Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (2)
Aktualizacja:
Kopalnie Kaderak, część II
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom postaci | Liczba etapów | Mapki do zadania |
![]() | Rozdział 5 Kopalnie Kaderak, część II | 35 | 5 | 030, 036, 037 |
Uwaga na wstępie: w kopalniach po raz pierwszy pojawiają się beczki z prochem, które, zazwyczaj ustawione obok zwykłych beczek ze skarbami, eksplodują i zabijają Twoją postać (chyba, że jest w stanie wytrzymać kilkadziesiąt tysięcy punktów obrażeń). Eliminacja takowych z dystansu jest wysoce wskazana.
Górne kopalnie Kaderak (mapa 036)
1. Zniszcz olbrzymie skupisko odłamków.
Filmik wprowadzający ukaże cel zadania w całej okazałości. Musisz przebiec się po całej kopalni i ustawić odpowiednio tory - w taki sposób, by wózek z materiałami wybuchowymi mógł dojechać i eksplodować przy wielkim odłamku. Droga jest liniowa.
Zgromadzenie Mrocznych Magów (mapa 037)
2. Odszukaj Mrocznych Magów.
Do miejsca o tej jakże przeuroczej nazwie prowadzi winda znajdująca się kawałek na wschód od teleportuj w dolnej części kopalni.
3. Zniszcz Mrocznych Magów.
Przed walką koniecznie zapisz grę i zaopatrz się w wystarczające ilości mikstur. :)
Ogólnie rzecz biorąc, walka z trzema Mrocznymi Magami różni się od walki z jednym Magiem tylko kilkoma rzeczami. Po pierwsze, trzy razy więcej kłopotów. Po drugie, trzy różne żywioły. Po trzecie - potężny przeciwnik przywołany na początku walki. Poza tym praktycznie to samo: tarcze złożone z trzech kryształów, potężne ataki i dużo punktów życia. :)
Zacznijmy od początku. Xzeihoranth. To nie jest przypadkowy ciąg liter ani imię chłopca pokładowego. :) To imię potwora, którego przyzwą Magowie. Charakterystyczny wygląd. 43 poziom, 35000 punktów życia. Xzeihoranth to wredna i twarda bestia, ale...Radziłbym pozostawić go przy życiu, a skoncentrować się na samych Magach. Gdy Xzeihoranth stąpa po ziemi, Magowie nie są w stanie odnawiać swoich tarcz z kryształów ani używać jakichkolwiek innych czarów - wszyscy są skoncentrowani na podtrzymywaniu przy życiu bestii. Dlatego też najlepszym wyjściem jest sprowokowanie Xzeihorantha do ataku na najsilniejszą z Twoich postaci i pełny atak na jednego z magów. Gdy padnie, Xzeihoranth po prostu zniknie. Rozpocznie się nieco trudniejsza część walki.
Niby przeciwników mniej, a jednak jest trudniej. Atakuje Cię dwóch, a nie jeden, potrafią regenerować tarcze, a ich zaklęcia są naprawdę potężne. Nie wahaj się używać mikstur i rób uniki; w moim przypadku Magowie byli w stanie zmieść z powierzchni ziemi Taar używając jednego zaklęcia. Jeżeli masz moc Niewrażliwości - skorzystaj z niej. I wal w Magów czym się da. Jeżeli potrzebujesz szybkiej regeneracji mocy - używaj wojennych piedestałów.
Jesteś w stanie uniknąć praktycznie każdego ataku Magów. Gdy rzucają jakiś czar, pod Twoimi postaciami pojawi się swego rodzaju okrąg, znak, że jeżeli chcesz żyć, powinieneś czym prędzej uciekać z tego miejsca. Tak też czyń. Istnieją również "ataki bez uprzedzenia" - gdy zobaczysz, że w stronę Twoich postaci biegnie promień jakiejś podejrzanej energii - uciekaj.
W ten sposób, powoli ale skutecznie, dobrniesz do końca walki...

4. Odzyskaj Egidę Życia.
The Town of Kalrathia (mapa 030)
5. Wróć do lorda Kalrathia i dostarcz mu Egidę Życia.
0
- Dungeon Siege II - poradnik do gry
- Dungeon Siege 2: Dungeon Siege II - poradnik do gry
- Dungeon Siege 2: Zadania
- Dungeon Siege 2: Zanim zaczniesz korzystać
- Dungeon Siege 2: Indeks zadań głównych
- Dungeon Siege 2: Indeks zadań pobocznych
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (5)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (6)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (5)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (4)
- Dungeon Siege 2: Tajemnicze zadanie
- Dungeon Siege 2: Zadania
- Dungeon Siege 2: Dungeon Siege II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany562033 Junior
Strypluś, mógłbyś mi przesłać na mój mail( [email protected] ) ten poradnik? BO utknolem przy zniszczeniu wież , nie potrafie ich zniszczyć):
zanonimizowany572345 Junior
Strypluś wyślesz mi poradnik bo nie wiem jak dalej przejść ([email protected])z góry dzięki
Strypluś Centurion
twoj email jak i Nejix sa niepoprawne nie moge doslac do was tych poradnikow cos blokuje
zamiast tlen.pl piszcie o2.pl
Strypluś Centurion
Spróbuje jeszcze w wyslac jak wroce z wakacji
zanonimizowany631796 Junior
Ej sluchajcie! A moze jest jakas metoda na zlodzieja !! Moze kiedy masz duzo wartosciowych rzeczy to wtedy sie pojawia , albo co np. 5000 zabitych potworow... napewno jest cos takiego tylko trzeba to odkryc... A ja mam ten poradnik drukowany !! Jest w "Dungeon Siege 2 Czarna Edycja" HAHA Wyrompany poradnik ! Gdyby nie on mialbym trudnosci ... THX WIELKIE !!
WojakOkw Junior
Potrzebuje pomocy w misji w akcie 3 rozdzial 7 , jak poodblokowywac te pomieszczenia z tymi sluzami na wode info gg 9111727
panicz_perlo Junior
strypus, teraz czytam te komenty i ogolnie powrocilem do DS2 chetnie obejrzal bym ten twoj poradnik :) paniczperlo.wp.pl, jesli odczytasz podeslij he
KarashiMaki Junior
Strypluś.. Sorry jeśli możesz mi przysłać ten poradnik do Dungeon SIEGE II.. i mam pytanie jak uruchomić tę windę w tym pomieszczeniu z płynąca wodą w elfickiej kapliczce w pieczarach Isteru.. Misja z kosturem.. POZDRAWIAM.. MÓJ MAIL TO [email protected] doshin a 1939 po kropce nie ma przerwy...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

