samym miejscu. Skieruj się do kapliczki. W pewnym momencie, gdy będziesz przez nią przechodził, zjedziesz na niższy poziom windą. W pomieszczeniu, w którym się znajdziesz, a dokładniej na jego zachodniej ścianie jest przycisk. Wciśnij go by otworzyć dostęp do ukrytej komnaty. Wejdź do niej.
Ukryta elficka krypta (mapa 004)
2. Odszukaj Zaginiony Szafir Elfów.
W nowo otwartej komnacie weź jedną zieloną kostkę ze stosu i połóż ją w odpowiednim miejscu. Aktywuje to dźwignię; przesuń ją. Zjedziesz windą na dół. Weź dwie (podkreślam, dwie) żółte kostki i wciśnij przycisk na ścianie by uzyskać dostęp do kolejnego ukrytego pomieszczenia - jest tam miejsce dla jednej żółtej kostki. Umieszczenie jej w otworze aktywuje kolejną windę. Zanim zjedziesz jeszcze niżej - nie zapomnij wziąć dwóch czerwonych kostek. Teraz zjedź niżej. Zabierz łup z wielkiej skrzyni i wciśnij przycisk na ścianie. Otworzy się pomieszczenie z miejscem na czerwoną kostkę - włóż ją i zabierz dwie fioletowe kostki. Miejsce na fioletową zauważyłeś na pewno obok wielkiej skrzyni. Po jej włożeniu otworzy się kolejne przejście, w którym będą trzy miejsca na kostki - czerwoną, żółtą i fioletową (po to właśnie brałeś dwie sztuki każdej z nich). Ostatnia aktywowana winda zaprowadzi Cię do pomieszczenia z poszukiwanym szafirem i kilkoma innymi ciekawymi rzeczami.
Eirulan (mapa 002)
3. Zanieś Zaginiony Szafir Elfów Laenne z Eirulanu.
Rój Kithraya
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom | Zleceniodawca, lokalizacja | Liczba etapów | Mapki do zadania |
![]() | Rój Kithraya | 13 | Driada Tamari, Eirulan, dom w dzielnicy wodospadów | 2 | 002, 009 |
Dolne pieczary Kithraya (mapa 009)
1. Zniszcz królową roju Kithraya.
Aby dostać się do jaskiń, musisz przejść przez południową bramę (która jest zamknięta, dopóki nie wykonasz czwartego głównego zadania) a następnie przez całą południową i wschodnią część dżungli. Niezły spacerek - ale to nie wszystko. Zanim dotrzesz do dolnych pieczar Kithraya (tam właśnie znajduje się królowa), musisz przejść przez górne pieczary.
Tak czy inaczej - rozpraw się z królową. Czysta walka.
Eirulan (mapa 002)
2. Pokaż uciętą głowę królowej roju Tamari z Eirulanu.
Hak'u
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom | Zleceniodawca, lokalizacja | Liczba etapów | Mapki do zadania |
![]() | Hak'u | 7 | Driada Morain, Northern Greilyn Jungle, gwiazdka 2 na mapie 003 | 3 | 002, 003, 004 |
Zachodnia dżungla Greilyn (mapa 004)
1. Odszukaj ukryte tylne wejście do jaskiń Hak'u.
Odnalezienie wejścia nie jest trudne. Gdy znajdziesz się w jego pobliżu, załączy się filmik.
Jaskinie Hak'u (mapa 003)
2. Uratuj córkę Hesli, driadę imieniem Tanzi.
Spodziewałem się jakiegoś większego bossa przy Tanzi - nic z tego. Zero walki przy jej klatce, wyłącznie zanim do niej dotrzesz.
Eirulan (mapa 002)
3. Pomów z Heslą w lazarecie Eirulanu.
Ten cel raczej nie wymaga opisu. :) Jedna uwaga: dostęp do części miasta, w której znajduje się Hesla, otrzymujesz dopiero po wykonaniu trzeciego zadania głównego.
Hak'u, część II
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom | Zleceniodawca, lokalizacja | Liczba etapów | Mapki do zadania |
![]() | Hak'u, część II | 10 | Hesla, miasto Eirulan, dzielnica mądrości | 3 | 002, 004, 006 |
Wschodnia dżungla Greilyn (mapa 006)
1. Odszukaj Hak'u Hrawna.
Hrawn znajduje się daleko od miasta, w jednej z małych jaskiń w Eastern Greilyn Jungle. Rozmawiając z nim, musisz dokonać wyboru. Albo pomożesz jemu i jego ojcu w zabiciu złego Hak'u, albo zakończysz to zabijając samego Hrawna. Wybrałem to pierwsze - jak się wydaje - lepsze wyjście. W związku z powyższym, czekała mnie wycieczka do zachodniej części dżungli.
Zachodnia dżungla Greilyn (mapa 004)
2. Zabij wodza Hak'u występujacego przeciwko twym sojusznikom.
Wszystko, co musisz zrobić, to pokonać przeciwnika stojącego w twierdzy Hak'u.
Eirulan (mapa 002)
3. Wróć do Hesli, do lazaretu w Eirulanie.
Nie zapominaj, że również ojciec Hrawna oferował Ci nagrodę. Odbierz ją. :)
0
- Dungeon Siege II - poradnik do gry
- Dungeon Siege 2: Dungeon Siege II - poradnik do gry
- Dungeon Siege 2: Zadania
- Dungeon Siege 2: Zanim zaczniesz korzystać
- Dungeon Siege 2: Indeks zadań głównych
- Dungeon Siege 2: Indeks zadań pobocznych
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (5)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (6)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (5)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (4)
- Dungeon Siege 2: Tajemnicze zadanie
- Dungeon Siege 2: Zadania
- Dungeon Siege 2: Dungeon Siege II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany562033 Junior
Strypluś, mógłbyś mi przesłać na mój mail( [email protected] ) ten poradnik? BO utknolem przy zniszczeniu wież , nie potrafie ich zniszczyć):
zanonimizowany572345 Junior
Strypluś wyślesz mi poradnik bo nie wiem jak dalej przejść ([email protected])z góry dzięki
Strypluś Centurion
twoj email jak i Nejix sa niepoprawne nie moge doslac do was tych poradnikow cos blokuje
zamiast tlen.pl piszcie o2.pl
Strypluś Centurion
Spróbuje jeszcze w wyslac jak wroce z wakacji
zanonimizowany631796 Junior
Ej sluchajcie! A moze jest jakas metoda na zlodzieja !! Moze kiedy masz duzo wartosciowych rzeczy to wtedy sie pojawia , albo co np. 5000 zabitych potworow... napewno jest cos takiego tylko trzeba to odkryc... A ja mam ten poradnik drukowany !! Jest w "Dungeon Siege 2 Czarna Edycja" HAHA Wyrompany poradnik ! Gdyby nie on mialbym trudnosci ... THX WIELKIE !!
WojakOkw Junior
Potrzebuje pomocy w misji w akcie 3 rozdzial 7 , jak poodblokowywac te pomieszczenia z tymi sluzami na wode info gg 9111727
panicz_perlo Junior
strypus, teraz czytam te komenty i ogolnie powrocilem do DS2 chetnie obejrzal bym ten twoj poradnik :) paniczperlo.wp.pl, jesli odczytasz podeslij he
KarashiMaki Junior
Strypluś.. Sorry jeśli możesz mi przysłać ten poradnik do Dungeon SIEGE II.. i mam pytanie jak uruchomić tę windę w tym pomieszczeniu z płynąca wodą w elfickiej kapliczce w pieczarach Isteru.. Misja z kosturem.. POZDRAWIAM.. MÓJ MAIL TO [email protected] doshin a 1939 po kropce nie ma przerwy...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




