Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Hordy Nieumarłych - Lista czarów

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Poziom - Hordy Nieumarłych - Lista czarów | Disciples II Mroczne Proroctwo - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Poziom

Nazwa

Działanie

Koszt wynalezienia*

Koszt rzucenia

1

Przyzwanie I: Szkielet

Przyzywa Szkielet

Śmierć: 100

Śmierć: 100

1

Zaraza

Zadaje wskazanej grupie 15 obrażeń (Śmierć)

Śmierć: 100

Śmierć: 100

1

Lodowa burza

Zadaje wskazanej grupie 15 obrażeń (Woda)

Śmierć: 100

Śmierć: 100

1

Osłabienie

Zmniejsza szansę trafienia przez zaczarowane jednostki o 10%

Śmierć: 100

Śmierć: 100

1

Rdza

Zmniejsza zbroję wskazanej grupy o 50

Śmierć: 100

Śmierć: 100

2

Przyzwanie II: Zły Ent

Przyzywa opętane drzewo

Śmierć: 200

Śmierć: 200

2

Plaga

Zadaje wskazanej grupie 30 obrażeń (Śmierć)

Śmierć: 200

Śmierć: 200

2

Cień

Przywraca pewną ilość Mgły Wojny, chroniąc własne jednostki przed wrogimi czarami

Śmierć: 200

Śmierć: 200

2

Klątwa Nygraela

Zmniejsza rany zadawane przez zaczarowane jednostki o 15%

Śmierć: 200

Śmierć: 200

2

Kamienny deszcz

Zadaje wskazanej grupie 30 obrażeń (Ziemia)

Śmierć: 200

Śmierć: 200

3

Przyzwanie III: Koszmar

Przyzywa Koszmar

Piekielna: 225

Śmierć: 225

Piekielna: 150

Śmierć: 150

3

Zew smoka rozkładu

Zadaje wskazanej grupie 50 obrażeń (Śmierć)

Runiczna: 225

Śmierć: 225

Runiczna: 150

Śmierć: 150

3

Dotyk Mortis

Zmniejsza szansę trafienia przez zaczarowane jednostki o 20%

Piekielna: 225

Śmierć: 225

Piekielna: 150

Śmierć: 150

3

Mgła śmierci

Przywraca Mgłę Wojny na bardzo dużym obszarze, chroniąc własne jednostki przed wrogimi czarami

Piekielna: 225

Śmierć: 225

Piekielna: 150

Śmierć: 150

3

Burza śmierci

Wszystkie grupy na wskazanym obszarze otrzymują 40 obrażeń (Śmierć)

Piekielna: 340

Śmierć: 340

Piekielna: 225

Śmierć: 225

4

Terror

Zmniejsza inicjatywę zaczarowanych jednostek o 33%

Runiczna: 200

Piekielna: 200

Śmierć: 400

Runiczna: 100

Piekielna: 100

Śmierć: 200

4

Gnicie

Zmniejsza rany zadawane przez zaczarowane jednostki o 33%

Runiczna: 200Piekielna: 200Śmierć: 400

Runiczna: 100

Piekielna: 100

Śmierć: 200

4

Zew czerwonego smoka

Zadaje wskazanej grupie 75 obrażeń (Ogień)

Runiczna: 150

Piekielna: 250

Śmierć: 400

Runiczna: 75

Piekielna: 125

Śmierć: 200

4

Psalm śmierci

Zmniejsza o 50% punkty ruchu grupom na wskazanym obszarze

Runiczna: 300

Piekielna: 300

Śmierć: 600

Runiczna: 200

Piekielna: 200

Śmierć: 400

4

Zapadnięcie nocy

Przywraca całą Mgłę Wojny dla graczy nie będących w sojuszu z rzucającym

Runiczna: 400Życie: 400Śmierć: 800

Runiczna: 200Życie: 200Śmierć: 400

5**

Przyzwanie IV: Thanatos

Przyzywa Thanatosa

Runiczna: 225

Życie: 150

Piekielna: 250

Śmierć: 625

Runiczna: 90

Życie: 60

Piekielna: 100

Śmierć: 250

5**

Ochrona przed ranami

Zaczarowane jednostki są odporne na pierwszy atak, którego źródłem jest Broń (np. Miecz)

Runiczna: 200

Życie: 250

Piekielna: 175

Śmierć: 625

Runiczna: 80

Życie: 100

Piekielna: 70

Śmierć: 250

5**

Hekatomba

Zadaje wskazanej grupie 125 obrażeń (Śmierć)

Runiczna: 175Życie: 200Piekielna: 250Śmierć: 625

Runiczna: 70

Życie: 82

Piekielna: 100

Śmierć: 250

5**

Jad Mortis

Wszystkie grupy na wskazanym obszarze otrzymują 80 obrażeń (Śmierć)

Runiczna: 300

Życie: 300

Piekielna: 340

Śmierć: 940

Runiczna: 120

Życie: 120

Piekielna: 135

Śmierć: 375

* - Koszt wynalezienia dla Mage Lorda. Pozostali mają dwa razy większy

** - Tylko Mage Lord ma dostęp do piątego poziomu czarów

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2002-10-08
22:24

zanonimizowany36148 Junior

👎

Ten poradnik wraca jak bumerang. Widze go po raz trzeci jako nowy tekst:( Czy redakcji brakuje nowych tekstow czy moze to jakies zobowiazanie wobec wydawcy?

pozdrawiam Billy

Komentarz: zanonimizowany36148
2002-10-08
22:27

Gambit Legend

Gambit
😃

Billy --> Po prostu poradnik jest publikowany kawałkami (tak jak każdy inny poradnik). W momencie publikacji kolejnej części tekst wraca na początek listy, jako uzupełniony o nowe treści....simple :)

Komentarz: Gambit
2002-10-08
22:56

zanonimizowany36148 Junior

Gambit - tak to jest simple pomysl na "nowe teksty" :(
Tak trudno napisac caly poradnik?

Komentarz: zanonimizowany36148
2002-10-08
23:38

zanonimizowany762 Konsul

Disciples II to świetna giera stąd ma tyle poradników:)

Komentarz: zanonimizowany762
2002-10-09
00:10

zanonimizowany1184 Generał

Billy --> jeśli jesteś jednym z redaktorów współpracujących dla GOLa pod tą właśnie ksywką, to sam pisałeś jakiś czas temu podobne teksty i wiesz że łatwe to zadanie z pewnością nie jest.
Co do Twoich zarzutów zapewniam Cię, że po pierwsze redakcji materiałów nie brakuje, a po drugie poradniki są dostępne od początku publikacji w całości w MC, więc nikt tego raczej w częściach nie pisze.

Komentarz: zanonimizowany1184
2002-10-09
07:57

Gambit Legend

Gambit

Billy --> Tka jak Zodiac już napisał. Nie mówiłem, że poradniki są PISANE w częściach, tylko PUBLIKOWANE w częściach. Taka sytuacja z powracaniem poradnika na czoło listy ułatwia niektórym jego znalezienie. Pomyśl troszke o takich, którzy przez jakiś czas nie maja dojścia do netu. Poradnik w całości szybko zniknąłby ze strony głównej, a oni musieliby go szukać, a tak przez pewien czas jest widoczny i łatwy do znalezienia...EOT

Komentarz: Gambit
2002-10-10
13:45

overseer Legionista

Poradnik niczego sobie ale jedna rzecz mnie intryguje: Dlaczego do tej pory nie pojawiła sie recenzja tej gry(oczywiście na GOL-u) ???? Normalny porządek rzeczy jest chyba taki że najpierw pojawia się recenzja jakiejś gry a dopiero później szczegółowy poradnik. Czy może mi to ktoś wyjaśnić ??

Komentarz: overseer
2002-10-10
13:57

zanonimizowany2573 Pretorianin

👎

To ma być poradnik ?? Charakterystyki wszystkich stworzeń i budowli ?? Ciekawe po co ktoś miałby to czytać.
Proponowałbym dodać jedną opcje do menu 'instrukcje' do tej tematyki ten tekst można przyporzadkowac.

Komentarz: zanonimizowany2573
2025-09-17
23:24

Polman Junior

Naturalne uzdrawianie- umiejętność do wyboru dla dowódcy przy awansie do wyższego poziomu (nie pamiętam od którego) opisana jako "Każdego dnia dowódca zregeneruje 15% punktów życia" działa faktycznie tylko i wyłącznie na dowódcę- pojedynczą jednostkę, a nie na całą drużynę.
Szukałem nie raz tej informacji w polskim internecie, żeby pomóc sobie ocenić czy ta umiejętność jest fajna, czy jednak słaba. Jednak za każdym razem nie mogłem odnaleźć tej informacji i musiałem ją samemu przetestować, żeby później nie żałować. Dlatego zostawią ją tutaj, chociaż w komentarzu. Może komuś się jeszcze kiedyś przyda.
Zawsze przy awansie myślałem, że to mega fajna umiejętność przy graniu klasą maga, jednak, skoro to działa tylko na dowódcę to marne jej zastosowanie w takim przypadku.

Komentarz: Polman

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl