Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Przegląd wojsk Rohanu... czyli z czym do ludzi
Aktualizacja:
Powiedziałem jak zacząć grę i co widać na mapie. Teraz czas powiedzieć, kim po tej mapie można się poruszać.
Jak można się domyślić po mapie poruszają się różne jednostki pod przewodnictwem bohatera. Na samym początku gry dostajesz jednego bohatera gratis. Jego rodzaj jest zależny od tego, jaki typ władcy wybrałeś na początku. I tak, jeśli jesteś:
- Warrior Lord, dostajesz Wojownika
- Mage Lord, dostajesz Maga
- Guildmaster, dostajesz Zwiadowcę
W pojedynczych scenariuszach jest możliwość zaimportowania bohatera już rozwiniętego w trakcie kampanii i w przypadku importu nie trzeba stosować się do powyższego powiązania.
Oprócz tych trzech głównych jest jeszcze dwóch herosów do wynajęcia, Złodziej i "Terraformer". "Terraformer" to bohater, który potrafi ustawiać na mapie Różdżki zmieniające ląd. Złodziej jest oddziałem sabotażowym. Każdy władca może skorzystać z jego specjalnych usług po wybudowaniu w stolicy Gildii, jednak tylko Guildmaster umożliwia wykorzystanie wszystkich talentów Złodzieja. Pełna lista tych zdolności na końcu poradnika.
Każdy bohater (lider) jest określany przez kilka współczynników. Oprócz standardowego zestawu (punkty życia, odporności, zadawane rany, szansa trafienia...), mają oni dwie dodatkowe charakterystyki:
- Punkty ruchu, które określają jak daleko może poruszyć się bohater po mapie (a wraz z nim armia, którą prowadzi)
- Leadership (Zdolności przywódcze). Jest to wartość określająca ile slotów, w armii przewodzonej przez niego, może być zajętych przez jednostki (bohater nie jest wliczany, wyjątkiem jest Złodziej, który nigdy nie może zabierać jednostek). Należy tu rozróżniać pojęcia ilości zajętych slotów i ilości zabranych jednostek. Bohater Klanów z Leadership 3 może zabrać ze sobą np. trzech Dwarf'ów, ale nie weźmie dwóch Dwarf'ów i jednego Hill Gianta, ponieważ ten "zestaw" zajmuje cztery sloty.
Ponadto każdy bohater ma specjalne zdolności, pozwalające na używanie pewnych przedmiotów w walce, modyfikujące zadawane obrażenia, ilość HP i tym podobne. Pełna lista na końcu poradnika razem ze zdolnościami Złodzieja.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry
- Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Poradnik do gry - A zbójców było... czterech... czyli kim być i kogo bić
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: W stepie szerokim, którego wzrokiem... czyli jak panować na mapie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Przegląd wojsk Rohanu... czyli z czym do ludzi
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Imperium - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Imperium - Jednostki Zasięgowe i Wsparcia
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Górskie Klany - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Górskie Klany - Jednostki Zasięgowe i Wsparcia
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Hordy Nieumarłych - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Hordy Nieumarłych - Jednostki Zasięgowe i Wsparcia
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Legiony Przeklętych - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Legiony Przeklętych - Jednostki Zasięgowe i Wsparcia
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: The Art of War... czyli jak się bić
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: It's a kind of magic... czyli słów parę o czarach
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Imperium - Lista czarów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Górskie Klany - Lista czarów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Hordy Nieumarłych - Lista czarów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Legiony Potępionych - Lista czarów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Co tam panie w polityce... czyli parę słów o dyplomacji
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Kup Pan cegłę... czyli żywot złodzieja
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Śpiewać każdy może... czyli umiejętności bohaterów
- Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Co by tu jeszcze... czyli garść luźnych uwag
- Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany36148 Junior
Ten poradnik wraca jak bumerang. Widze go po raz trzeci jako nowy tekst:( Czy redakcji brakuje nowych tekstow czy moze to jakies zobowiazanie wobec wydawcy?
pozdrawiam Billy
Gambit Legend
Billy --> Po prostu poradnik jest publikowany kawałkami (tak jak każdy inny poradnik). W momencie publikacji kolejnej części tekst wraca na początek listy, jako uzupełniony o nowe treści....simple :)
zanonimizowany36148 Junior
Gambit - tak to jest simple pomysl na "nowe teksty" :(
Tak trudno napisac caly poradnik?
zanonimizowany762 Konsul
Disciples II to świetna giera stąd ma tyle poradników:)
zanonimizowany1184 Generał
Billy --> jeśli jesteś jednym z redaktorów współpracujących dla GOLa pod tą właśnie ksywką, to sam pisałeś jakiś czas temu podobne teksty i wiesz że łatwe to zadanie z pewnością nie jest.
Co do Twoich zarzutów zapewniam Cię, że po pierwsze redakcji materiałów nie brakuje, a po drugie poradniki są dostępne od początku publikacji w całości w MC, więc nikt tego raczej w częściach nie pisze.
Gambit Legend
Billy --> Tka jak Zodiac już napisał. Nie mówiłem, że poradniki są PISANE w częściach, tylko PUBLIKOWANE w częściach. Taka sytuacja z powracaniem poradnika na czoło listy ułatwia niektórym jego znalezienie. Pomyśl troszke o takich, którzy przez jakiś czas nie maja dojścia do netu. Poradnik w całości szybko zniknąłby ze strony głównej, a oni musieliby go szukać, a tak przez pewien czas jest widoczny i łatwy do znalezienia...EOT
overseer Legionista
Poradnik niczego sobie ale jedna rzecz mnie intryguje: Dlaczego do tej pory nie pojawiła sie recenzja tej gry(oczywiście na GOL-u) ???? Normalny porządek rzeczy jest chyba taki że najpierw pojawia się recenzja jakiejś gry a dopiero później szczegółowy poradnik. Czy może mi to ktoś wyjaśnić ??
zanonimizowany2573 Pretorianin
To ma być poradnik ?? Charakterystyki wszystkich stworzeń i budowli ?? Ciekawe po co ktoś miałby to czytać.
Proponowałbym dodać jedną opcje do menu 'instrukcje' do tej tematyki ten tekst można przyporzadkowac.
Polman Junior
Naturalne uzdrawianie- umiejętność do wyboru dla dowódcy przy awansie do wyższego poziomu (nie pamiętam od którego) opisana jako "Każdego dnia dowódca zregeneruje 15% punktów życia" działa faktycznie tylko i wyłącznie na dowódcę- pojedynczą jednostkę, a nie na całą drużynę.
Szukałem nie raz tej informacji w polskim internecie, żeby pomóc sobie ocenić czy ta umiejętność jest fajna, czy jednak słaba. Jednak za każdym razem nie mogłem odnaleźć tej informacji i musiałem ją samemu przetestować, żeby później nie żałować. Dlatego zostawią ją tutaj, chociaż w komentarzu. Może komuś się jeszcze kiedyś przyda.
Zawsze przy awansie myślałem, że to mega fajna umiejętność przy graniu klasą maga, jednak, skoro to działa tylko na dowódcę to marne jej zastosowanie w takim przypadku.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
