Drakensang The Dark Eye: Zadania główne (1) Rozdział 8
Aktualizacja:
Zadania główne

Miasto krasnoludów, Murolosh jest już dla Ciebie dostępne. Masz spotkać się tam z Aromem . Kiedy dotrzesz na miejsce książę zaprowadzi Cię do Sali tronowej M10(2), gdzie będziesz świadkiem ceremonii osadzania karbunkułu w koronie króla. Po zakończeniu uroczystości Arom skieruje Cię do skarbnika M10(8), który ma dla Ciebie nagrodę .
Kolejność wykonywania zadań:
Z19.1 Przyjmij dar
Z21.1 Porozmawiaj z Lugoshem w świątyni
Z21.2.1 Udaj się do Grimbolosha
Z21.3 Znajdź grzyb Glautamash
Z21.4 Zanieś grzyb Lugoshowi
Z22.1 Udaj się do sali tronowej
Z20.1 Dowiedz się więcej o jaskiniach pod Murolosh
Z24 Plaga wszy
Z25 Żółty płyn
Z23 Świadek
Z26 Zatrute piwo
Z27 Zawalony tunel
Z28 Strzęp tkaniny
Z22.3.4 Włamanie
Z22.3.5 Kula do żonglerki
Z22.3.6 Aldessia znika
Z22.3.7 Ciekawość Aldessii
Z29 Wygraj sprawę
Z30 Na ratunek Salinie (tylko w razie niepowodzenia w Z29 Wygraj sprawę)
Z31 Aldessiia
Z19 Szanowni goście
1. Przyjmij dar
![]() | ![]() |
Kangrosha | Malmargarashno |
![]() | ![]() |
Szata Pomieszania | Tytanowy pierścień nieokiełznanej siły |
Wyjdź z Sali tronowej. Skarbnika Otosh M10(8) znajdziesz niedaleko schodów, którymi zszedłeś. Zaproponuje Ci wybranie jednego z czterech cennych przedmiotów. Weź to co odpowiada Ci najbardziej i zakończ rozmowę. W tym samym momencie przybiegnie Arom i przekaże informację o zatruciu Xolgoraxa , krasnoluda, który ma potrzebną Ci wiedzę na temat jaskiń pod Murolosh.
Nagroda: Tytanowy pierścień nieokiełznanej siły lub Szata Pomieszania lub Topór Kangrosha lub Dwuręczny młot Malmargarashno
Z20 Jaskinie pod Murolosh
1. Dowiedz się więcej o jaskiniach pod Murolosh
Porozmawiaj z Xolgoraksem na temat jaskiń. Znajdziesz go w sali tronowej M10(2) po wykonaniu zadania Z21 Zatrucie Xolgoraksa .
2. Zdobądź zaufanie króla
Zadanie wykonasz w rozdziale dziewiątym.
3. Znajdź Adamantowe Serce
Zadanie wykonasz w rozdziale dziewiątym.
3.1 Znajdź drogę do jaskiń
Zadanie wykonasz w rozdziale dziewiątym.
3.2 Zbierz wskazówki
Zadanie wykonasz w rozdziale dziewiątym.
Z21 Zatrucie Xolgoraksa
1. Porozmawiaj z Lugoshem w świątyni
Więcej o zatruciu dowiesz się od Lugosha M10(9). Powie Ci, że trucizna działa powoli i jeżeli tylko dostarczysz jeden ze składników antidotum, grzyb Glautamash M10.1(3) uda się jeszcze uratować Xolgoraksa . Grzyb może mieć krasnolud Grimbolosha M10.1(2).
2. Znajdź lecznicze grzyby
2.1. Udaj się do Grimbolosha
Znajdziesz go w ogrodach grzybowych M10(1). Porozmawiaj z nim, a dowiesz się jak wygląda potrzebny grzyb . Jest fioletowy i powinien rosnąć pojedynczo.
3. Znajdź grzyb Glautamash
![]() | ![]() |
W ogrodzie jest pięć okazów fioletowych grzybów. Możesz wziąć dowolny z nich. | Teraz zanieś go jeszcze do Wyznawcy Lugosha i zadanie zostanie ukończone. |
W jaskiniach znajduje się pięć jego okazów. Możesz zabrać dowolny z nich. Uważaj jedynie na zamieszkujące pieczarę skorpiony, ropuchy i pająki.
4. Zanieś grzyb Lugoshowi
Wróć do Lugosha M10(9) ze zdobytym grzybem . Krasnolud będzie teraz mógł zrobić z niego odtrutkę. Zanim się za to zabierze, przekaże jeszcze wiadomość zasłyszaną od Aroma . Aresztowano kilku podejrzanych, w tym kobietę, która twierdzi, że Cię zna. Masz zjawić się w Sali tronowej M10(2), aby wyjaśnić sytuację.
- Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry
- Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry
- Drakensang The Dark Eye: Rozdział 8
- Drakensang The Dark Eye: Mapy Murolosh Rozdział 8
- Drakensang The Dark Eye: Mapy Grzybowy ogród Rozdział 8
- Drakensang The Dark Eye: Mapy Magazyn Grazimy Rozdział 8
- Drakensang The Dark Eye: Mapy Skład piwa Rozdział 8
- Drakensang The Dark Eye: Mapy Tajemna przejście Rozdział 8
- Drakensang The Dark Eye: Mapy Komnaty Aldessii Rozdział 8
- Drakensang The Dark Eye: Zadania główne (1) Rozdział 8
- Drakensang The Dark Eye: Zadania główne (2) Rozdział 8
- Drakensang The Dark Eye: Zadania poboczne Rozdział 8
- Drakensang The Dark Eye: Rozdział 8
- Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry
Komentarze czytelników
@mario583b, do krasnoludzkiej dzielnicy nie da się wejść. Z Aromem spotkać się musisz w Murolosh, stolicy krasnoludów, na mapie jest ona na południu, musisz mapę przewinąć nieco w dół (kliknij-przeciągnij).
Ja z kolei nie mogłem ogarnąć jak wejść do dzielnicy krasnoludzkiej.wszystkie questy zrobione i mam się z aronem tam spotkać ale zamknięte :(
ja nie mogę sobie poradzić z zadaniem odszukania tych kamieni wyroczni.Proszę pomocy!
Ja zaczęłam grę jako mag bitewny. Teraz jestem w Górach Krwawych i nie wiem po czyjej stronie stanąć XD . Moja drużyna składa się z Mnie- magia, leczenie, ataki itp. Ruhlana- walka, Forgrimm-walka, Gwendala- łuk
,,tomag'' - ,,poczatkujacy jak wyglada wymiana postaci w mojej ekipie''
a właśnie tak: gdy chcesz wymienić postać to zaznacz wpierw główną postać a potem kliknij na ową postać której chcesz się pozbyć prawym klaw.myszy i wybierz opcje rozmowy (usta) wyświetli ci się rozmowa a w niej linijka z tekstem mniejwięcej: Zostań w mojej posiadłości na placu praiosa wis a wis świątyni. coś koło tego :) a dana postać zniknie z druzyny i będzie ciągle w domu Ardo w ten sposób możesz zmieniać swoje postacie praktycznie ciągle. :)
no nie mogę w Głębiach Grulduru jest quest "Żelazny kask" a w poradniku go nie ma
poczatkujacy jak wyglada wymiana postaci w mojej ekipie
W poradniku przeczytałem, że po pokonaniu Valoniona w IV rozdziale, zdobędę Nagolenniki Ognia, a otrzymałem Kostur Valoniona. Przedmiot sam w sobie bardzo przydatny, ale w związku z tym, mam pytanie, co dalej ze Zbroją Ognia? Z linii fabularnej wynika, że taki sprzęt zdobędę, czy też muszę spełnić jakieś dodatkowe warunki? Poradnik mam, ale dany rozdział czytam dopiero pod koniec jego przejścia, aby sobie nie psuć zabawy, ale też nie przegapić czegoś ważnego.
Witam, miałem długą przerwę w tej grze ale się wziąłem za nią i zaczynam w Tallon. Gra bardzo wciąga, nie gram teraz w nic innego :) Staram sie wykonać wszystkie możliwe questy i póki co idzie dobrze:) Mój obecny team: Amazonka - miecz dwuręczny znaleziony w podziemiach zamku(((nie pamiętam nazwy) specjalizacja w mieczach i mieczach dwuręcznych plus gadanina i natura ludzka rozwijane na maxa. Rhulana - szabla tej zdradzieckiej amazonki plus jej tarcza:) szable,siła woli i duża siła i budowa. Forgrimm - buława plus tarcza - na maxa rozwijane topory,buławy siła woli,krasnoludzki nos(dzięki odpowiedzi jednej autorki muszę zwiększyć zręczność i intuicję)plus kowalstwo:) Gwendala (wymiata laska) łuki na maxa plus alchemia,łuczarz, zielarstwo i zwierzaki:)
Generalnie teraz nie mam większych problemów z walkami, mało czarów i leczenia muszę używać. Pewnie się to zmieni dalej ale jest ok. Szkoda, że brakuje opisu czy dany przedmiot się do czegoś nadaje. Np. jabłko,zardzewiałe gwoździe, oczywiście oprócz sprzedaży. Najbardziej jednak brakuje opisu dla kogo jakie cechy rozwijać. Jednak mimo wszystko dobry poradnik i dobrze się z niego korzysta:)
robicie to co umiecie
gratulacje poradnik z kturego łatwo korzystać
Jakby kogoś interesowało, to na Gamebanshee jest poradnik (w języku angielskim), w którym są opisani towarzysze, bronie itp: http://www.gamebanshee.com/drakensangthedarkeye/ .
Według mnie organizacja poradnika jest tu trochę lepsza, ale za to tam gra jest nieco dokładniej opisana :) .
Fajna nagroda za opróżnienie kieszeni Cano, 50D i dwa magiczne ringi
Powiedzcie mi gdzie są wszyscy dostępni kompani do 4 rozdziału??
Ja znalazłem złodzieja (1 rozd), amazonke (1 rozd.), jakąś druidke (3 rozd.) krasnoluda (3 rozd) i alchemiczke ale dla niej musze zadanie najpierw zrobic.
A widziałem na filmikach że mozna juz w tym czasie mieć ich więcej do wyboru?? Czy może coś ominąłem ;/
Jak w tej grze wyglądają walki? To coś jak Baldurs Gate na tury? Czy jak zwykły H&S ?
btw. wykonując zadanie "Z33 Szaleństwo w Murolosh" można uzyskać dwie nagrody ze skarbca - nie można w trakcie walki w sali tronowej zabić żadnego z krasnoludów.
DarkEye ---> A do czego służy poradnik? Do porad. A tutaj jak tu juz scorpinor zauwazyl sa tylko opisy przejscia questow. To cRPG, a nie jakis shooter zeby poradnik zawieral tylko tak ogolne informacje. W dodatku... BRAKUJE questów. Ja sam spotkalem sie z 4 nieopisanymi questami - dziewica dla smoka, wieczny odpoczynek (to w tallon), zelazny kask (glebie, a potem Murolosh) i zbieranie informacji dla Gerlinga. Jesli ktos juz o tym wspomnial, to przepraszam, nie przeczytalem dokladnie wszystkich postow.
W rozdziale 9 brak opisanych następujących zadań:
1. Żelazny kask.
2. Wieczny odpoczynek.
3. Zbieranie informacji dla Gerlinga.
Właśnie bardziej przydałyby się porady takie, jak napisał ^sv3n. Bo to są PORADY. Tekst przedstawiony przez autora jest tylko sposobem jak przejść questy w grze. To właśnie natomiast służy do "przechodzenia po sznureczku, za kimś, przed oczyma". Porady powinny zaznajomić nas z nietypowym jak na gry cRPG, światem, pokazać w co warto, a w co nie inwestować (zdaniem autora, który powinien mieć już duże doświadczenie z gry i wie co się może przydać w rozgrywce). Mi najbardziej brakowało opisu jakich członków drużyny można spotkać w grze, bo niełatwo jest stworzyć postać, jeśli nie wiesz kogo jeszcze będziesz miał w teamie (po co np. tworzyć maga, jeśli spotkasz później trzech, za to będzie tylko jeden dobry wojownik, czy spotkamy po drodze jakiegoś dobrego kowala, jeśli nie będzie łucznika żadnego może warto swoją postać tworzyć w tym zakresie itd.). Więcej ciekawych rzeczy dowiedziałem się z tutejszych komentarzy niż z poradnika.
Pewnie, że najlepiej jest odkrywać RPG całkowicie samemu i najczęściej tak robię, ale jeśli ktoś robi poradnik i za to mu płacą niech robi go porządnie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






