Disciples 2 Mroczne Proroctwo: Legiony Przeklętych - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Olbrzymim plusem Legionów jest fakt, że 90% jednostek i bohaterów ma wbudowane latanie, co znacznie ułatwia poruszanie się po mapie - Legiony Przeklętych - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie | Disciples II - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Olbrzymim plusem Legionów jest fakt, że 90% jednostek i bohaterów ma "wbudowane" latanie, co znacznie ułatwia poruszanie się po mapie. Są też niestety minusy. Po pierwsze większość jednostek zajmuje dwa sloty w armii, po drugie 90% jednostek ma broń (Weapon) jako źródło zadawanych obrażeń. To sprawia problemy w walce z Undeadami, a zwłaszcza z armiami, w skład których wchodzą takie jednostki jak Werewolf, Death, Wight.

Bohaterowie

Kolejność w tabeli bohaterów jest następująca: Wojownik, Zwiadowca, Mag, Terraformer, Złodziej - Legiony Przeklętych - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie | Disciples II - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Kolejność w tabeli bohaterów jest następująca: Wojownik, Zwiadowca, Mag, Terraformer, Złodziej.

Nazwa

Lvl

HP

Zbroja

Inicjat

Zasięg

Obrażenia

Zdolności

Duke

1

150

0

50

Bliski, 1 cel

50

Używanie artefaktów

Counselor

1

90

0

60

Daleki, 1 cel

40

Używanie magicznych butów

Arch-Devil

1

65

0

40

Daleki, 6 celów

30

Używanie zwojów, lasek, kul

Baroness

1

100

0

20

Daleki, 1 cel

Fear

Stawianie różdżek

Thief

1

100

0

60

Bliski, 1 cel

30

Zdolności złodziejskie

Wojownicy

Szybko awansujące jednostki, potrafiące zadać sporo obrażeń - Legiony Przeklętych - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie | Disciples II - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Szybko awansujące jednostki, potrafiące zadać sporo obrażeń. Tak samo Fiend (jednostka specjalna), potrafiący nie tylko zadać sporo hitów uderzeniem, ale i zatruwa przeciwnika.

Nazwa

Lvl

HP

Zbroja

Inicjat

Zasięg

Obrażenia

Wymagana struktura

Possessed

1

120

0

50

Bliski, 1 cel

25

Brak

Fiend

1

250

0

50

Bliski, 1 cel

60/Poison

Temple of Grief (S)

Berzerker

2

170

0

50

Bliski, 1 cel

50

Unholy Portal

Anti-Paladin

3

220

0

50

Bliski, 1 cel

75

Tower of Souls

Infernal Knight

4

270

0

50

Bliski, 1 cel

100

Bethrezen's Idol

Magowie

Alternatywa Legionów w walce z Odpornymi na broń - Legiony Przeklętych - Bohaterowie, Wojownicy, Magowie | Disciples II - Disciples II: Mroczne Proroctwo - poradnik do gry

Alternatywa Legionów w walce z Odpornymi na broń. Linia Cultist - Sorcerer - Demonologist - Pandemoneus - Modeus jako źródło obrażeń ma ogień. Linia mająca za drugolevelową jednostkę Witch zamienia przeciwników w Impy. Niesłychanie ciekawą jednostką jest Doppelganger. Pomimo, że potrafi atakować wręcz warto go trzymać z tyłu. Jego podstawową bronią jest umiejętność zmieniania się w dowolną jednostkę na planszy (oprócz dwuslotowców) i przejmowanie wszystkich zdolności tej jednostki na poziomie pierwszego levelu (HP, odporności, ataki...).

Nazwa

Lvl

HP

Zbroja

Inicjat

Zasięg

Obrażenia

Wymagana struktura

Cultist

1

45

0

40

Daleki, 6 celów

15

Brak

Sorcerer

2

75

0

40

Daleki, 6 celów

30

Occult Abbey

Witch

2

75

0

20

Daleki, 1 cel

Polymorph

Palace of Vice

Doppelganger

3

120

0

80

Daleki, 1 cel

30/Morph Self

Soul Keep

Demonologist

3

105

0

40

Daleki, 6 celów

45

Dark Sanctuary

Hag

3

115

0

20

Daleki, 1 cel

Polymorph

Palace of Sin

Incubus

4

135

0

20

Daleki, 6 celów

Petrify

Hall of Deceit

Pandemoneus

4

135

0

40

Daleki, 6 celów

60

Altar

Succubus

4

145

0

20

Daleki, 6 celów

Polymorph

High Temple

Modeus

5

170

0

40

Daleki, 6 celów

75

Worship Shrine

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze9
2002-10-08
22:24

zanonimizowany36148 Junior

👎

Ten poradnik wraca jak bumerang. Widze go po raz trzeci jako nowy tekst:( Czy redakcji brakuje nowych tekstow czy moze to jakies zobowiazanie wobec wydawcy?

pozdrawiam Billy

Komentarz: zanonimizowany36148
2002-10-08
22:27

Gambit Legend

Gambit
😃

Billy --> Po prostu poradnik jest publikowany kawałkami (tak jak każdy inny poradnik). W momencie publikacji kolejnej części tekst wraca na początek listy, jako uzupełniony o nowe treści....simple :)

Komentarz: Gambit
2002-10-08
22:56

zanonimizowany36148 Junior

Gambit - tak to jest simple pomysl na "nowe teksty" :(
Tak trudno napisac caly poradnik?

Komentarz: zanonimizowany36148
2002-10-08
23:38

zanonimizowany762 Konsul

Disciples II to świetna giera stąd ma tyle poradników:)

Komentarz: zanonimizowany762
2002-10-09
00:10

zanonimizowany1184 Generał

Billy --> jeśli jesteś jednym z redaktorów współpracujących dla GOLa pod tą właśnie ksywką, to sam pisałeś jakiś czas temu podobne teksty i wiesz że łatwe to zadanie z pewnością nie jest.
Co do Twoich zarzutów zapewniam Cię, że po pierwsze redakcji materiałów nie brakuje, a po drugie poradniki są dostępne od początku publikacji w całości w MC, więc nikt tego raczej w częściach nie pisze.

Komentarz: zanonimizowany1184
2002-10-09
07:57

Gambit Legend

Gambit

Billy --> Tka jak Zodiac już napisał. Nie mówiłem, że poradniki są PISANE w częściach, tylko PUBLIKOWANE w częściach. Taka sytuacja z powracaniem poradnika na czoło listy ułatwia niektórym jego znalezienie. Pomyśl troszke o takich, którzy przez jakiś czas nie maja dojścia do netu. Poradnik w całości szybko zniknąłby ze strony głównej, a oni musieliby go szukać, a tak przez pewien czas jest widoczny i łatwy do znalezienia...EOT

Komentarz: Gambit
2002-10-10
13:45

overseer Legionista

Poradnik niczego sobie ale jedna rzecz mnie intryguje: Dlaczego do tej pory nie pojawiła sie recenzja tej gry(oczywiście na GOL-u) ???? Normalny porządek rzeczy jest chyba taki że najpierw pojawia się recenzja jakiejś gry a dopiero później szczegółowy poradnik. Czy może mi to ktoś wyjaśnić ??

Komentarz: overseer
2002-10-10
13:57

zanonimizowany2573 Pretorianin

👎

To ma być poradnik ?? Charakterystyki wszystkich stworzeń i budowli ?? Ciekawe po co ktoś miałby to czytać.
Proponowałbym dodać jedną opcje do menu 'instrukcje' do tej tematyki ten tekst można przyporzadkowac.

Komentarz: zanonimizowany2573
2025-09-17
23:24

Polman Junior

Naturalne uzdrawianie- umiejętność do wyboru dla dowódcy przy awansie do wyższego poziomu (nie pamiętam od którego) opisana jako "Każdego dnia dowódca zregeneruje 15% punktów życia" działa faktycznie tylko i wyłącznie na dowódcę- pojedynczą jednostkę, a nie na całą drużynę.
Szukałem nie raz tej informacji w polskim internecie, żeby pomóc sobie ocenić czy ta umiejętność jest fajna, czy jednak słaba. Jednak za każdym razem nie mogłem odnaleźć tej informacji i musiałem ją samemu przetestować, żeby później nie żałować. Dlatego zostawią ją tutaj, chociaż w komentarzu. Może komuś się jeszcze kiedyś przyda.
Zawsze przy awansie myślałem, że to mega fajna umiejętność przy graniu klasą maga, jednak, skoro to działa tylko na dowódcę to marne jej zastosowanie w takim przypadku.

Komentarz: Polman

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl