Drakensang The Dark Eye: Mapy Bagna Moorbridge Rozdział 4
Aktualizacja:
Mapy: M6. Bagna Moorbridge

Przejścia:
I. Mapa świata
Ważne postacie i miejsca:
1. Plac - kiedy po raz pierwszy zjawisz się w tej lokacji, w tym miejscu rozegra się scena między Bredo Bento , a sołtysem
2. Bredo Bento
3. Zabłocony Kamasz
4. Kowal Leadfinger - pojawia się tu po Twoim powrocie z torfowiska. Przed rozmową z nim zaopatrz się w łopatę . Kowal przekuje Ci ją za darmo w Pałasz .
5. Szczury
6. Świątynia:
Morlinde - spotkasz ją tutaj po wykonaniu zadania ZP25.2 Odnajdź Morlinde w Moorbridge
7. Mapa skarbu - znajdziesz ją tutaj podczas wykonywania zadania ZP30 Stara mapa skarbu .
8. Zasadzka - po powrocie z torfowiska zaatakuje Cię sołtys wraz z milicją. Możesz przekonać do siebie milicję jeżeli znalazłeś, któryś z dowodów na udział sołtysa w pladze nieumartych:
Dowód 1: Wykonaj zadanie ZP26 Wilcze szczury z Moorbridge i nie bierz zapłaty od karczmarza , a następnie postaw kolejkę na cały wieczór wszystkim obecnym w karczmie. Karczmarz powie Ci wtedy, że coś trapi jednego z milicjantów. Porozmawiaj z Miroshem o sołtysie, a następnie z Ilrą .
Dowód 2: W jednej z krypt M6(22) spotkasz dwóch rabusiów . Jeżeli przekonasz ich żeby z Tobą nie walczyli, a następnie użyjesz umiejętności Ludzka Natura - to zdradzą Ci, że widzieli na bagnach sołtysa.
Dowód 3: Przed walką z nekromantą podejdź na tyły ruin i podsłuchaj jak mówi o swojej współpracy z sołtysem.
9. Nieumarły Rufus
10. Beczka ze skarbem
11. Złe drzewo , Gwendala
12. Mandragora
13. Beczka ze skarbem
14. Rakorium , Nowicjusz Nottel
15. Grób z przyciskami
16. Ruiny:
Nekromanta
17. Grób czwartego najemnika
18. Jajo harpii
19. Groby trójki najemników
20. Skrzynia ze skarbem
21. Krypta - w środku zamknięta jest deontka Morlinde
22. Krypta - w środku znajdziesz rabusiów
23. Krypta - do niej prowadzi Cię Thalya
24. Krypta
25. Krypta - w niej znajdziesz sarkofag, w którym ukryty jest skarb z zadania ZP30 Stara mapa skarbu
26. Krypta - w środku znajdziesz skalnego goblina
27. Krypta
28. Krypta
29. Młyn
Komentarze czytelników
@mario583b, do krasnoludzkiej dzielnicy nie da się wejść. Z Aromem spotkać się musisz w Murolosh, stolicy krasnoludów, na mapie jest ona na południu, musisz mapę przewinąć nieco w dół (kliknij-przeciągnij).
Ja z kolei nie mogłem ogarnąć jak wejść do dzielnicy krasnoludzkiej.wszystkie questy zrobione i mam się z aronem tam spotkać ale zamknięte :(
ja nie mogę sobie poradzić z zadaniem odszukania tych kamieni wyroczni.Proszę pomocy!
Ja zaczęłam grę jako mag bitewny. Teraz jestem w Górach Krwawych i nie wiem po czyjej stronie stanąć XD . Moja drużyna składa się z Mnie- magia, leczenie, ataki itp. Ruhlana- walka, Forgrimm-walka, Gwendala- łuk
,,tomag'' - ,,poczatkujacy jak wyglada wymiana postaci w mojej ekipie''
a właśnie tak: gdy chcesz wymienić postać to zaznacz wpierw główną postać a potem kliknij na ową postać której chcesz się pozbyć prawym klaw.myszy i wybierz opcje rozmowy (usta) wyświetli ci się rozmowa a w niej linijka z tekstem mniejwięcej: Zostań w mojej posiadłości na placu praiosa wis a wis świątyni. coś koło tego :) a dana postać zniknie z druzyny i będzie ciągle w domu Ardo w ten sposób możesz zmieniać swoje postacie praktycznie ciągle. :)
no nie mogę w Głębiach Grulduru jest quest "Żelazny kask" a w poradniku go nie ma
poczatkujacy jak wyglada wymiana postaci w mojej ekipie
W poradniku przeczytałem, że po pokonaniu Valoniona w IV rozdziale, zdobędę Nagolenniki Ognia, a otrzymałem Kostur Valoniona. Przedmiot sam w sobie bardzo przydatny, ale w związku z tym, mam pytanie, co dalej ze Zbroją Ognia? Z linii fabularnej wynika, że taki sprzęt zdobędę, czy też muszę spełnić jakieś dodatkowe warunki? Poradnik mam, ale dany rozdział czytam dopiero pod koniec jego przejścia, aby sobie nie psuć zabawy, ale też nie przegapić czegoś ważnego.
Witam, miałem długą przerwę w tej grze ale się wziąłem za nią i zaczynam w Tallon. Gra bardzo wciąga, nie gram teraz w nic innego :) Staram sie wykonać wszystkie możliwe questy i póki co idzie dobrze:) Mój obecny team: Amazonka - miecz dwuręczny znaleziony w podziemiach zamku(((nie pamiętam nazwy) specjalizacja w mieczach i mieczach dwuręcznych plus gadanina i natura ludzka rozwijane na maxa. Rhulana - szabla tej zdradzieckiej amazonki plus jej tarcza:) szable,siła woli i duża siła i budowa. Forgrimm - buława plus tarcza - na maxa rozwijane topory,buławy siła woli,krasnoludzki nos(dzięki odpowiedzi jednej autorki muszę zwiększyć zręczność i intuicję)plus kowalstwo:) Gwendala (wymiata laska) łuki na maxa plus alchemia,łuczarz, zielarstwo i zwierzaki:)
Generalnie teraz nie mam większych problemów z walkami, mało czarów i leczenia muszę używać. Pewnie się to zmieni dalej ale jest ok. Szkoda, że brakuje opisu czy dany przedmiot się do czegoś nadaje. Np. jabłko,zardzewiałe gwoździe, oczywiście oprócz sprzedaży. Najbardziej jednak brakuje opisu dla kogo jakie cechy rozwijać. Jednak mimo wszystko dobry poradnik i dobrze się z niego korzysta:)
robicie to co umiecie
gratulacje poradnik z kturego łatwo korzystać
Jakby kogoś interesowało, to na Gamebanshee jest poradnik (w języku angielskim), w którym są opisani towarzysze, bronie itp: http://www.gamebanshee.com/drakensangthedarkeye/ .
Według mnie organizacja poradnika jest tu trochę lepsza, ale za to tam gra jest nieco dokładniej opisana :) .
Fajna nagroda za opróżnienie kieszeni Cano, 50D i dwa magiczne ringi
Powiedzcie mi gdzie są wszyscy dostępni kompani do 4 rozdziału??
Ja znalazłem złodzieja (1 rozd), amazonke (1 rozd.), jakąś druidke (3 rozd.) krasnoluda (3 rozd) i alchemiczke ale dla niej musze zadanie najpierw zrobic.
A widziałem na filmikach że mozna juz w tym czasie mieć ich więcej do wyboru?? Czy może coś ominąłem ;/
Jak w tej grze wyglądają walki? To coś jak Baldurs Gate na tury? Czy jak zwykły H&S ?
btw. wykonując zadanie "Z33 Szaleństwo w Murolosh" można uzyskać dwie nagrody ze skarbca - nie można w trakcie walki w sali tronowej zabić żadnego z krasnoludów.
DarkEye ---> A do czego służy poradnik? Do porad. A tutaj jak tu juz scorpinor zauwazyl sa tylko opisy przejscia questow. To cRPG, a nie jakis shooter zeby poradnik zawieral tylko tak ogolne informacje. W dodatku... BRAKUJE questów. Ja sam spotkalem sie z 4 nieopisanymi questami - dziewica dla smoka, wieczny odpoczynek (to w tallon), zelazny kask (glebie, a potem Murolosh) i zbieranie informacji dla Gerlinga. Jesli ktos juz o tym wspomnial, to przepraszam, nie przeczytalem dokladnie wszystkich postow.
W rozdziale 9 brak opisanych następujących zadań:
1. Żelazny kask.
2. Wieczny odpoczynek.
3. Zbieranie informacji dla Gerlinga.
Właśnie bardziej przydałyby się porady takie, jak napisał ^sv3n. Bo to są PORADY. Tekst przedstawiony przez autora jest tylko sposobem jak przejść questy w grze. To właśnie natomiast służy do "przechodzenia po sznureczku, za kimś, przed oczyma". Porady powinny zaznajomić nas z nietypowym jak na gry cRPG, światem, pokazać w co warto, a w co nie inwestować (zdaniem autora, który powinien mieć już duże doświadczenie z gry i wie co się może przydać w rozgrywce). Mi najbardziej brakowało opisu jakich członków drużyny można spotkać w grze, bo niełatwo jest stworzyć postać, jeśli nie wiesz kogo jeszcze będziesz miał w teamie (po co np. tworzyć maga, jeśli spotkasz później trzech, za to będzie tylko jeden dobry wojownik, czy spotkamy po drodze jakiegoś dobrego kowala, jeśli nie będzie łucznika żadnego może warto swoją postać tworzyć w tym zakresie itd.). Więcej ciekawych rzeczy dowiedziałem się z tutejszych komentarzy niż z poradnika.
Pewnie, że najlepiej jest odkrywać RPG całkowicie samemu i najczęściej tak robię, ale jeśli ktoś robi poradnik i za to mu płacą niech robi go porządnie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
