Drakensang The Dark Eye: Zadania poboczne (2) Rozdział 5

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

ZP34 Zmiana wachty

1 - Zadania poboczne (2) | Rozdział 5 | Drakensang The Dark Eye - Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry
Strażnik bramy musi na chwilę odejść za potrzebą - Zadania poboczne (2) | Rozdział 5 | Drakensang The Dark Eye - Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Strażnik bramy musi na chwilę odejść za potrzebą. Będziesz musiał go zastąpić.

Wpuść dwie pierwsze osoby, ale trzecią zatrzymaj. Ta kobieta jest poszukiwaną oszustką.

W Cytadeli Hrabiowskiej, przy bramie wejściowej stoi strażnik M5(1). Będzie musiał na chwilę wyjść za potrzebą i poprosi Cie o zajęcie na chwilę jego miejsca. Dwóm pierwszym wchodzącym mężczyznom powiedz, że są podejrzani, a następnie za pomocą umiejętności Natura ludzka lub Cwaniactwo wykaż, że to jednak nie osoby, których szuka straż. Na końcu wejdzie kobieta . Powiedz, że uważasz ją za Lisicę , a następnie udowodnij to za pomocą umiejętności Natura Ludzka lub Cwaniactwo. Lisica przyzna się i opuści miasto. Później wróci strażnik i podziękuje Ci za pomoc.

Góry Krwawe:

Zadania poboczne warto wykonać przed opowiedzeniem się za jedną ze stron (wiedźmy lub Inkwizycja), ponieważ część zadań jest niedostępna dla danej frakcji.

ZP35 Rabusie i bandyci

Wchodząc po raz pierwszy do Mrocznego lasu zostaniesz zaatakowany przez bandytów M7(2).

1a. Pokonaj bandy rabusiów

Powiedz, że do nikogo się nie przyłączysz i walcz z oboma grupami bandytów . W przyszłości będziesz atakowany zarówno przez ludzi Ronkwera jak i Humberta .

1b. Pokonaj ludzi Ronkwera

Przyłącz się tymczasowo do ludzi Humberta i razem walcz przeciwko drugiej grupie.

1c. Pokonaj ludzi Humberta

Przyłącz się tymczasowo do ludzi Ronkwera i razem walcz przeciwko drugiej grupie.

2. Wezwij Humberta w jego obozie

Idź do obozu Humberta M7(21) i porozmawiaj z nim.

3. Wezwij Ronkwera w jego obozie

Idź do obozu Ronkwera M7(20) i porozmawiaj z nim.

ZP36 Nowa władza

Musisz wykonać zadanie ZP35.3 Wezwij Humberta w jego obozie

1. Pozbądź się Humberta

Przywódca bandytów M7(20) każe Ci zabić jego wroga - Humberta M7(21) Idź do jego obozu, porozmawiaj chwilę i zaatakuj go. Ograb jeszcze obóz i wróć do Ronkwera .

2. Złóż meldunek Ronkwerowi

Ronkwer nie będzie chciał dać Ci nagrody. Jeżeli chcesz z nim walczyć powiedz, że ograbiłeś już obóz Humberta lub, że chcesz otrzymać swoje złoto.

ZP37 Intruzi

Musisz wykonać zadanie ZP35.2 Wezwij Humberta w jego obozie

1. Zabij Ronkwera

Przywódca bandytów M7(21) każe Ci zabić jego wroga - Ronkwera M7(20). Idź do jego obozu, porozmawiaj chwilę i zaatakuj go. Ograb jeszcze obóz i wróć do Humberta .

2. Złóż meldunek Humbertowi

Po złożeniu meldunku hersztowi otrzymasz od niego nagrodę.

Nagroda: Klucz do skrzyni w zamku

ZP38 Łososiowa Sadzawka

Nad Stawem zobaczysz ropuchę , która umie mówić i ma własne imię - Mędrek M7(12). Poprosi Cie o przyniesienie mu mięsa tłustego świetlika , a w nagrodę obiecuje dać Ci skarb .

1. Znajdź dla Mędrka mięso gigantycznego świetlika

Idź na wschód aż zobaczysz tłustego świetlika M7(13). Zabij go, a dostaniesz jego mięso .

Nagroda: Mięso świetlika

2. Zanieś mięso świetlika Mędrkowi

Wróć z mięsem do Mędrka . Zadowolona ropucha wręczy Ci swój skarb .

Nagroda: Pierścień Mędrka (Zwinność i Zręczność +1)

ZP39 Obiad dla drwali

W środku lasu obozują drwale . Porozmawiaj z nimi. Powiedzą Ci, że jeden z drwali - Holdwin M7(7) miał już jakiś czas temu przynieść im obiad . Nie wiedzą czy coś się z nim nie stało i poproszą Cię, abyś go odnalazł.

1. Znajdź zaginionego drwala

Holdwina znajdziesz nad obozem Praiotów. Jest otoczony przez bandytów Ronkwera .

2. Uratuj drwala przed zabójcami

Porozmawiaj z bandytami .

Opcja 1: Jeżeli zabiłeś Humberta - ZP36.1 Pozbądź się Humberta to powiedz im o tym, a następnie za pomocą Gadaniny przekonaj ich do ucieczki.

Opcja 2: Walcz z bandytami.

Holdwin podziękuje Ci za pomoc i przekaże obiad dla drwali .

Nagroda: Zaopatrzenie

3. Zanieś drwalom obiad

Wróć z obiadem do drwali .

Nagroda: 10 Dukatów

ZP40 Wiedźmie drzewa (Wiedźmy)

Po przyłączeniu się do wiedźm - Z9b.4.2 Zanieś wino Jasmin , Jasmin M7(1) zleci Ci ochronę magicznych drzew. Drzewa są atakowane przez Praiotów i musisz zabić ich zanim je zniszczą.

1. Drzewo przy moście

Ocal drzewo M7(15).

2. Drzewo w sercu lasu

Ocal drzewo M7(14).

3. Drzewo w pobliżu płaskowyżu

Ocal drzewo M7(16).

4. Zgłoś się do Jasmin

Po ocaleniu drzew zgłoś się do Jasmin .

Nagroda: 10 Dukatów , Młot Wariny (Dwuręczny młot 1K+6)

ZP40 Zetnij wiedźmie drzewa (Inkwizycja)

Po zadaniu Z12a.1 Porozmawiaj z da Vanyą , Warina M7(3) zleci Ci zcięcie magicznych drzew.

1. Drzewo przy moście

Zetnij drzewo M7(15).

2. Drzewo w sercu lasu

Zetnij drzewo M7(14).

3. Drzewo w pobliżu płaskowyżu

Zetnij drzewo M7(16).

4. Zgłoś się do Wariny

Po ocaleniu drzew zgłoś się do Wariny .

Nagroda: Młot Wariny (Dwuręczny młot 1K+6)

ZP41 Książę zaklęty w ropuchę

Po zadaniu Z12b.5. Rozbij zasadzkę porozmawiaj z Lordem Protektorem i Firniane M7(9). Powiedz dziewczynie , że jest Ci przykro z powodu Danosa M7(8) i przyprowadzisz go do niej, aby mogła się nim opiekować.

1. Zabierz ropucha Danosa z brzegu rzeki

Idź do zamienionego w ropuchę Danosa . Zobaczysz, że stoi przy nim Alwene .

Opcja 1: Porozmawiaj z nią i za pomocą Gadaniny lub Uwodzenia przekonaj do oddania Ci Danosa .

Opcja 2: Porozmawiaj z nią i powiedz, że się poddajesz i Firniane będzie musiała zmierzyć się z wiedźmą osobiście.

2a. Zanieś Danosa Firniane

Jeżeli w ZP41.1 Zabierz ropucha Danosa z brzegu rzeki wybrałeś opcję 1, to wróć do Firniane i oddaj jej ropuchę .

2b. Przekaż Firniane złe wieści

Jeżeli w ZP41.1 Zabierz ropucha Danosa z brzegu rzeki wybrałeś opcję 2, to wróć do Firniane i powiedz jej o swojej porażce. Dziewczyna wpadnie w szał i pobiegnie do Alwene . Możesz iść za nią i zobaczyć jak wiedźma zmienia w ropuchę również Firniane . Porozmawiaj jeszcze z Alwene , aby upewnić się, że kochankom nic się nie stanie.

ZP42 Mieszanka przypraw

Po wykonaniu zadania Z12b.4. Zdobądź zaufanie Saphiry , wiedźma M7(18) da Ci przyprawy, które masz zanieść kucharzowi.

1. Zanieś mieszankę przypraw kucharzowi

Kucharza M7(10) znajdziesz w dworze.

Opcja 1: Powiedz mu prawdę o przyprawach. W ramach wdzięczności kucharz da Ci miecz.

Nagroda: Zdobiony długi miecz (1K+5)

Opcja 2: Za pomocą umiejętności Gadanina przekonaj kucharza, aby przyjął przyprawy.

2. Opowiedz wszystko Saphirze

Jeżeli w ZP42.1 Zanieś mieszankę przypraw kucharzowi wybierzesz opcję 2, to wróć do Saphiry i powiedz jej o tym co zrobiłeś. Wiedźma będzie bardzo ucieszona i wręczy Ci nagrodę.

Nagroda: Sierp do ziół (Zielarstwo +2)

ZP43 Więzień

W jednym z pomieszczeń, na drugim piętrze ruin zamku jest zamknięty mag M7.1(8). Musisz zdobyć klucz do jego celi, aby go uwolnić.

1. Zabierz klucz kapłanowi

Kapłana M7(4) znajdziesz na pierwszym piętrze. Jeżeli wykonujesz zadanie Z10 Niczym cień będzie stał sam. Zakradnij się do niego i przeszukaj jego kieszenie. Weź klucz i wróć do maga . Jeżeli nie wykonujesz zadania Z10 Niczym cień , po prostu zabij kapłana i zabierz klucz .

