Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Imperium - Lista czarów
Aktualizacja:

Poziom | Nazwa | Działanie | Koszt wynalezienia* | Koszt rzucenia |
1 | Ochrona przed Powietrzem | Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Powietrze (np. Błyskawica) | Życie: 100 | Życie: 100 |
1 | Szybkość | Podnosi inicjatywę zaczarowanych jednostek o 10% | Życie: 100 | Życie: 100 |
1 | Siła | Zwiększa rany zadawane przez zaczarowane jednostki o 10% | Życie: 100 | Życie: 100 |
1 | Błyskawica | Zadaje wskazanej grupie 15 obrażeń (Powietrze) | Życie: 100 | Życie: 100 |
1 | Ochrona przed Wodą | Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Woda (np. Zamieć) | Życie: 100 | Życie: 100 |
2 | Przyspieszenie | Przywraca grupie 50% punktów ruchu | Życie: 200 | Życie: 200 |
2 | Leczenie | Leczy 30 punktów życia każdej jednostce we wskazanej grupie | Życie: 200 | Życie: 200 |
2 | Przyzwanie I: Żywa Zbroja | Przyzywa magicznie ożywioną zbroję | Życie: 200 | Życie: 200 |
2 | Prawdziwe widzenie | Odkrywa niewielki obszar terenu pod Mgłą Wojny | Życie: 200 | Życie: 200 |
2 | Ochrona przed Ziemią | Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Ziemia (np. Kolumna Ziemi) | Życie: 200 | Życie: 200 |
3 | Ochrona przed Umysłem | Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Umysł (np. Paraliż) | Runiczna: 225 Życie: 225 | Runiczna: 150 Życie: 150 |
3 | Święta zbroja | Zmniejsza obrażenia zadawane zaczarowanym jednostkom o 20% | Runiczna: 225 Życie: 225 | Runiczna: 150 Życie: 150 |
3 | Święta siła | Zwiększa szansę trafienia przez zaczarowane jednostki o 20% | Życie: 225Piekielna: 225 | Życie: 150 Piekielna: 150 |
3 | Gniew Boży | Zadaje wskazanej grupie 50 obrażeń (Powietrze) | Runiczna: 225Życie: 225 | Runiczna: 150 Życie: 150 |
3 | Wyładowanie łańcuchowe | Wszystkie grupy na wskazanym obszarze otrzymują 40 obrażeń (Powietrze) | Runiczna: 340 Życie: 340 | Runiczna: 225 Życie: 225 |
4 | Przyzwanie II: Golem | Przyzywa żywiołaka Ziemi | Runiczna: 200 Życie: 400 Piekielna: 200 | Runiczna: 100 Życie: 200 Piekielna: 100 |
4 | Ochrona przed Ogniem | Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Ogień (np. Kula Ognia) | Runiczna: 150 Życie: 400 Piekielna: 300 | Runiczna: 75 Życie: 200 Piekielna: 125 |
4 | Wezwanie do broni | Zwiększa rany zadawane przez zaczarowane jednostki o 33% | Runiczna: 200 Życie: 400 Piekielna: 200 | Runiczna: 100 Życie: 200 Piekielna: 100 |
4 | Błogosławieństwo Najwyższego | Leczy 60 punktów życia grupom na wskazanym obszarze | Runiczna: 300 Życie: 600 Piekielna: 300 | Runiczna: 150 Życie: 300 Piekielna: 150 |
4 | Światło dnia | Usuwa Mgłę Wojny z całej mapy | Runiczna: 400 Życie: 800 Piekielna: 400 | Runiczna: 200 Życie: 400 Piekielna: 200 |
5** | Ochrona przed Śmiercią | Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Śmierć (np. Plaga) | Runiczna: 175 Życie: 625 Piekielna: 150 Śmierć: 300 | Runiczna: 70 Życie: 250 Piekielna: 60 Śmierć: 120 |
5** | Armageddon | Zadaje wskazanej grupie 125 obrażeń (Powietrze) | Runiczna: 175 Życie: 625 Piekielna: 250 Śmierć: 200 | Runiczna: 100 Życie: 250 Piekielna: 70 Śmierć: 80 |
5** | Poważne leczenie | Leczy 150 punktów życia każdej jednostce we wskazanej grupie | Runiczna: 250Życie: 625Piekielna: 225Śmierć: 150 | Runiczna: 100 Życie: 250 Piekielna: 100 Śmierć: 60 |
5** | Wiatr przywrócenia | Leczy po 80 punktów życia wszystkim jednostkom rzucającego czar | Runiczna: 450 Życie:1250 Piekielna: 400 Śmierć: 400 | Runiczna: 180 Życie: 500 Piekielna: 160 Śmierć: 160 |
* - Koszt wynalezienia dla Mage Lorda. Pozostali mają dwa razy większy
** - Tylko Mage Lord ma dostęp do piątego poziomu czarów
- Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry
- Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Poradnik do gry - A zbójców było... czterech... czyli kim być i kogo bić
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: W stepie szerokim, którego wzrokiem... czyli jak panować na mapie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Przegląd wojsk Rohanu... czyli z czym do ludzi
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Imperium - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Imperium - Jednostki Zasięgowe i Wsparcia
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Górskie Klany - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Górskie Klany - Jednostki Zasięgowe i Wsparcia
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Hordy Nieumarłych - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Hordy Nieumarłych - Jednostki Zasięgowe i Wsparcia
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Legiony Przeklętych - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Legiony Przeklętych - Jednostki Zasięgowe i Wsparcia
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: The Art of War... czyli jak się bić
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: It's a kind of magic... czyli słów parę o czarach
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Imperium - Lista czarów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Górskie Klany - Lista czarów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Hordy Nieumarłych - Lista czarów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Legiony Potępionych - Lista czarów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Co tam panie w polityce... czyli parę słów o dyplomacji
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Kup Pan cegłę... czyli żywot złodzieja
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Śpiewać każdy może... czyli umiejętności bohaterów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Co by tu jeszcze... czyli garść luźnych uwag
- Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany36148 Junior
Ten poradnik wraca jak bumerang. Widze go po raz trzeci jako nowy tekst:( Czy redakcji brakuje nowych tekstow czy moze to jakies zobowiazanie wobec wydawcy?
pozdrawiam Billy
Gambit Legend
Billy --> Po prostu poradnik jest publikowany kawałkami (tak jak każdy inny poradnik). W momencie publikacji kolejnej części tekst wraca na początek listy, jako uzupełniony o nowe treści....simple :)
zanonimizowany36148 Junior
Gambit - tak to jest simple pomysl na "nowe teksty" :(
Tak trudno napisac caly poradnik?
zanonimizowany762 Konsul
Disciples II to świetna giera stąd ma tyle poradników:)
zanonimizowany1184 Generał
Billy --> jeśli jesteś jednym z redaktorów współpracujących dla GOLa pod tą właśnie ksywką, to sam pisałeś jakiś czas temu podobne teksty i wiesz że łatwe to zadanie z pewnością nie jest.
Co do Twoich zarzutów zapewniam Cię, że po pierwsze redakcji materiałów nie brakuje, a po drugie poradniki są dostępne od początku publikacji w całości w MC, więc nikt tego raczej w częściach nie pisze.
Gambit Legend
Billy --> Tka jak Zodiac już napisał. Nie mówiłem, że poradniki są PISANE w częściach, tylko PUBLIKOWANE w częściach. Taka sytuacja z powracaniem poradnika na czoło listy ułatwia niektórym jego znalezienie. Pomyśl troszke o takich, którzy przez jakiś czas nie maja dojścia do netu. Poradnik w całości szybko zniknąłby ze strony głównej, a oni musieliby go szukać, a tak przez pewien czas jest widoczny i łatwy do znalezienia...EOT
overseer Legionista
Poradnik niczego sobie ale jedna rzecz mnie intryguje: Dlaczego do tej pory nie pojawiła sie recenzja tej gry(oczywiście na GOL-u) ???? Normalny porządek rzeczy jest chyba taki że najpierw pojawia się recenzja jakiejś gry a dopiero później szczegółowy poradnik. Czy może mi to ktoś wyjaśnić ??
zanonimizowany2573 Pretorianin
To ma być poradnik ?? Charakterystyki wszystkich stworzeń i budowli ?? Ciekawe po co ktoś miałby to czytać.
Proponowałbym dodać jedną opcje do menu 'instrukcje' do tej tematyki ten tekst można przyporzadkowac.
Polman Junior
Naturalne uzdrawianie- umiejętność do wyboru dla dowódcy przy awansie do wyższego poziomu (nie pamiętam od którego) opisana jako "Każdego dnia dowódca zregeneruje 15% punktów życia" działa faktycznie tylko i wyłącznie na dowódcę- pojedynczą jednostkę, a nie na całą drużynę.
Szukałem nie raz tej informacji w polskim internecie, żeby pomóc sobie ocenić czy ta umiejętność jest fajna, czy jednak słaba. Jednak za każdym razem nie mogłem odnaleźć tej informacji i musiałem ją samemu przetestować, żeby później nie żałować. Dlatego zostawią ją tutaj, chociaż w komentarzu. Może komuś się jeszcze kiedyś przyda.
Zawsze przy awansie myślałem, że to mega fajna umiejętność przy graniu klasą maga, jednak, skoro to działa tylko na dowódcę to marne jej zastosowanie w takim przypadku.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
