Drakensang The Dark Eye: Zadania główne Rozdział 5
Aktualizacja:
Zadania główne
Kolejny rozdział rozpoczyna się od sceny, w której zobaczy magiczną barierę otaczającą ruiny, do których masz się udać. Pomóc w pokonaniu przeszkody mogą dwie strony: wiedźmy oraz inkwizycja . Będziesz zmuszony wybrać jedną z nich. Od tego czy opowiesz się za wiedźmami, czy inkwizycją zależy droga prowadząca do usunięcia bariery.
Kolejność wykonywania zadań:
INKWIZYCJA:
Z9a.4 Dołącz do Krucjaty Słońca
Z9a.4.1 Zabij wiedźmę Jasmin
Z9a.4.2 Zanieś talizman Warinie
Z12a.1 Porozmawiaj z da Vanyą
Z12a.6 Znajdź dwór w Mrocznym Lesie
Z12a.3.1 Poznaj słabość Alwene
Z12a.3.2 Aresztuj Danosa
Z12a.3.3 Zabierz Danosa do obozu Praiotów
Z12a.3.4 Rozbij zasadzkę
Z12a.3 Zabij Alwene
Z12a.4.2 Porozmawiaj z Berndrikiem
Z12a.4.3 Zabij ropuchy w sadzawce
Z12a.4 Zabij Morlę
Z12a.5.1 Poznaj słabość Saphiry
Z12a.5.2 Zniszcz chatę Saphiry
Z12a.5 Zabij Saphirę
Z12a.7 Złóż meldunek da Vanyi
Z12a.8.1 Znajdź miejsce wiedźmowych tanów
Z12a.8.2 Wezwij Heidrunę
Z12a.8 Pokonaj Heidrunę w miejscu wiedźmowych tanów
Z12a.9 Pokonaj da Vaynę
WIEDŹMY:
Z9b.4 Pomóż wiedźmie Jasmin
Z9b.4.1 Ukradnij wino mszalne
Z9b.4.2 Zanieś wino Jasmin
Z12b.2. Zdobądź zaufanie Morli
Z12b.2.2 Uratuj Mędrka przed Praiotami
Z12b.2.1 Zanieś Mędrka Morli
Z12b.3. Zdobądź zaufanie Alwene
Z12b.3.1 Zanieś bransoletkę Danosowi
Z12b.3.2 Wróć do Alwene
Z12b.4. Zdobądź zaufanie Saphiry
Z12b.4.1 Znajdź garnek Saphiry
Z12b.4.2 Zanieś garnek Saphirze
Z12b.6.1 Wezwij Heidrunę
Z12b.7. Zabij Wielkiego Inkwizytora
WSPÓLNE:
Z9.3.1 Wejdź do ruin
Z9.1 Zdobądź księgę w ruinach
Z11 Powrót do świątyni Hesinde
Z9 Skradziona wiedza
1. Zdobądź księgę w ruinach

Na najniższym poziomie zobaczysz od dawna poszukiwanego przez Ciebie Kastana Gamblacka M7.1(11) oraz tajemniczą postać w kapturze. Będą rozmawiać o uwolnionym smoku i zabitym Wielkim Inkwizytorze . Kiedy Cię zauważą, tajemnicza postać zniknie, a Ty stoczysz walkę z Kastanem i kultystami. Po rozprawieniu się z nimi podejdź do piedestału i zabierz Księgę Węża M7.1(12).
Nagroda: Księga Węża
2. Przebij się przez magiczną ścianę
2.1 Zniszcz ochronną tarczę
Musisz wykonać zadanie Z12a Praioci z Mrocznego Lasu lub Z12b Wiedźmy z Mrocznego Lasu .
3. Odkryj tajemnicę ruin
3.1 Wejdź do ruin
Wejście do ruin M7(25) znajduje się na tyłach zamku. Żeby się do nich dostać będziesz musiał przebić się przez oddziały kultystów.
3.2 Odnajdź Księgę Węża
Księga Węża znajduje się na poziomie 4.
Z10 Niczym cień
1. Niezauważalnie dostań się do serca ruin
Nikt nie może Cię zauważyć przed zejściem na poziom 4. Musisz mieć w drużynie kogoś kto umie rozbroić pułapki, ponieważ na poziomie 3 jest ich kilka, a uruchomienie którejś z nich kończy zadanie. Wykonanie tego zadania zmniejszy także ilość kultystów, którzy będą z Tobą walczyć na poziomie 4.
Z11 Powrót do świątyni Hesinde
Wyjdź tylnym przejściem M7.1(13) i wróć do świątyni M2(2). Tam porozmawiaj z Dorionem M2.2(2) i przekaż mu Księgę Węża . Przyjdzie Ci kolejny raz wysłuchać Wyroczni . Tym razem Dorion nie będzie w stanie jej zinterpretować, ale zrobi to Ardat Whitecliff M2.2(2). Dowiesz się, że Twoją kolejną misję przyjdzie Ci wykonać w Zamku Posępny Kieł, ale najpierw masz porozmawiać z Gerlingiem, doradcą hrabiego, który utrzymuje kontakty dyplomatyczne z władcą Zamku.