Nagroda: Klucz Josta

2. Wypuść maga ze skarbca

Otwórz celę maga . Jost będzie Ci bardzo wdzięczny i zechce się dołączyć do Twojej drużyny.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2011-07-30
23:38

Scorpi_80 Generał

Scorpi_80

Witam, miałem długą przerwę w tej grze ale się wziąłem za nią i zaczynam w Tallon. Gra bardzo wciąga, nie gram teraz w nic innego :) Staram sie wykonać wszystkie możliwe questy i póki co idzie dobrze:) Mój obecny team: Amazonka - miecz dwuręczny znaleziony w podziemiach zamku(((nie pamiętam nazwy) specjalizacja w mieczach i mieczach dwuręcznych plus gadanina i natura ludzka rozwijane na maxa. Rhulana - szabla tej zdradzieckiej amazonki plus jej tarcza:) szable,siła woli i duża siła i budowa. Forgrimm - buława plus tarcza - na maxa rozwijane topory,buławy siła woli,krasnoludzki nos(dzięki odpowiedzi jednej autorki muszę zwiększyć zręczność i intuicję)plus kowalstwo:) Gwendala (wymiata laska) łuki na maxa plus alchemia,łuczarz, zielarstwo i zwierzaki:)
Generalnie teraz nie mam większych problemów z walkami, mało czarów i leczenia muszę używać. Pewnie się to zmieni dalej ale jest ok. Szkoda, że brakuje opisu czy dany przedmiot się do czegoś nadaje. Np. jabłko,zardzewiałe gwoździe, oczywiście oprócz sprzedaży. Najbardziej jednak brakuje opisu dla kogo jakie cechy rozwijać. Jednak mimo wszystko dobry poradnik i dobrze się z niego korzysta:)

Komentarz: Scorpi_80
2013-03-06
14:03

KrzychWu Centurion

W poradniku przeczytałem, że po pokonaniu Valoniona w IV rozdziale, zdobędę Nagolenniki Ognia, a otrzymałem Kostur Valoniona. Przedmiot sam w sobie bardzo przydatny, ale w związku z tym, mam pytanie, co dalej ze Zbroją Ognia? Z linii fabularnej wynika, że taki sprzęt zdobędę, czy też muszę spełnić jakieś dodatkowe warunki? Poradnik mam, ale dany rozdział czytam dopiero pod koniec jego przejścia, aby sobie nie psuć zabawy, ale też nie przegapić czegoś ważnego.

Komentarz: KrzychWu
2013-04-03
15:43

zanonimizowany901289 Junior

😱

poczatkujacy jak wyglada wymiana postaci w mojej ekipie

Komentarz: zanonimizowany901289
2013-07-01
10:58

Piąha Junior

😡

no nie mogę w Głębiach Grulduru jest quest "Żelazny kask" a w poradniku go nie ma

Komentarz: Piąha
2014-01-21
17:00

zanonimizowany970326 Junior

👍

,,tomag'' - ,,poczatkujacy jak wyglada wymiana postaci w mojej ekipie''
a właśnie tak: gdy chcesz wymienić postać to zaznacz wpierw główną postać a potem kliknij na ową postać której chcesz się pozbyć prawym klaw.myszy i wybierz opcje rozmowy (usta) wyświetli ci się rozmowa a w niej linijka z tekstem mniejwięcej: Zostań w mojej posiadłości na placu praiosa wis a wis świątyni. coś koło tego :) a dana postać zniknie z druzyny i będzie ciągle w domu Ardo w ten sposób możesz zmieniać swoje postacie praktycznie ciągle. :)

Komentarz: zanonimizowany970326
2014-05-29
16:46

zanonimizowany998572 Junior

😉

Ja zaczęłam grę jako mag bitewny. Teraz jestem w Górach Krwawych i nie wiem po czyjej stronie stanąć XD . Moja drużyna składa się z Mnie- magia, leczenie, ataki itp. Ruhlana- walka, Forgrimm-walka, Gwendala- łuk

Komentarz: zanonimizowany998572
2014-08-01
11:58

zanonimizowany1018462 Junior

😒

ja nie mogę sobie poradzić z zadaniem odszukania tych kamieni wyroczni.Proszę pomocy!

Komentarz: zanonimizowany1018462
2015-05-22
11:17

mario583b Legionista

Ja z kolei nie mogłem ogarnąć jak wejść do dzielnicy krasnoludzkiej.wszystkie questy zrobione i mam się z aronem tam spotkać ale zamknięte :(

Komentarz: mario583b
2015-12-14
20:18

AxeFighter Legionista

@mario583b, do krasnoludzkiej dzielnicy nie da się wejść. Z Aromem spotkać się musisz w Murolosh, stolicy krasnoludów, na mapie jest ona na południu, musisz mapę przewinąć nieco w dół (kliknij-przeciągnij).

Komentarz: AxeFighter
2018-03-22
12:26

darko1987uuu Junior

jak dostac się do murolosh

Komentarz: darko1987uuu

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl