Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Kup Pan cegłę... czyli żywot złodzieja
Aktualizacja:
Złodziej jest bardzo specyficznym bohaterem. Do walki się nie nadaje, bo nie awansuje i nie zabiera ze sobą jednostek, ale jest nieodzowny w innych momentach. Aby go rekrutować, należy wybudować w stolicy Gildię. Oto, co potrafi dobry złodziej (tu uwaga Tylko Guildmaster może korzystać z pełnego zakresu usług złodzieja. Te extra zdolności zaznaczam *. Druga uwaga: postaram się przetłumaczyć te zdolności, nie wiem jednak czy zrobię to tak jak ludzie z CDP).
- Zatrucie grupy/miasta - udane redukuje punkty życia wszystkich jednostek w zaatakowanej grupie lub mieście.
- Błędne rozkazy* - udane potrafią pomieszać ustawienie jednostek w grupie, czyli przesuną magów na przód, a wojowników do drugiej linii.
- Szpiegostwo - podstawowa zdolność. Jej wykonanie (100% powodzenia) pozwala na wgląd w armie przeciwnika. Bez tego będziesz widział tylko imię herosa, a tak zobaczysz skład całej grupy, wraz ze stanem zdrowia poszczególnych jednostek. Jednak 100% skuteczność ma swoją cenę. Co turę sprawdzane jest, czy władca odkrył szpiega w swoich szeregach. Jeśli tak się stanie, zostaje on zgładzony (szpieg, nie władca), a właściciel szpiega traci wgląd we wrogie wojska.
- Zabójstwo* - złodziej stara się zamordować najsłabszą jednostkę w grupie.
- Pojedynek - złodziej wyzywa na śmiertelny pojedynek przywódcę grupy.
- Kradzież przedmiotu - próba obrobienia Sklepu lub wrogiej grupy* z przedmiotu.
- Kradzież złota* - skok na kasę miejską.
- Kradzież czaru - jak z przedmiotem, tylko łup jest delikatniejszy.
- Łapówka* - próba przekupienia miasta, do przejścia na Twoją stronę bez walki.
- Zbadanie ruin - złodziej sprawdzi, jakie monstra zamieszkują ruiny i przekaże Ci tą informację.
Każda z akcji złodzieja zużywa wszystkie pozostałe punkty ruchu nawet, jeśli się rozmyślisz i nie dojdzie do próby wykonania czegokolwiek. Ponadto, każda akcja ma procentową szansę powodzenia. W przypadku, gdy próba zakończy się fiaskiem, Twój złodziej zostaje złapany i zgładzony (jedynym wyjątkiem jest odkrycie szpiega w armii, wtedy to szpieg zostaje powieszony, a złodziej, który go tam umieścił dalej żyje).
- Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry
- Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Poradnik do gry - A zbójców było... czterech... czyli kim być i kogo bić
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: W stepie szerokim, którego wzrokiem... czyli jak panować na mapie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Przegląd wojsk Rohanu... czyli z czym do ludzi
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Imperium - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Imperium - Jednostki Zasięgowe i Wsparcia
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Górskie Klany - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Górskie Klany - Jednostki Zasięgowe i Wsparcia
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Hordy Nieumarłych - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Hordy Nieumarłych - Jednostki Zasięgowe i Wsparcia
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Legiony Przeklętych - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Legiony Przeklętych - Jednostki Zasięgowe i Wsparcia
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: The Art of War... czyli jak się bić
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: It's a kind of magic... czyli słów parę o czarach
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Imperium - Lista czarów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Górskie Klany - Lista czarów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Hordy Nieumarłych - Lista czarów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Legiony Potępionych - Lista czarów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Co tam panie w polityce... czyli parę słów o dyplomacji
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Kup Pan cegłę... czyli żywot złodzieja
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Śpiewać każdy może... czyli umiejętności bohaterów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Co by tu jeszcze... czyli garść luźnych uwag
- Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany36148 Junior
Ten poradnik wraca jak bumerang. Widze go po raz trzeci jako nowy tekst:( Czy redakcji brakuje nowych tekstow czy moze to jakies zobowiazanie wobec wydawcy?
pozdrawiam Billy
Gambit Legend
Billy --> Po prostu poradnik jest publikowany kawałkami (tak jak każdy inny poradnik). W momencie publikacji kolejnej części tekst wraca na początek listy, jako uzupełniony o nowe treści....simple :)
zanonimizowany36148 Junior
Gambit - tak to jest simple pomysl na "nowe teksty" :(
Tak trudno napisac caly poradnik?
zanonimizowany762 Konsul
Disciples II to świetna giera stąd ma tyle poradników:)
zanonimizowany1184 Generał
Billy --> jeśli jesteś jednym z redaktorów współpracujących dla GOLa pod tą właśnie ksywką, to sam pisałeś jakiś czas temu podobne teksty i wiesz że łatwe to zadanie z pewnością nie jest.
Co do Twoich zarzutów zapewniam Cię, że po pierwsze redakcji materiałów nie brakuje, a po drugie poradniki są dostępne od początku publikacji w całości w MC, więc nikt tego raczej w częściach nie pisze.
Gambit Legend
Billy --> Tka jak Zodiac już napisał. Nie mówiłem, że poradniki są PISANE w częściach, tylko PUBLIKOWANE w częściach. Taka sytuacja z powracaniem poradnika na czoło listy ułatwia niektórym jego znalezienie. Pomyśl troszke o takich, którzy przez jakiś czas nie maja dojścia do netu. Poradnik w całości szybko zniknąłby ze strony głównej, a oni musieliby go szukać, a tak przez pewien czas jest widoczny i łatwy do znalezienia...EOT
overseer Legionista
Poradnik niczego sobie ale jedna rzecz mnie intryguje: Dlaczego do tej pory nie pojawiła sie recenzja tej gry(oczywiście na GOL-u) ???? Normalny porządek rzeczy jest chyba taki że najpierw pojawia się recenzja jakiejś gry a dopiero później szczegółowy poradnik. Czy może mi to ktoś wyjaśnić ??
zanonimizowany2573 Pretorianin
To ma być poradnik ?? Charakterystyki wszystkich stworzeń i budowli ?? Ciekawe po co ktoś miałby to czytać.
Proponowałbym dodać jedną opcje do menu 'instrukcje' do tej tematyki ten tekst można przyporzadkowac.
Polman Junior
Naturalne uzdrawianie- umiejętność do wyboru dla dowódcy przy awansie do wyższego poziomu (nie pamiętam od którego) opisana jako "Każdego dnia dowódca zregeneruje 15% punktów życia" działa faktycznie tylko i wyłącznie na dowódcę- pojedynczą jednostkę, a nie na całą drużynę.
Szukałem nie raz tej informacji w polskim internecie, żeby pomóc sobie ocenić czy ta umiejętność jest fajna, czy jednak słaba. Jednak za każdym razem nie mogłem odnaleźć tej informacji i musiałem ją samemu przetestować, żeby później nie żałować. Dlatego zostawią ją tutaj, chociaż w komentarzu. Może komuś się jeszcze kiedyś przyda.
Zawsze przy awansie myślałem, że to mega fajna umiejętność przy graniu klasą maga, jednak, skoro to działa tylko na dowódcę to marne jej zastosowanie w takim przypadku.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
