Drakensang The Dark Eye: Zadania poboczne (1) Rozdział 5
Aktualizacja:
Zadania poboczne
Ferdok:
ZP13 Za garść dukatów (kontynuacja - dom Neisbeck)
2. Słód i chmiel
Pagol Babek M4(9) ma dla Ciebie kolejną robotę. Tym razem masz zmusić posłańca Storrebrandtów M4(12) do oddania Ci dowodu dostawy .
2.1 Odbierz pokwitowanie zamówienia
Posłańca znajdziesz nieopodal "Chyżej Fretki".
Opcja 1: Zastrasza go, a odda Ci zapiski dostawcy .
Opcja 2: Targuj się z nim. Za 2 Dukaty da Ci zapiski dostawcy .
Opcja 3: Walcz z nim. Po pokonaniu posłańca dostaniesz zapiski dostawcy .
Nagroda: Zapiski dostawcy
2.2 Zgłoś się na przystani
Idź na przystań i porozmawiaj z robotnikiem portowym Stoerrebrandta M4(13). Pokaż mu zdobyty świstek papieru i zabierz sekretny składnik z wozu.
2.3 Zanieś przesyłkę do magazynu
Wróć ze składnikiem do Pagola Babek i wręcz mu go.
Nagroda: 10 Dukatów
3. Kłopoty z piwem
Pomów kolejny raz z Pagolem Babek . Ma dla Ciebie następne zadanie. Masz przekupić dowódcę straży, Tashmana M4(14). W tym celu otrzymasz 60 Dukatów .
3.1 Przekup dowódcę straży
Wręcz Tashmanowi pieniądze, a następnie biegnij za nim w poszukiwaniu "winowajców".
3.2 Odszukaj winowajców
Tashman znajdzie dwóch rabusiów M4(15) i po rozmowie zacznie z nimi walczyć. Pomóż mu w niej i zabij rabusiów .
3.3 Zdaj relację ze swego wątpliwego sukcesu
Wróć do Pagola Babek i powiedz mu co się stało.
Nagroda: 12 Dukatów
4. Umowa na wyłączność
Pagol Babek będzie miał dla Ciebie jeszcze jedno zadanie w tym rozdziale. Masz zabić negocjatora Stoerrebrandta M4(18) i dobić targu z właścicielem browaru .
4.1 Zapobiegnij podpisaniu umowy
Idź pod Browar, gdzie toczą się negocjacje. Porozmawiaj z robotnikami i negocjatorem , a następnie zabij ich.
4.2 Dobij targu
Przestraszony właściciel browaru chętnie podpisze teraz umowę z Domem Neisbeck.
4.3 Odnieś umowę
Wróć do Pagola Babek z podpisaną umową .
Nagroda: 20 Dukatów
ZP13 Za garść dukatów (kontynuacja - dom Stoerrebrandta)
2. Słód i chmiel
Zgłoś się do Larana Dykemillera M4(10). Ma dla Ciebie kolejne zadanie. Będziesz musiał sprowadzić z portu transport i eskortować go do browarów "Jasnego Piwa Ferdok".
2.1 Zgłoś się na przystani
Idź na przystań i porozmawiaj tam z robotnikiem portowym M4(13). Pozwoli Ci zabrać sekretny składnik, który znajduje się na wozie.
Nagroda: Sekretny składnik
2.2 Dostarcz towary bezpiecznie do browaru
W drodze zostaniesz zaatakowany przez kilku członków Mrocznego Oka . Zabij ich i idź do właściciela browaru M4(18).
Nagroda: Opłata dla browaru
2.3 Dostarcz pieniądze
Z zebraną opłatą wróć do Larana .
Nagroda: 10 Dukatów
3. Kłopoty z piwem
Laran Dykemiller będzie miał dla Ciebie kolejne zadanie. Masz iść do dowódcy straży - Tashmana i zgłosić mu, że zostałeś zaatakowany podczas transportu towaru.
3.1 Doniesienie o ataku
Idź do Tashmana . Nie będzie chciał się zająć zgłoszoną przez Ciebie sprawą, ale masz szansę przekonać go do tego umiejętnością Gadanina. Jeżeli to nie poskutkuje, możesz jeszcze się z nim targować. Będziesz musiał mu zapłacić około 30 Dukatów - cena zależy od umiejętności Targowanie się.
3.2 Odszukaj winowajców
Idź za Tashmanem , aż dojdziecie do dwóch rabusiów M4(15). Dowódca straży wda się z nimi w rozmowę, a następnie zabije ich.
3.3 Zdaj relację ze swego wątpliwego sukcesu
Wróć do Larana i powiedz co się wydarzyło.
Nagroda: 12 Dukatów
4. Umowa na wyłączność
W tym rozdziale masz jeszcze jedno zadanie do wykonania. Będziesz służył jako ochroniarz dla negocjatora .
4.1 Eskortuj negocjatora
Idź za negocjatorem do Browaru M4(18).
4.2 Doglądanie negocjacji
Negocjator rozpocznie rozmowę z właścicielem browaru , a Twoim zadaniem będzie ich ochrona. Po chwili napadnie na was grupa Mrocznych Oczu , z którą będziesz musiał sobie poradzić.
4.3 Odprowadź negocjatora całego i zdrowego
Wróć jeszcze z negocjatorem do Larana Dykemillera .
Nagroda: 20 Dukatów
ZP31 Zaniepokojona staruszaka
Na Placu Praiosa pewna staruszka M2(15) będzie wołała o pomoc. Okaże się, że jej mąż - Hugo , spadł z wysokiego progu. Staruszka prosi Cię o pomoc.
1. Przyprowadź uzdrowiciela
Masz sprowadzić uzdrowiciela , którego znajdziesz w Cytadeli Hrabiowskiej, zaraz przy świątyni Praiosa. Idź do wyznawcy Peraine i porozmawiaj z nim. Okaże się, że uzdrowiciel zna to małżeństwo i poleci Ci dać Hugo herbatkę z pozłotki .
2. Zanieś staruszce herbatkę z pozłotki
Po zaniesieniu herbatki , Hugo wstanie i pójdzie do pracy.
ZP32 Jajo ogromnego świetlika
W Domu Woźnicy rozpleniły się świetliki. Twoim zadaniem jest zniszczenie rozmieszczonych w różnych miejscach dzielnicy jaj M3(12, 13, 14, 15 i 16).
ZP33 Tabakiera
W porcie Ugdan spotkasz bogatego człowieka M4(16). W rozmowie z nim dowiesz się, że zostawił u "Panny" Iriane M4(17) swoją cenną tabakierę . Możesz z niego wyciągnąć trochę więcej korzystając z umiejętności Natura ludzka. Dowiesz się wtedy, że Iriane to kobieta lekkich obyczajów.
1. Odbierz tabakierę od Iriany
Iriane stoi nieco dalej rozmawiając z podejrzanym typkiem . Kiedy do niej podejdziesz poprosi Cię o przepędzenie natrętnego typka .
Opcja 1: Użyj Zastraszania i jeżeli test na nie się powiedzie, podejrzany typek ucieknie. Jeżeli test skończy się niepowodzeniem będziesz musiał pobić natręta .
Opcja 2: Spuść łomot podejrzanemu typkowi .
Porozmawiaj jeszcze z Iriane . Podziękuje Ci za pomoc i wręczy tabakierkę , przy okazji wspominając, żebyś pozdrowił jej właściciela, którego nazywa "Słodką bułeczką".
Nagroda: Tabakierka
2. Zwróć tabakierę
Wróć do bogatego człowieka . Stoi w tym samym miejscu rozmawiając ze swoją żoną .
Opcja 1: Oddaj mu tabakierkę z pozdrowieniami od "Słodkiej bułeczki" lub powiedz, że przynosisz tabakierkę, a następnie nie używaj umiejętności Gadanina. Spowoduje to, że żona się wścieknie odkrywszy jego zdradę, a Ty nie zyskasz żadnej nagrody, ale będziesz mógł posłuchać jak żona beszta męża .
Opcja 2: Oddaj mu tabakierkę z pozdrowieniami od "Słodkiej bułeczki" lub powiedz, że przynosisz tabakierkę, a następnie użyj umiejętności Gadanina. Możesz także skorzystać z wariantu rozmowy - "Dobry człowieku! Czy to może ty zgubiłeś tę tabakierkę?". W tym wypadku nie trzeba używać umiejętności Gadanina. Bogaty człowiek zadowolony z Twojej postawy wręczy Ci pieniądze.
Nagroda: 1 Dukat
0
- Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry
- Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry
- Drakensang The Dark Eye: Rozdział 5
- Drakensang The Dark Eye: Mapy Góry Krwawe Rozdział 5
- Drakensang The Dark Eye: Mapy Ruiny Rozdział 5
- Drakensang The Dark Eye: Zadania główne Rozdział 5
- Drakensang The Dark Eye: Zadania główne - INKWIZYCJA Rozdział 5
- Drakensang The Dark Eye: Zadania główne - WIEDŹMY Rozdział 5
- Drakensang The Dark Eye: Zadania poboczne (1) Rozdział 5
- Drakensang The Dark Eye: Zadania poboczne (2) Rozdział 5
- Drakensang The Dark Eye: Rozdział 5
- Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Scorpi_80 Generał
Witam, miałem długą przerwę w tej grze ale się wziąłem za nią i zaczynam w Tallon. Gra bardzo wciąga, nie gram teraz w nic innego :) Staram sie wykonać wszystkie możliwe questy i póki co idzie dobrze:) Mój obecny team: Amazonka - miecz dwuręczny znaleziony w podziemiach zamku(((nie pamiętam nazwy) specjalizacja w mieczach i mieczach dwuręcznych plus gadanina i natura ludzka rozwijane na maxa. Rhulana - szabla tej zdradzieckiej amazonki plus jej tarcza:) szable,siła woli i duża siła i budowa. Forgrimm - buława plus tarcza - na maxa rozwijane topory,buławy siła woli,krasnoludzki nos(dzięki odpowiedzi jednej autorki muszę zwiększyć zręczność i intuicję)plus kowalstwo:) Gwendala (wymiata laska) łuki na maxa plus alchemia,łuczarz, zielarstwo i zwierzaki:)
Generalnie teraz nie mam większych problemów z walkami, mało czarów i leczenia muszę używać. Pewnie się to zmieni dalej ale jest ok. Szkoda, że brakuje opisu czy dany przedmiot się do czegoś nadaje. Np. jabłko,zardzewiałe gwoździe, oczywiście oprócz sprzedaży. Najbardziej jednak brakuje opisu dla kogo jakie cechy rozwijać. Jednak mimo wszystko dobry poradnik i dobrze się z niego korzysta:)
KrzychWu Centurion
W poradniku przeczytałem, że po pokonaniu Valoniona w IV rozdziale, zdobędę Nagolenniki Ognia, a otrzymałem Kostur Valoniona. Przedmiot sam w sobie bardzo przydatny, ale w związku z tym, mam pytanie, co dalej ze Zbroją Ognia? Z linii fabularnej wynika, że taki sprzęt zdobędę, czy też muszę spełnić jakieś dodatkowe warunki? Poradnik mam, ale dany rozdział czytam dopiero pod koniec jego przejścia, aby sobie nie psuć zabawy, ale też nie przegapić czegoś ważnego.
zanonimizowany901289 Junior
poczatkujacy jak wyglada wymiana postaci w mojej ekipie
Piąha Junior
no nie mogę w Głębiach Grulduru jest quest "Żelazny kask" a w poradniku go nie ma
zanonimizowany970326 Junior
,,tomag'' - ,,poczatkujacy jak wyglada wymiana postaci w mojej ekipie''
a właśnie tak: gdy chcesz wymienić postać to zaznacz wpierw główną postać a potem kliknij na ową postać której chcesz się pozbyć prawym klaw.myszy i wybierz opcje rozmowy (usta) wyświetli ci się rozmowa a w niej linijka z tekstem mniejwięcej: Zostań w mojej posiadłości na placu praiosa wis a wis świątyni. coś koło tego :) a dana postać zniknie z druzyny i będzie ciągle w domu Ardo w ten sposób możesz zmieniać swoje postacie praktycznie ciągle. :)
zanonimizowany998572 Junior
Ja zaczęłam grę jako mag bitewny. Teraz jestem w Górach Krwawych i nie wiem po czyjej stronie stanąć XD . Moja drużyna składa się z Mnie- magia, leczenie, ataki itp. Ruhlana- walka, Forgrimm-walka, Gwendala- łuk
zanonimizowany1018462 Junior
ja nie mogę sobie poradzić z zadaniem odszukania tych kamieni wyroczni.Proszę pomocy!
mario583b Legionista
Ja z kolei nie mogłem ogarnąć jak wejść do dzielnicy krasnoludzkiej.wszystkie questy zrobione i mam się z aronem tam spotkać ale zamknięte :(
AxeFighter Legionista
@mario583b, do krasnoludzkiej dzielnicy nie da się wejść. Z Aromem spotkać się musisz w Murolosh, stolicy krasnoludów, na mapie jest ona na południu, musisz mapę przewinąć nieco w dół (kliknij-przeciągnij).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
