Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (1)
Aktualizacja:
Aman'lu
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom postaci | Liczba etapów | Mapki do zadania |
![]() | Rozdział 1 Aman'lu | 19 | 1 | 016 |
Aman'lu (mapa 016)
1. Pomów z Celeb'helem Starszym w Hallu Alt'orn w Aman'lu.
Wow. To się nazywa długie zadanie.
Finala i zniszczony most
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom postaci | Liczba etapów | Mapki do zadania |
![]() | Rozdział 2 Finala i zniszczony most | 19 | 2 | 017 |
Wzgórza Aman'lu (mapa 017)
1. Odszukaj Finalę - miejskiego inżyniera - na wzgórzach na północ od Aman'lu.
2. Przekonaj Finalę do powrotu do Aman'lu i naprawienia zniszczonego mostu.
Wystarczy, że będziesz podążał wzdłuż drogi, a znajdziesz Finalę, zaś całe "przekonywanie" opiera się na wybieraniu w trakcie rozmowy opcji dialogowej numer 1. :)
Wyspy Elen'lu
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom postaci | Liczba etapów | Mapki do zadania |
![]() | Rozdział 3 Wyspy Elen'lu | 20 | 4 | 016, 019 |
Wyspy Elen'lu (mapa 019)
1. Wybierz się na wyspy Elen'lu.
Gdy tylko dotrzesz do wysp Elen'lu, włączy się wstawka filmowa pokazująca lokalizacje czterech miejsc na kryształy. Ich prawidłowe umieszczenie jest niezbędne do uruchomienia pryzmatu.
2. Odszukaj cztery kryształowe pryzmaty i wymień je.
Pierwszy kryształ ma mini-boss na którego trafisz już na pierwszej wysepce. Podobnie jak pozostali, jest on oznaczony na mapce gwiazdką z cyfrą 2. Miejsca na kryształy są oznaczone gwiazdkami z cyfrą 3.
Poruszanie się po wyspach Elen'lu nie jest specjalnie trudne. Wystarczy, że będziesz badał poszczególne ścieżki i aktywował wszystkie mosty w zasięgu wzroku. W tej wyprawie pomoże Ci również mapa, którą dostałeś od Finali na początku zadania. Ponadto, droga jest dosyć liniowa.
Samo umieszczenie małych kryształów w przygotowanych miejscach to za mało. Musisz również obrócić, by wytwarzany promień był skierowany w stronę centralnej struktury. Może to brzmieć groźnie, ale w rzeczywistości to żaden problem.
3. Odszukaj dużą kryształową soczewkę i aktywuj Pryzmat.
Główny kryształ ma mini-boss stojący przy samym pryzmacie. Odbierz mu go i uaktywnij pryzmat. Zjawi się spora grupka Taclaków. Cóż, musisz sobie z nimi poradzić.
Aman'lu (mapa 016)
4. Wróć do Aman'lu i pomów z Finalą.
Finala na zakończenie oferuje Ci swoje usługi. Ja ją zabrałem. Może naprawiać różne mechanizmy, dzięki czemu dostaniesz się do wcześniej niedostępnych miejsc, a poza tym jest jednym z nielicznych towarzyszy - magów bitewnych.
Królewska karawana
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom postaci | Liczba etapów | Mapki do zadania |
![]() | Rozdział 4 Królewska karawana | 22 | 3 | 020, 021 |
Południowy Las Vai'lutra (mapa 020)
1. Odszukaj karawanę.
Lekko zniszczona karawana znajduje się w końcowej części południowego Lasu Vai'lutra, kawałek za wejściem do posiadłości Levrethów.
Las Vai'kesh (mapa 021)
2. Odszukaj sanktuarium Vai'kesh.
Sanktuarium znajdziesz kawałek dalej. Aby wejść do środka, kliknij na drzwiach i przeprowadź odpowiednio rozmowę - powiedz, że chcesz się tego i owego dowiedzieć o tym i tamtym. :) Możesz również wybrać mniej humanitarną drogę.
A Vai'kesh Sanctuary (mapa 021)
3. Odszukaj przywódcę Vai'kesh.
Jak to zwykle w przypadku tego typu miejsc bywa, główny czarny charakter kryje się w centralnym pomieszczeniu. Jeżeli do tej pory radziłeś sobie bez walki...Teraz sobie nie poradzisz. :)
Vai'kesh i Egida Śmierci
Obrazek | Tytuł | Sugerowany poziom postaci | Liczba etapów | Mapki do zadania |
![]() | Rozdział 5 Vai'kesh i Egida Śmierci | 23 | 8 | 021, 022 |
Sanktuarium Vai'kesh (mapa 021)
1. Podążaj za prorokiem Vai'kesh.
Zabij wszystkich dookoła, zbadaj resztę sanktuarium i rusz przez przejście, którym podążył prorok. Po jakimś czasie ponownie go spotkasz, ponownie bez efektu. To będzie długi pościg...
Las Vai'kesh (mapa 021)
2. Kontynuuj pościg za prorokiem Vai'kesh.
Wąwóz Arintha (mapa 022)
3. Podążaj za prorokiem Vai'kesh wzdłuż wąwozu Arintha.
4. Pokonaj proroka Vai'kesh i jego sługi.
Wreszcie. Co mogę dodać... Załatw ich. Przydadzą się moce zadające obrażenia obszarowe, takie jak Lawina Sopli.
Grota Vai'kesh (mapa 022)
5. Odszukaj Egidę Śmierci.
6. Pokonaj włóczydrzewa sękatego.
Gdy już znajdziesz Egidę Śmierci, pojawi się inny problem pod postacią bossa. Włóczydrzew sękaty ma 25000 punktów życia i zadaje całkiem spore obrażenia; ponadto, praktycznie nie możesz zadać mu jakichkolwiek obrażeń. Nie możesz...Do czasu. Zanim zaczniesz wyładowywać swoją energię na włóczydrzewie, zniszcz wszystkie stojące w pomieszczeniu generatory liści. Bez nich - a raczej bez wytwarzanych przez nie liści - włóczydrzew będzie podatny na ciosy. Od tego momentu możesz go tłuc. W razie potrzeby użyj dwóch wojennych piedestałów stojących w pobliżu. Po walce zabierz Egidę i pogadaj z azunickim mędrcem. Później nie pozostanie Ci nic innego, jak przejść przez portal do Ogrodu Pradawnych...
7. Odzyskaj Egidę Śmierci.
8. Porozmawiaj z azunickim mędrcem.
0
- Dungeon Siege II - poradnik do gry
- Dungeon Siege 2: Dungeon Siege II - poradnik do gry
- Dungeon Siege 2: Zadania
- Dungeon Siege 2: Zanim zaczniesz korzystać
- Dungeon Siege 2: Indeks zadań głównych
- Dungeon Siege 2: Indeks zadań pobocznych
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania główne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 1 - Zadania poboczne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania główne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (5)
- Dungeon Siege 2: Akt 2 - Zadania poboczne (6)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (4)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania główne (5)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (1)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (2)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (3)
- Dungeon Siege 2: Akt 3 - Zadania poboczne (4)
- Dungeon Siege 2: Tajemnicze zadanie
- Dungeon Siege 2: Zadania
- Dungeon Siege 2: Dungeon Siege II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany562033 Junior
Strypluś, mógłbyś mi przesłać na mój mail( [email protected] ) ten poradnik? BO utknolem przy zniszczeniu wież , nie potrafie ich zniszczyć):
zanonimizowany572345 Junior
Strypluś wyślesz mi poradnik bo nie wiem jak dalej przejść ([email protected])z góry dzięki
Strypluś Centurion
twoj email jak i Nejix sa niepoprawne nie moge doslac do was tych poradnikow cos blokuje
zamiast tlen.pl piszcie o2.pl
Strypluś Centurion
Spróbuje jeszcze w wyslac jak wroce z wakacji
zanonimizowany631796 Junior
Ej sluchajcie! A moze jest jakas metoda na zlodzieja !! Moze kiedy masz duzo wartosciowych rzeczy to wtedy sie pojawia , albo co np. 5000 zabitych potworow... napewno jest cos takiego tylko trzeba to odkryc... A ja mam ten poradnik drukowany !! Jest w "Dungeon Siege 2 Czarna Edycja" HAHA Wyrompany poradnik ! Gdyby nie on mialbym trudnosci ... THX WIELKIE !!
WojakOkw Junior
Potrzebuje pomocy w misji w akcie 3 rozdzial 7 , jak poodblokowywac te pomieszczenia z tymi sluzami na wode info gg 9111727
panicz_perlo Junior
strypus, teraz czytam te komenty i ogolnie powrocilem do DS2 chetnie obejrzal bym ten twoj poradnik :) paniczperlo.wp.pl, jesli odczytasz podeslij he
KarashiMaki Junior
Strypluś.. Sorry jeśli możesz mi przysłać ten poradnik do Dungeon SIEGE II.. i mam pytanie jak uruchomić tę windę w tym pomieszczeniu z płynąca wodą w elfickiej kapliczce w pieczarach Isteru.. Misja z kosturem.. POZDRAWIAM.. MÓJ MAIL TO [email protected] doshin a 1939 po kropce nie ma przerwy...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





