Drakensang The Dark Eye: Zadania główne Rozdział 7
Aktualizacja:
Zadania główne
Kolejność wykonywania zadań:
Z15 Prolog: Adamantowe Serce
Z16.1 Porozmawiaj z hrabią Growinem
Z16.2.1 Spotkaj się z Gerlingiem w Tallon
Z18.1 Pokonaj goblińskich maruderów
Z18.2 Droga do Zagajnika Prenna
Z16.3.1 Znajdź klucz do leża
Z16.3.2 Spotkaj się z Aromem w wieży
Z16.3.3 Zabij smoka
Z16.4 Spotkaj się z Aromem w Murolosh
Z15 Prolog: Adamantowe Serce
1. Tajemnica Smoczego Oka
Odwiedź Rakoriuma . Znajdziesz go we własnej posiadłości M2(7). Powiedz mu o tym, co usłyszałeś od Wyroczni . Arcymag spojrzy w Oko Smoka i stwierdzi, że Twoja droga wiedzie do Murolosh, ale żeby się tam dostać będziesz potrzebował pozwolenia od samego krasnoludzkiego króla Arombolosha . Wskaże też hrabiego Growina M5.2(7), jako osobę, która może Ci coś w tej sprawie doradzić.
Z16 Droga do Murolosh
1. Porozmawiaj z hrabią Growinem
Udaj się do Cytadeli Hrabiowskiej i idź do Growina M5.2(7). Poproś go o pomoc w dostaniu się do Murolosh. Dowiesz się, że ostatnio kontakty z Murolosh są bardzo rzadkie i właśnie wysłany został dyplomata Gerling , który ma spotkać się z królem Aromboloshem . Gerling ma zatrzymać się w mieście Tallon i tam też masz się z nim spotkać.
2. Dyplomata Gerling
2.1 Spotkaj się z Gerlingiem w Tallon
Pierwszą osobą, którą spotkasz w Tallon jest Świniopas Jargold . Możesz z nim chwile porozmawiać, aby dowiedzieć się jak wygląda sytuacja w okolicy. Teraz musisz dostać się do miasta, a jak wiesz już od Jargolda nie wszyscy są wpuszczani do środka.
Opcja 1: Porozmawiaj z strzegącym bramy wejściowej Strażnikiem M9(3). Nie chce Cię wpuścić, ale możesz spróbować go przekupić. Daj mu 15 Dukatów , a od razu stanie się milszy i pozwoli Ci wejść do miasta.
Opcja 2: Wykonaj zadanie Z17 Szlachcianka Ingania .
Opcja 3: Porozmawiaj z budowniczym Viburnem M9(4), gdy tylko nie będzie w okolicy Dariana M9(4). Spytaj go w jaki sposób dostaje się do miasta, a dowiesz się, że Viburne zna hasło. Użyj umiejętności Zastraszanie, Gadanina, Uwodzenie lub zapłać 10 Dukatów aby przekonać go do podania Ci hasła.
Po wejściu do miasta skieruj się do karczmy, "Szczęśliwe Jabłko" M9(7). To tam powinien przebywać Gerling . Niestety nie zastaniesz go na miejscu. Zamiast niego spotkasz Burmistrza Dipwidge . Według niego doradca hrabiego wyruszył do sanktuarium w Zagajniku Prenna M9(23). Na miejsce dotrzesz jedynie drogą okrężną, przez bramę zachodnią M9(8). Droga na wschód jest nieczynna z powodu zburzonego mostu.
2.2 Znajdź Gerlinga
Zadanie ukończysz docierając do Zagajnika Prenna M9(23).
3. Szacunek krasnoludów
Zadanie otrzymasz docierając do Zagajnika Prenna.
3.1 Znajdź klucz do leża
Klucz znajduje się w jaskini M9(24) nieopodal sanktuarium. Idź do niej, zabijając po drodze grupę harpii. Opuszczona kopalnia jest pełna pająków i szkieletów. Przebij się przez te wrogie stworzenia i dostań do Laboratorium. Tam czekają już na Ciebie nieumarli dowodzeni przez maga - kościotrupa, Meredina M9.1(2). Po zabiciu go otrzymasz zarówno klucz jak i kolejny element złotej zbroi, napierśnik ognia .
Nagroda: Klucz do Wieży Krasnoludów i Napierśnik ognia
3.2 Spotkaj się z Aromem w wieży
Wyjdź z jaskini, pokonując kolejne zastępy szkieletów i pająków. Zburzony most, blisko wschodniej bramy będzie już naprawiony. Korzystając z niego najszybciej dostaniesz się do wieży M9(25). Porozmawiaj z Aromem . Widząc, że zdobyłeś klucz , każe Ci uruchomić nim portal i ruszyć do walki ze smokiem .
3.3 Zabij smoka
Znajdziesz się na szczycie wieży M9.2(1). Arom zabrał ze sobą skrzynię M9.2(1) z ekwipunkiem , który może przydać się w walce ze smokiem . Zabierz wszystko co znajdziesz w środku, a szczególnie maść na poparzenia , która zapewnia odporność na ogień. Zejdź na dół i idź ścieżką w stronę legowiska. Po drodze napotkasz kilka grup harpii. Wszystkie są bardzo blisko siebie co powoduje, że świetnie sprawdza się na nich czar kula ognia. Po harpiach spotkasz kolejny raz Archona Megalona M9.2(2). Jeżeli nie będziesz go krytykował pozwoli Ci kupić jego towary. Przygotuj się do walki i wejdź do legowiska smoka M9.2(3). Potwór ciągle zieje ogniem, przez to na samym początku walki użyj na członkach swojej drużyny maści na poparzenia i kiedy tylko ta skończy działać, użyj kolejnej. Smok ma aż 900 punktów życia, ale jeżeli mądrze poprowadzisz walkę, nie zapomnisz o maści przeciw ogniowi i w razie potrzeby wykorzystasz mikstury lecznicze to wygrana będzie tylko kwestią czasu. Ograb zabitego smoka i porozmawiaj z Aromem M9.2(4). Podziękuje Ci za współpracę, wręczy receptury na przedmioty wykonane ze smoczych części i zaprosi do krasnoludzkiego miasta Murolosh.
Nagroda: smoczy łup, przepis na smoczy wywar, instrukcja wykonania sztyletu żmija, instrukcja wykonania włóczni żmija, instrukcja wykonania kuszy żmija, instrukcja wykonania kuszy pogromcy smoków .
4. Spotkaj się z Aromem w Murolosh
Zadanie zostanie ukończone, kiedy dotrzesz do Murolosh.
Koniec rozdziału siódmego!
Z17 Szlachcianka Ingania
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 38% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry
- Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry
- Drakensang The Dark Eye: Rozdział 7
- Drakensang The Dark Eye: Mapy Tallon Rozdział 7
- Drakensang The Dark Eye: Mapy Opuszczona kopalnia rudy Rozdział 7
- Drakensang The Dark Eye: Mapy Smocze leże Rozdział 7
- Drakensang The Dark Eye: Zadania główne Rozdział 7
- Drakensang The Dark Eye: Zadania poboczne (1) Rozdział 7
- Drakensang The Dark Eye: Zadania poboczne (2) Rozdział 7
- Drakensang The Dark Eye: Rozdział 7
- Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Scorpi_80 Generał
Witam, miałem długą przerwę w tej grze ale się wziąłem za nią i zaczynam w Tallon. Gra bardzo wciąga, nie gram teraz w nic innego :) Staram sie wykonać wszystkie możliwe questy i póki co idzie dobrze:) Mój obecny team: Amazonka - miecz dwuręczny znaleziony w podziemiach zamku(((nie pamiętam nazwy) specjalizacja w mieczach i mieczach dwuręcznych plus gadanina i natura ludzka rozwijane na maxa. Rhulana - szabla tej zdradzieckiej amazonki plus jej tarcza:) szable,siła woli i duża siła i budowa. Forgrimm - buława plus tarcza - na maxa rozwijane topory,buławy siła woli,krasnoludzki nos(dzięki odpowiedzi jednej autorki muszę zwiększyć zręczność i intuicję)plus kowalstwo:) Gwendala (wymiata laska) łuki na maxa plus alchemia,łuczarz, zielarstwo i zwierzaki:)
Generalnie teraz nie mam większych problemów z walkami, mało czarów i leczenia muszę używać. Pewnie się to zmieni dalej ale jest ok. Szkoda, że brakuje opisu czy dany przedmiot się do czegoś nadaje. Np. jabłko,zardzewiałe gwoździe, oczywiście oprócz sprzedaży. Najbardziej jednak brakuje opisu dla kogo jakie cechy rozwijać. Jednak mimo wszystko dobry poradnik i dobrze się z niego korzysta:)
KrzychWu Centurion
W poradniku przeczytałem, że po pokonaniu Valoniona w IV rozdziale, zdobędę Nagolenniki Ognia, a otrzymałem Kostur Valoniona. Przedmiot sam w sobie bardzo przydatny, ale w związku z tym, mam pytanie, co dalej ze Zbroją Ognia? Z linii fabularnej wynika, że taki sprzęt zdobędę, czy też muszę spełnić jakieś dodatkowe warunki? Poradnik mam, ale dany rozdział czytam dopiero pod koniec jego przejścia, aby sobie nie psuć zabawy, ale też nie przegapić czegoś ważnego.
zanonimizowany901289 Junior
poczatkujacy jak wyglada wymiana postaci w mojej ekipie
Piąha Junior
no nie mogę w Głębiach Grulduru jest quest "Żelazny kask" a w poradniku go nie ma
zanonimizowany970326 Junior
,,tomag'' - ,,poczatkujacy jak wyglada wymiana postaci w mojej ekipie''
a właśnie tak: gdy chcesz wymienić postać to zaznacz wpierw główną postać a potem kliknij na ową postać której chcesz się pozbyć prawym klaw.myszy i wybierz opcje rozmowy (usta) wyświetli ci się rozmowa a w niej linijka z tekstem mniejwięcej: Zostań w mojej posiadłości na placu praiosa wis a wis świątyni. coś koło tego :) a dana postać zniknie z druzyny i będzie ciągle w domu Ardo w ten sposób możesz zmieniać swoje postacie praktycznie ciągle. :)
zanonimizowany998572 Junior
Ja zaczęłam grę jako mag bitewny. Teraz jestem w Górach Krwawych i nie wiem po czyjej stronie stanąć XD . Moja drużyna składa się z Mnie- magia, leczenie, ataki itp. Ruhlana- walka, Forgrimm-walka, Gwendala- łuk
zanonimizowany1018462 Junior
ja nie mogę sobie poradzić z zadaniem odszukania tych kamieni wyroczni.Proszę pomocy!
mario583b Legionista
Ja z kolei nie mogłem ogarnąć jak wejść do dzielnicy krasnoludzkiej.wszystkie questy zrobione i mam się z aronem tam spotkać ale zamknięte :(
AxeFighter Legionista
@mario583b, do krasnoludzkiej dzielnicy nie da się wejść. Z Aromem spotkać się musisz w Murolosh, stolicy krasnoludów, na mapie jest ona na południu, musisz mapę przewinąć nieco w dół (kliknij-przeciągnij).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


