Disciples 2 Mroczne Proroctwo: It's a kind of magic... czyli słów parę o czarach
Aktualizacja:
Disciples są utrzymane w konwencji fantasy, co oznacza, że zetkniemy się w tej grze z magią. Można będzie rzucać czary na lewo i prawo, ale trzeba będzie się przyzwyczaić do kilku rzeczy. Oto najważniejsze sprawy dotyczące magii.
- Każda rasa ma swoją szkołę magii zawierającą unikalne czary.
- Każda szkoła magii ma pięć poziomów czarów (tylko Mage Lord ma dostęp do piątego poziomu czarów).
- Aby mieć dostęp do czarów należy wybudować w stolicy Mage Tower (Mage Lord zaczyna grę z wybudowaną Mage Tower).
- Każdy czar trzeba najpierw wynaleźć (Mage Lord płaci połowę kosztu za wynalezienie czaru).
- Każdy czar można rzucić tylko raz w trakcie tury (wyjątkiem jest Mage Lord, który może rzucać dany czar dwa razy w ciągu tury).
- Czary można rzucać tylko na głównej mapie.
- Celem czaru może być jedynie grupa jednostek widoczna na mapie. Oznacza to, że nie będziesz mógł rzucić czaru na jednostki znajdujące się w miastach, lub lokacjach takich jak Ruiny.
- Każda rasa, ma swój podstawowy rodzaj energii mana: Imperium - Życie, Klany - Runiczna, Nieumarli - Śmierć, Legiony - Piekielna. Czary z pierwszego i drugiego poziomu wymagają tylko tej jednej energii. Od trzeciego poziomu potrzebne są też inne rodzaje.
- Stwory przyzwane znikają po jednej turze.
- Czary innych ras można rzucać po uprzednim ich kupieniu w sklepie, lub od danej rasy.
Teraz lista czarów z opisem.
- Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry
- Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Poradnik do gry - A zbójców było... czterech... czyli kim być i kogo bić
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: W stepie szerokim, którego wzrokiem... czyli jak panować na mapie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Przegląd wojsk Rohanu... czyli z czym do ludzi
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Imperium - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Imperium - Jednostki Zasięgowe i Wsparcia
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Górskie Klany - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Górskie Klany - Jednostki Zasięgowe i Wsparcia
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Hordy Nieumarłych - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Hordy Nieumarłych - Jednostki Zasięgowe i Wsparcia
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Legiony Przeklętych - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Legiony Przeklętych - Jednostki Zasięgowe i Wsparcia
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: The Art of War... czyli jak się bić
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: It's a kind of magic... czyli słów parę o czarach
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Imperium - Lista czarów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Górskie Klany - Lista czarów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Hordy Nieumarłych - Lista czarów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Legiony Potępionych - Lista czarów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Co tam panie w polityce... czyli parę słów o dyplomacji
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Kup Pan cegłę... czyli żywot złodzieja
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Śpiewać każdy może... czyli umiejętności bohaterów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Co by tu jeszcze... czyli garść luźnych uwag
- Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany36148 Junior
Ten poradnik wraca jak bumerang. Widze go po raz trzeci jako nowy tekst:( Czy redakcji brakuje nowych tekstow czy moze to jakies zobowiazanie wobec wydawcy?
pozdrawiam Billy
Gambit Legend
Billy --> Po prostu poradnik jest publikowany kawałkami (tak jak każdy inny poradnik). W momencie publikacji kolejnej części tekst wraca na początek listy, jako uzupełniony o nowe treści....simple :)
zanonimizowany36148 Junior
Gambit - tak to jest simple pomysl na "nowe teksty" :(
Tak trudno napisac caly poradnik?
zanonimizowany762 Konsul
Disciples II to świetna giera stąd ma tyle poradników:)
zanonimizowany1184 Generał
Billy --> jeśli jesteś jednym z redaktorów współpracujących dla GOLa pod tą właśnie ksywką, to sam pisałeś jakiś czas temu podobne teksty i wiesz że łatwe to zadanie z pewnością nie jest.
Co do Twoich zarzutów zapewniam Cię, że po pierwsze redakcji materiałów nie brakuje, a po drugie poradniki są dostępne od początku publikacji w całości w MC, więc nikt tego raczej w częściach nie pisze.
Gambit Legend
Billy --> Tka jak Zodiac już napisał. Nie mówiłem, że poradniki są PISANE w częściach, tylko PUBLIKOWANE w częściach. Taka sytuacja z powracaniem poradnika na czoło listy ułatwia niektórym jego znalezienie. Pomyśl troszke o takich, którzy przez jakiś czas nie maja dojścia do netu. Poradnik w całości szybko zniknąłby ze strony głównej, a oni musieliby go szukać, a tak przez pewien czas jest widoczny i łatwy do znalezienia...EOT
overseer Legionista
Poradnik niczego sobie ale jedna rzecz mnie intryguje: Dlaczego do tej pory nie pojawiła sie recenzja tej gry(oczywiście na GOL-u) ???? Normalny porządek rzeczy jest chyba taki że najpierw pojawia się recenzja jakiejś gry a dopiero później szczegółowy poradnik. Czy może mi to ktoś wyjaśnić ??
zanonimizowany2573 Pretorianin
To ma być poradnik ?? Charakterystyki wszystkich stworzeń i budowli ?? Ciekawe po co ktoś miałby to czytać.
Proponowałbym dodać jedną opcje do menu 'instrukcje' do tej tematyki ten tekst można przyporzadkowac.
Polman Junior
Naturalne uzdrawianie- umiejętność do wyboru dla dowódcy przy awansie do wyższego poziomu (nie pamiętam od którego) opisana jako "Każdego dnia dowódca zregeneruje 15% punktów życia" działa faktycznie tylko i wyłącznie na dowódcę- pojedynczą jednostkę, a nie na całą drużynę.
Szukałem nie raz tej informacji w polskim internecie, żeby pomóc sobie ocenić czy ta umiejętność jest fajna, czy jednak słaba. Jednak za każdym razem nie mogłem odnaleźć tej informacji i musiałem ją samemu przetestować, żeby później nie żałować. Dlatego zostawią ją tutaj, chociaż w komentarzu. Może komuś się jeszcze kiedyś przyda.
Zawsze przy awansie myślałem, że to mega fajna umiejętność przy graniu klasą maga, jednak, skoro to działa tylko na dowódcę to marne jej zastosowanie w takim przypadku.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