Koniec rozdziału piątego!
0
- Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry
- Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry
- Drakensang The Dark Eye: Rozdział 5
- Drakensang The Dark Eye: Mapy Góry Krwawe Rozdział 5
- Drakensang The Dark Eye: Mapy Ruiny Rozdział 5
- Drakensang The Dark Eye: Zadania główne Rozdział 5
- Drakensang The Dark Eye: Zadania główne - INKWIZYCJA Rozdział 5
- Drakensang The Dark Eye: Zadania główne - WIEDŹMY Rozdział 5
- Drakensang The Dark Eye: Zadania poboczne (1) Rozdział 5
- Drakensang The Dark Eye: Zadania poboczne (2) Rozdział 5
- Drakensang The Dark Eye: Rozdział 5
- Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Scorpi_80 Generał
Witam, miałem długą przerwę w tej grze ale się wziąłem za nią i zaczynam w Tallon. Gra bardzo wciąga, nie gram teraz w nic innego :) Staram sie wykonać wszystkie możliwe questy i póki co idzie dobrze:) Mój obecny team: Amazonka - miecz dwuręczny znaleziony w podziemiach zamku(((nie pamiętam nazwy) specjalizacja w mieczach i mieczach dwuręcznych plus gadanina i natura ludzka rozwijane na maxa. Rhulana - szabla tej zdradzieckiej amazonki plus jej tarcza:) szable,siła woli i duża siła i budowa. Forgrimm - buława plus tarcza - na maxa rozwijane topory,buławy siła woli,krasnoludzki nos(dzięki odpowiedzi jednej autorki muszę zwiększyć zręczność i intuicję)plus kowalstwo:) Gwendala (wymiata laska) łuki na maxa plus alchemia,łuczarz, zielarstwo i zwierzaki:)
Generalnie teraz nie mam większych problemów z walkami, mało czarów i leczenia muszę używać. Pewnie się to zmieni dalej ale jest ok. Szkoda, że brakuje opisu czy dany przedmiot się do czegoś nadaje. Np. jabłko,zardzewiałe gwoździe, oczywiście oprócz sprzedaży. Najbardziej jednak brakuje opisu dla kogo jakie cechy rozwijać. Jednak mimo wszystko dobry poradnik i dobrze się z niego korzysta:)
KrzychWu Centurion
W poradniku przeczytałem, że po pokonaniu Valoniona w IV rozdziale, zdobędę Nagolenniki Ognia, a otrzymałem Kostur Valoniona. Przedmiot sam w sobie bardzo przydatny, ale w związku z tym, mam pytanie, co dalej ze Zbroją Ognia? Z linii fabularnej wynika, że taki sprzęt zdobędę, czy też muszę spełnić jakieś dodatkowe warunki? Poradnik mam, ale dany rozdział czytam dopiero pod koniec jego przejścia, aby sobie nie psuć zabawy, ale też nie przegapić czegoś ważnego.
zanonimizowany901289 Junior
poczatkujacy jak wyglada wymiana postaci w mojej ekipie
Piąha Junior
no nie mogę w Głębiach Grulduru jest quest "Żelazny kask" a w poradniku go nie ma
zanonimizowany970326 Junior
,,tomag'' - ,,poczatkujacy jak wyglada wymiana postaci w mojej ekipie''
a właśnie tak: gdy chcesz wymienić postać to zaznacz wpierw główną postać a potem kliknij na ową postać której chcesz się pozbyć prawym klaw.myszy i wybierz opcje rozmowy (usta) wyświetli ci się rozmowa a w niej linijka z tekstem mniejwięcej: Zostań w mojej posiadłości na placu praiosa wis a wis świątyni. coś koło tego :) a dana postać zniknie z druzyny i będzie ciągle w domu Ardo w ten sposób możesz zmieniać swoje postacie praktycznie ciągle. :)
zanonimizowany998572 Junior
Ja zaczęłam grę jako mag bitewny. Teraz jestem w Górach Krwawych i nie wiem po czyjej stronie stanąć XD . Moja drużyna składa się z Mnie- magia, leczenie, ataki itp. Ruhlana- walka, Forgrimm-walka, Gwendala- łuk
zanonimizowany1018462 Junior
ja nie mogę sobie poradzić z zadaniem odszukania tych kamieni wyroczni.Proszę pomocy!
mario583b Legionista
Ja z kolei nie mogłem ogarnąć jak wejść do dzielnicy krasnoludzkiej.wszystkie questy zrobione i mam się z aronem tam spotkać ale zamknięte :(
AxeFighter Legionista
@mario583b, do krasnoludzkiej dzielnicy nie da się wejść. Z Aromem spotkać się musisz w Murolosh, stolicy krasnoludów, na mapie jest ona na południu, musisz mapę przewinąć nieco w dół (kliknij-przeciągnij).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
