Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Imperium - Lista czarów

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Poziom - Imperium - Lista czarów | Disciples II Mroczne Proroctwo - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Poziom

Nazwa

Działanie

Koszt wynalezienia*

Koszt rzucenia

1

Ochrona przed Powietrzem

Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Powietrze (np. Błyskawica)

Życie: 100

Życie: 100

1

Szybkość

Podnosi inicjatywę zaczarowanych jednostek o 10%

Życie: 100

Życie: 100

1

Siła

Zwiększa rany zadawane przez zaczarowane jednostki o 10%

Życie: 100

Życie: 100

1

Błyskawica

Zadaje wskazanej grupie 15 obrażeń (Powietrze)

Życie: 100

Życie: 100

1

Ochrona przed Wodą

Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Woda (np. Zamieć)

Życie: 100

Życie: 100

2

Przyspieszenie

Przywraca grupie 50% punktów ruchu

Życie: 200

Życie: 200

2

Leczenie

Leczy 30 punktów życia każdej jednostce we wskazanej grupie

Życie: 200

Życie: 200

2

Przyzwanie I: Żywa Zbroja

Przyzywa magicznie ożywioną zbroję

Życie: 200

Życie: 200

2

Prawdziwe widzenie

Odkrywa niewielki obszar terenu pod Mgłą Wojny

Życie: 200

Życie: 200

2

Ochrona przed Ziemią

Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Ziemia (np. Kolumna Ziemi)

Życie: 200

Życie: 200

3

Ochrona przed Umysłem

Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Umysł (np. Paraliż)

Runiczna: 225

Życie: 225

Runiczna: 150

Życie: 150

3

Święta zbroja

Zmniejsza obrażenia zadawane zaczarowanym jednostkom o 20%

Runiczna: 225

Życie: 225

Runiczna: 150

Życie: 150

3

Święta siła

Zwiększa szansę trafienia przez zaczarowane jednostki o 20%

Życie: 225Piekielna: 225

Życie: 150

Piekielna: 150

3

Gniew Boży

Zadaje wskazanej grupie 50 obrażeń (Powietrze)

Runiczna: 225Życie: 225

Runiczna: 150

Życie: 150

3

Wyładowanie łańcuchowe

Wszystkie grupy na wskazanym obszarze otrzymują 40 obrażeń (Powietrze)

Runiczna: 340

Życie: 340

Runiczna: 225

Życie: 225

4

Przyzwanie II: Golem

Przyzywa żywiołaka Ziemi

Runiczna: 200

Życie: 400

Piekielna: 200

Runiczna: 100

Życie: 200

Piekielna: 100

4

Ochrona przed Ogniem

Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Ogień (np. Kula Ognia)

Runiczna: 150

Życie: 400

Piekielna: 300

Runiczna: 75

Życie: 200

Piekielna: 125

4

Wezwanie do broni

Zwiększa rany zadawane przez zaczarowane jednostki o 33%

Runiczna: 200

Życie: 400

Piekielna: 200

Runiczna: 100

Życie: 200

Piekielna: 100

4

Błogosławieństwo Najwyższego

Leczy 60 punktów życia grupom na wskazanym obszarze

Runiczna: 300

Życie: 600

Piekielna: 300

Runiczna: 150

Życie: 300

Piekielna: 150

4

Światło dnia

Usuwa Mgłę Wojny z całej mapy

Runiczna: 400

Życie: 800

Piekielna: 400

Runiczna: 200

Życie: 400

Piekielna: 200

5**

Ochrona przed Śmiercią

Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Śmierć (np. Plaga)

Runiczna: 175

Życie: 625

Piekielna: 150

Śmierć: 300

Runiczna: 70

Życie: 250

Piekielna: 60

Śmierć: 120

5**

Armageddon

Zadaje wskazanej grupie 125 obrażeń (Powietrze)

Runiczna: 175

Życie: 625

Piekielna: 250

Śmierć: 200

Runiczna: 100

Życie: 250

Piekielna: 70

Śmierć: 80

5**

Poważne leczenie

Leczy 150 punktów życia każdej jednostce we wskazanej grupie

Runiczna: 250Życie: 625Piekielna: 225Śmierć: 150

Runiczna: 100

Życie: 250

Piekielna: 100

Śmierć: 60

5**

Wiatr przywrócenia

Leczy po 80 punktów życia wszystkim jednostkom rzucającego czar

Runiczna: 450

Życie:1250

Piekielna: 400

Śmierć: 400

Runiczna: 180

Życie: 500

Piekielna: 160

Śmierć: 160

* - Koszt wynalezienia dla Mage Lorda. Pozostali mają dwa razy większy

** - Tylko Mage Lord ma dostęp do piątego poziomu czarów

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2002-10-08
22:24

zanonimizowany36148 Junior

👎

Ten poradnik wraca jak bumerang. Widze go po raz trzeci jako nowy tekst:( Czy redakcji brakuje nowych tekstow czy moze to jakies zobowiazanie wobec wydawcy?

pozdrawiam Billy

Komentarz: zanonimizowany36148
2002-10-08
22:27

Gambit Legend

Gambit
😃

Billy --> Po prostu poradnik jest publikowany kawałkami (tak jak każdy inny poradnik). W momencie publikacji kolejnej części tekst wraca na początek listy, jako uzupełniony o nowe treści....simple :)

Komentarz: Gambit
2002-10-08
22:56

zanonimizowany36148 Junior

Gambit - tak to jest simple pomysl na "nowe teksty" :(
Tak trudno napisac caly poradnik?

Komentarz: zanonimizowany36148
2002-10-08
23:38

zanonimizowany762 Konsul

Disciples II to świetna giera stąd ma tyle poradników:)

Komentarz: zanonimizowany762
2002-10-09
00:10

zanonimizowany1184 Generał

Billy --> jeśli jesteś jednym z redaktorów współpracujących dla GOLa pod tą właśnie ksywką, to sam pisałeś jakiś czas temu podobne teksty i wiesz że łatwe to zadanie z pewnością nie jest.
Co do Twoich zarzutów zapewniam Cię, że po pierwsze redakcji materiałów nie brakuje, a po drugie poradniki są dostępne od początku publikacji w całości w MC, więc nikt tego raczej w częściach nie pisze.

Komentarz: zanonimizowany1184
2002-10-09
07:57

Gambit Legend

Gambit

Billy --> Tka jak Zodiac już napisał. Nie mówiłem, że poradniki są PISANE w częściach, tylko PUBLIKOWANE w częściach. Taka sytuacja z powracaniem poradnika na czoło listy ułatwia niektórym jego znalezienie. Pomyśl troszke o takich, którzy przez jakiś czas nie maja dojścia do netu. Poradnik w całości szybko zniknąłby ze strony głównej, a oni musieliby go szukać, a tak przez pewien czas jest widoczny i łatwy do znalezienia...EOT

Komentarz: Gambit
2002-10-10
13:45

overseer Legionista

Poradnik niczego sobie ale jedna rzecz mnie intryguje: Dlaczego do tej pory nie pojawiła sie recenzja tej gry(oczywiście na GOL-u) ???? Normalny porządek rzeczy jest chyba taki że najpierw pojawia się recenzja jakiejś gry a dopiero później szczegółowy poradnik. Czy może mi to ktoś wyjaśnić ??

Komentarz: overseer
2002-10-10
13:57

zanonimizowany2573 Pretorianin

👎

To ma być poradnik ?? Charakterystyki wszystkich stworzeń i budowli ?? Ciekawe po co ktoś miałby to czytać.
Proponowałbym dodać jedną opcje do menu 'instrukcje' do tej tematyki ten tekst można przyporzadkowac.

Komentarz: zanonimizowany2573
2025-09-17
23:24

Polman Junior

Naturalne uzdrawianie- umiejętność do wyboru dla dowódcy przy awansie do wyższego poziomu (nie pamiętam od którego) opisana jako "Każdego dnia dowódca zregeneruje 15% punktów życia" działa faktycznie tylko i wyłącznie na dowódcę- pojedynczą jednostkę, a nie na całą drużynę.
Szukałem nie raz tej informacji w polskim internecie, żeby pomóc sobie ocenić czy ta umiejętność jest fajna, czy jednak słaba. Jednak za każdym razem nie mogłem odnaleźć tej informacji i musiałem ją samemu przetestować, żeby później nie żałować. Dlatego zostawią ją tutaj, chociaż w komentarzu. Może komuś się jeszcze kiedyś przyda.
Zawsze przy awansie myślałem, że to mega fajna umiejętność przy graniu klasą maga, jednak, skoro to działa tylko na dowódcę to marne jej zastosowanie w takim przypadku.

Komentarz: Polman

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl