Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Śpiewać każdy może... czyli umiejętności bohaterów
Aktualizacja:
Wraz z kolejnymi poziomami, Twój bohater będzie nabywał nowe umiejętności. Po każdym wejściu na level, ukaże się tabelka, z dostępnymi dla niego w tej chwili zdolnościami, z której będziesz musiał wybrać tą, której się teraz nauczy. Oto lista wszystkich umiejętności, wraz z krótkim opisem przydatności i momentu wybrania:
- Znajomość artefaktów - pozwoli Twojemu bohaterowi ekwipować artefakty. Każdy wojownik ma tą zdolność na starcie. Jeśli Twój bohater nie jest wojownikiem, a będzie miał możliwość nauczenia się tego, nie zwlekaj.
- Wiedza o Arkanach - pozwoli Twojemu bohaterowi ekwipować magiczne tomy. Mało przydatne, bo tomów jest mało, a wśród tych, które są jest tylko jeden wart zachodu. Tą zdolność bierz jak nic lepszego nie będzie.
- Noszenie sztandarów - pozwoli ekwipować Sztandary. Bierz, bo sztandary są świetnymi przedmiotami działającymi na całą grupę.
- Odnajdywanie drogi - zwiększa punkty ruchu grupy o 20%. Bierz bez namysłu
- Znajomość Arkan - pozwala ekwipować i używać Kule. Ja nigdy tego nie brałem, uważam że nie jest przydatne.
- Przywództwo - pozwala na zapełnienie dodatkowego slotu w armii. Możesz to wziąć dwa razy. Pierwszy raz na trzecim poziomie, a potem na piątym. Ja zawsze to brałem, pamiętaj jednak, że im więcej jednostek w grupie, tym mniej doświadczenia każda dostaje.
- Wiedza o podróżowaniu - pozwala na ekwipowanie magicznych butów. Warto wziąć, dopiero, kiedy masz jakieś buty, których nie możesz założyć. Zwiadowca ma tą zdolność od początku.
- Siła - zwiększa o 25% rany zadawane przez bohatera. Bierz jak w dym.
- Naturalna zbroja - zmniejsza otrzymywane przez bohatera obrażenia o 20%. Bierz.
- Moc Arkan - pozwala na ekwipowanie Talizmanów. Talizmany są lepsze niż kule, bo można je wykorzystać wiele razy, ale i tak tego nie brałem.
- Zaawansowane odnajdowanie drogi - zwiększa punkty ruchu o 25%. Brać.
- Mistrz broni - wszystkie jednostki w grupie dostają w walce 25% więcej doświadczenia. Bierz natychmiast. Pamiętaj, że ta zdolność nie kumuluje się z Tomem Wojny, który daje taki sam bonus.
- Celność - podwyższa szansę trafienia o 20%. Można brać, choć ja nie używałem.
- Dobry wzrok - bohater odsłania większy obszar mapy. Jak chcesz.
- Naturalne zdrowienie - bohater regeneruje 15% punktów życia każdego dnia. Można wziąć. Jedno zmartwienie z głowy.
- Twardziel - podnosi o 20% ilość punktów życia bohatera. Warto wziąć.
- Nieprzekupny - bohater staje się nieprzekupny dla złodziei. W kampanii nie przydatne, w multiplayerze, być może się przyda.
- Ochrona przed Wodą - bohater jest odporny na pierwszy atak w bitwie, który ma jako źródło Wodę
- Ochrona przed Ziemią - jak wyżej tylko dla Ziemi
- Ochrona przed Ogniem - jak wyżej tylko dla Ognia
- Ochrona przed Powietrzem - jak wyżej tylko dla Powietrza
- Chodzenie po lesie - anuluje karę do poruszania się po lasach.
- Pierwsze uderzenie - zwiększa inicjatywę bohatera o 50%. Bierz i nie oglądaj się na nic
- Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry
- Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Poradnik do gry - A zbójców było... czterech... czyli kim być i kogo bić
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: W stepie szerokim, którego wzrokiem... czyli jak panować na mapie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Przegląd wojsk Rohanu... czyli z czym do ludzi
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Imperium - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Imperium - Jednostki Zasięgowe i Wsparcia
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Górskie Klany - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Górskie Klany - Jednostki Zasięgowe i Wsparcia
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Hordy Nieumarłych - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Hordy Nieumarłych - Jednostki Zasięgowe i Wsparcia
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Legiony Przeklętych - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Legiony Przeklętych - Jednostki Zasięgowe i Wsparcia
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: The Art of War... czyli jak się bić
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: It's a kind of magic... czyli słów parę o czarach
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Imperium - Lista czarów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Górskie Klany - Lista czarów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Hordy Nieumarłych - Lista czarów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Legiony Potępionych - Lista czarów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Co tam panie w polityce... czyli parę słów o dyplomacji
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Kup Pan cegłę... czyli żywot złodzieja
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Śpiewać każdy może... czyli umiejętności bohaterów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Co by tu jeszcze... czyli garść luźnych uwag
- Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany36148 Junior
Ten poradnik wraca jak bumerang. Widze go po raz trzeci jako nowy tekst:( Czy redakcji brakuje nowych tekstow czy moze to jakies zobowiazanie wobec wydawcy?
pozdrawiam Billy
Gambit Legend
Billy --> Po prostu poradnik jest publikowany kawałkami (tak jak każdy inny poradnik). W momencie publikacji kolejnej części tekst wraca na początek listy, jako uzupełniony o nowe treści....simple :)
zanonimizowany36148 Junior
Gambit - tak to jest simple pomysl na "nowe teksty" :(
Tak trudno napisac caly poradnik?
zanonimizowany762 Konsul
Disciples II to świetna giera stąd ma tyle poradników:)
zanonimizowany1184 Generał
Billy --> jeśli jesteś jednym z redaktorów współpracujących dla GOLa pod tą właśnie ksywką, to sam pisałeś jakiś czas temu podobne teksty i wiesz że łatwe to zadanie z pewnością nie jest.
Co do Twoich zarzutów zapewniam Cię, że po pierwsze redakcji materiałów nie brakuje, a po drugie poradniki są dostępne od początku publikacji w całości w MC, więc nikt tego raczej w częściach nie pisze.
Gambit Legend
Billy --> Tka jak Zodiac już napisał. Nie mówiłem, że poradniki są PISANE w częściach, tylko PUBLIKOWANE w częściach. Taka sytuacja z powracaniem poradnika na czoło listy ułatwia niektórym jego znalezienie. Pomyśl troszke o takich, którzy przez jakiś czas nie maja dojścia do netu. Poradnik w całości szybko zniknąłby ze strony głównej, a oni musieliby go szukać, a tak przez pewien czas jest widoczny i łatwy do znalezienia...EOT
overseer Legionista
Poradnik niczego sobie ale jedna rzecz mnie intryguje: Dlaczego do tej pory nie pojawiła sie recenzja tej gry(oczywiście na GOL-u) ???? Normalny porządek rzeczy jest chyba taki że najpierw pojawia się recenzja jakiejś gry a dopiero później szczegółowy poradnik. Czy może mi to ktoś wyjaśnić ??
zanonimizowany2573 Pretorianin
To ma być poradnik ?? Charakterystyki wszystkich stworzeń i budowli ?? Ciekawe po co ktoś miałby to czytać.
Proponowałbym dodać jedną opcje do menu 'instrukcje' do tej tematyki ten tekst można przyporzadkowac.
Polman Junior
Naturalne uzdrawianie- umiejętność do wyboru dla dowódcy przy awansie do wyższego poziomu (nie pamiętam od którego) opisana jako "Każdego dnia dowódca zregeneruje 15% punktów życia" działa faktycznie tylko i wyłącznie na dowódcę- pojedynczą jednostkę, a nie na całą drużynę.
Szukałem nie raz tej informacji w polskim internecie, żeby pomóc sobie ocenić czy ta umiejętność jest fajna, czy jednak słaba. Jednak za każdym razem nie mogłem odnaleźć tej informacji i musiałem ją samemu przetestować, żeby później nie żałować. Dlatego zostawią ją tutaj, chociaż w komentarzu. Może komuś się jeszcze kiedyś przyda.
Zawsze przy awansie myślałem, że to mega fajna umiejętność przy graniu klasą maga, jednak, skoro to działa tylko na dowódcę to marne jej zastosowanie w takim przypadku.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
