Drakensang The Dark Eye: Zadania główne Rozdział 4
Aktualizacja:
Zadania główne

Kiedy pojawisz się w Moorbridge zobaczysz kupca poznanego już w Avestreu, Bredo Bento otoczonego przez chłopów. Sołtys Burgumil Sheffler stojący naprzeciwko oskarży go o bycie nieumarłym. Bredo zauważy Cię i poprosi o pomoc. Porozmawiaj z sołtysem i przekonaj go, że jest w błędzie. Towarzystwo się rozejdzie, a Ty będziesz mógł dowiedzieć się co robi tutaj Bredo . Okaże się, że ma dostarczyć towar deontce Morlinde , która na jego nieszczęście gdzieś zaginęła. Za ocalenie kupiec da Ci słój z pijawkami oraz klucz do krypty .
Kolejność wykonywania zadań:
Z7.2 Znajdź mistrza Rakoriuma
Z7.3 Szukaj Rakoriuma na torfowisku
Z8.1 Usuń plagę nieumarłych
Z8.2 Przekaż wieści Rakoriumowi
Z8.3 Dostarcz składniki na kwas skalny
Z8.4 Wróć do świątyni Hesinde
Z7 Zaćmiony umysł w Moorbridge (kontynuacja)
2. Znajdź mistrza Rakoriuma
Idź do karczmy M6(3) wypytać mieszkańców o maga M6(14). Dowiesz się, że jakiś czas temu wyruszył na bagna. Udaj się na północny zachód. Po drodze zaatakuje Cię zombie. Kiedy się mu przyjrzysz zorientujesz się, że nieumarłym jest jeden z uczniów Rakoriuma , Rufus M6(9). Będziesz zmuszony go zabić. Kiedy to zrobisz otrzymasz Księgę receptur Rakoriuma , która przyda Ci się później.
Nagroda: Księga receptur Rakoriuma
3. Szukaj Rakoriuma na torfowisku

Po spotkaniu z Rufusem będziesz już pewny, że Rakorium znajduje się gdzieś na torfowisku. Dobrym tropem jest świecąca i błyskająca się kopuła. Udaj się w jej stronę, a zobaczysz ukrytego za magiczną barierą Rakoriuma wraz z jego drugim uczniem, Nottelem . Wybij nieumarłych próbujących się przebić przez obronę maga . Kiedy to zrobisz porozmawiaj z Rakoriumem . Mag jest zajęty warzeniem kwasu skalnego , ale nie może się skupić przez ciągłe ataki nieumarłych. Poprosi Cię o sprawdzenie skąd bierze się ta plaga i powstrzymanie jej.
4. W imieniu Rakoriuma
Musisz wykonać zadania Z8.1 Zmartwienia maga i Z8.3 Dostarcz składniki na kwas skalny , a następnie pokonać Valoniona .
Z8 Zmartwienia maga
1. Usuń plagę nieumarłych

Musisz znaleźć przyczynę ciągłego pojawiania się nowych umarlaków. Idź do wysepki na północnym zachodzie. To stamtąd zdają się dochodzić kolejni przeciwnicy. W ruinach świątyni M6(16) swoją siedzibę ma nekromanta . Jeżeli przed walką z nim obejdziesz świątynię i znajdziesz się na jej tyłach, uda Ci się podsłuchać kilka ciekawych rzeczy o sołtysie . Wejdź teraz do ruin świątyni i zabij nekromantę , aby skończyć problem z nieumarłymi. Podczas walki skup się na nim, szkielety rozpadną się kiedy nekromanta zostanie pokonany.
2. Przekaż wieści Rakoriumowi
Musisz teraz wrócić do Rakoriuma M6(14) i opowiedzieć mu o tym, co się wydarzyło. Mag bardzo się ucieszy i powie Ci do czego potrzebny jest mu kwas skalny . Zabierze także Księgę receptur , którą znalazłeś przy Rufusie . Przyjrzy się recepturze i poprosi Cię o wyświadczenie kolejnej przysługi.
3. Dostarcz składniki na kwas skalny
Masz znaleźć dla niego trzy specjalne składniki. Kiedy Ci się to uda wręcz mu je i popatrz jak roztapia kryształ . Gdy go zabierze, posąg jaszczura ożyje i zaatakuje go oraz jego nowicjusza. Oboje padną nieprzytomni na ziemię, a Ty stoczysz walkę z dziwnym jaszczurem o imieniu Valonion . Kiedy go zabijesz otrzymasz Nagolenniki ognia , a Rakorium i Nottel ockną się. Mag wróci do Ferdok, aby zbadać kryształ i zapewni Cię, że jeszcze się spotkacie.
Nagroda: Nagolenniki ognia
3.1 Znajdź mandragorę
Mandragorę M6(12) znajdziesz niedaleko złego drzewa M6(11).
3.2 Przynieś żółtko jaja harpii
Jajo harpii M6(18) znajdziesz w gnieździe na urwisku. Jednak zanim je zabierzesz będziesz musiał zabić strzegące jaja harpie.
3.3 Zdobądź zęby skalnego goblina
Goblina skalnego znajdziesz w krypcie M6(26). Jest silnym stworzeniem, ale walczy samotnie, więc spokojnie sobie z nim poradzisz.
4. Wróć do świątyni Hesinde
Twoje zadanie zlecone przez Wyrocznię zostało wykonane. Teraz musisz wrócić do Ferdok. Idź do świątyni Hesinde M2(2), żeby opowiedzieć o swoim sukcesie Dorionowi M2.2(2). Drugi raz przemówi do Ciebie Wyrocznia , powierzając Ci kolejną misję. Porozmawiaj z Dorionem o jego interpretacji usłyszanych przed chwilą słów. Kolejną lokacją, do której musisz się udać są Góry Krwawe.
Koniec rozdziału czwartego!
0
Komentarze czytelników
Scorpi_80 Generał
Witam, miałem długą przerwę w tej grze ale się wziąłem za nią i zaczynam w Tallon. Gra bardzo wciąga, nie gram teraz w nic innego :) Staram sie wykonać wszystkie możliwe questy i póki co idzie dobrze:) Mój obecny team: Amazonka - miecz dwuręczny znaleziony w podziemiach zamku(((nie pamiętam nazwy) specjalizacja w mieczach i mieczach dwuręcznych plus gadanina i natura ludzka rozwijane na maxa. Rhulana - szabla tej zdradzieckiej amazonki plus jej tarcza:) szable,siła woli i duża siła i budowa. Forgrimm - buława plus tarcza - na maxa rozwijane topory,buławy siła woli,krasnoludzki nos(dzięki odpowiedzi jednej autorki muszę zwiększyć zręczność i intuicję)plus kowalstwo:) Gwendala (wymiata laska) łuki na maxa plus alchemia,łuczarz, zielarstwo i zwierzaki:)
Generalnie teraz nie mam większych problemów z walkami, mało czarów i leczenia muszę używać. Pewnie się to zmieni dalej ale jest ok. Szkoda, że brakuje opisu czy dany przedmiot się do czegoś nadaje. Np. jabłko,zardzewiałe gwoździe, oczywiście oprócz sprzedaży. Najbardziej jednak brakuje opisu dla kogo jakie cechy rozwijać. Jednak mimo wszystko dobry poradnik i dobrze się z niego korzysta:)
KrzychWu Centurion
W poradniku przeczytałem, że po pokonaniu Valoniona w IV rozdziale, zdobędę Nagolenniki Ognia, a otrzymałem Kostur Valoniona. Przedmiot sam w sobie bardzo przydatny, ale w związku z tym, mam pytanie, co dalej ze Zbroją Ognia? Z linii fabularnej wynika, że taki sprzęt zdobędę, czy też muszę spełnić jakieś dodatkowe warunki? Poradnik mam, ale dany rozdział czytam dopiero pod koniec jego przejścia, aby sobie nie psuć zabawy, ale też nie przegapić czegoś ważnego.
zanonimizowany901289 Junior
poczatkujacy jak wyglada wymiana postaci w mojej ekipie
Piąha Junior
no nie mogę w Głębiach Grulduru jest quest "Żelazny kask" a w poradniku go nie ma
zanonimizowany970326 Junior
,,tomag'' - ,,poczatkujacy jak wyglada wymiana postaci w mojej ekipie''
a właśnie tak: gdy chcesz wymienić postać to zaznacz wpierw główną postać a potem kliknij na ową postać której chcesz się pozbyć prawym klaw.myszy i wybierz opcje rozmowy (usta) wyświetli ci się rozmowa a w niej linijka z tekstem mniejwięcej: Zostań w mojej posiadłości na placu praiosa wis a wis świątyni. coś koło tego :) a dana postać zniknie z druzyny i będzie ciągle w domu Ardo w ten sposób możesz zmieniać swoje postacie praktycznie ciągle. :)
zanonimizowany998572 Junior
Ja zaczęłam grę jako mag bitewny. Teraz jestem w Górach Krwawych i nie wiem po czyjej stronie stanąć XD . Moja drużyna składa się z Mnie- magia, leczenie, ataki itp. Ruhlana- walka, Forgrimm-walka, Gwendala- łuk
zanonimizowany1018462 Junior
ja nie mogę sobie poradzić z zadaniem odszukania tych kamieni wyroczni.Proszę pomocy!
mario583b Legionista
Ja z kolei nie mogłem ogarnąć jak wejść do dzielnicy krasnoludzkiej.wszystkie questy zrobione i mam się z aronem tam spotkać ale zamknięte :(
AxeFighter Legionista
@mario583b, do krasnoludzkiej dzielnicy nie da się wejść. Z Aromem spotkać się musisz w Murolosh, stolicy krasnoludów, na mapie jest ona na południu, musisz mapę przewinąć nieco w dół (kliknij-przeciągnij).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
