Urzael | Walki z bossami w Diablo III
Aktualizacja:
Urzael

Urzael jest uczniem Maltaela, który tak jak mistrz chce zniszczyć całą esencje demonów. Uzbrojony jest w wyrzutnię pocisków z wbudowanym miotaczem płomieni. Można go spotkać w katedrze na wzgórzach zachodniej marchii. Urzael nie grzeszy szybkością ataków i inteligencją, ale mimo wszystko nie można go lekceważyć, bo posiada kilka umiejętności, które mogą pozbawić Cię życia jeśli nie zareagujesz w odpowiednim momencie. Walka w głównej mierze polega na unikaniu jego umiejętności czyli miotacza płomieni, rakietowego skoku i spadających palących się desek ze stropu katedry.
Walka składa się z dwóch faz:
Pierwsza:
Urzael w tej fazie atakuje kulą armatnią oraz atakiem z wyskoku. Nie używa jeszcze miotacza płomieni, a spadające deski mają kształt koła. Nie spadają też tak często i na tak dużym obszarze jak w fazie drugiej.
Druga:
Gdy pozbawisz przeciwnika około jednej trzeciej życia, przeciwnik na chwilę Cię ogłuszy (podobnie jak w przypadku walki z Diablo w akcie IV), po czym podpali całe piętro katedry. W tej fazie Urzael atakuje częściej, a dodatkowo używa miotacza płomieni. Kiedy zauważysz, że zaczyna zionąć ogniem w Twoim kierunku to najlepszą opcją jest zrobić unik - zejść z linii rażenia miotacza lub przeskoczyć za plecy przeciwnika. Spadających desek jest więcej i maja teraz kształt prostokątów.
Należy pamiętać że po dwóch stronach areny są kapliczki uzdrowienia. Można z nich korzystać, kiedy zajdzie taka potrzeba.
Ataki Urzalea:
Kula armatnia - Urzael strzela pociskiem w stronę bohatera. Pocisk leci wolno w linii prostej i zostawia po sobie ognisty ślad który zadaje obrażenia gdy ktoś znajdzie się w jego polu rażenia. Przed pociskiem można bardzo łatwo się uchylić więc lepiej nie brać tego na klatę.
Miotacz płomieni - Po jednej wstawce dialogowej podczas walki, Urzael zacznie używać miotacza płomieni, który strzela w poziomie pod kątem 45 stopni. Na ten atak tez należy uważać i cofnąć się do tyłu gdy ten zacznie go wykonywać, lub uskoczyć za niego.
Atak z wyskoku - Urzael staje na swojej rakiecie, jak na drążku do skakania pogo i podświetla na mapie dwa kręgi - jeden oznacza miejsce z którego Urzael wyskoczy, a drugi określa miejsce w którym wyląduje. Jeśli uda Ci się go w tym czasie ogłuszyć to będziesz w stanie przerwać ten atak i Twój przeciwnik nigdzie nie poleci. Ważne jest by nie wchodzić do okręgu.
Walące się fragmenty sklepienia - Urzael unosi swoje działo i strzela w dach. Po chwili na cała mapę zaczynają spadać płonące deski, które zadają obrażenia, jeśli akurat spadną na głowę Twojego bohatera lub gdy znajdujesz się w miejscu, gdzie pozostawiły po sobie płonący ślad. Warto dodać że tego ataku nie da się przerwać i nawet jeśli się go ogłuszy to deski i tak będą spadać.
Osiągniecia:
Boczków Przypieczem - Zabij Urzaela.
Ja ogień - ty woda - Zabij Urzaela w trybie współpracy. Oznacza to że musisz ją zabić z dowolnymi ludźmi, a nie w pojedynkę.
Podtrzymuj Żar - Zabij Urzaela na maksymalnym poziomie bez wykorzystywania zdolności ograniczających kontrolę, grając na poziomie Udręka lub wyższym. Zdolności ograniczające kontrolę to takie które w jakimś stopniu ograniczają walkę przeciwnikowi czyli: spowalniają, ogłuszają, oślepiają itp. Ważne jest to że do zdobycia tego osiągnięcia to ty nie możesz wykorzystywać takich zdolności, a nie twoi znajomi. Nawet jeśli oni używają, a ty nie to i tak je zdobędziesz.
Dolewanie oliwy do ognia - Zabij Urzaela na maksymalnym poziomie w czasie krótszym niż 90 sec, grając na poziomie Udręka lub wyższym.
Teoria wielkiego Uniku - Zabij Urzaela nie zostając trafionym jego atakiem z wyskoku, kulą armatnią lub walącymi się fragmentami sklepienia. Dane ataków są wypisane wyżej.
Przeminęło z dymem - Zabij Urzaela na maksymalnym poziomie bez wykorzystywania zdolności ograniczających kontrolę, grając na poziomie Udręka lub wyższym w trybie hardkorowym. Tryb można włączyć dopiero gdy tworzy się nowego bohatera. Oznacza to że jeśli postać zginie raz to jest od razu kasowana.
Piromania - Zabij Urzaela na maksymalnym poziomie w czasie krótszym niż 90 sec, grając na poziomie Udręka lub wyższym w trybie hardkorowym. Tryb można włączyć dopiero gdy tworzy się nowego bohatera. Oznacza to, że jeśli postać zginie raz to jest od razu kasowana.
Komentarze czytelników
zanonimizowany56091 Generał
Potwierdzam co "Siwyak" napisał...faktycznie tak jest.
zanonimizowany4103 Konsul
@Siwyak, @gothmok - dziękujemy za czujność. Poradnik został zaktualizowany.
Zar3011 Pretorianin
Drop krwawych odlamkow z bossa w rifcie nie jest gwarantowany, czasem moze z niego nie pasc ani dusza ani odlamki.
E: opis dzialania "tajemnego generatora" jest z kosmosu wziety. Pasyw nie zwieksza obrazen od czarow wzorcowych tylko po 5 uzyciach czaru wzorcowego zwieksza o 60% dmg nastepnego czaru niewzorcowego.
zanonimizowany484441 Generał
Wypadaloby przegladnac tekst przed oddaniem, tylko pobieznie czytajac znalazlem co najmniej 5 literowek .
Nitro2050 Generał
@Xanas Bardzo proszę poprawnie to tak ma powinno być
Klucz Kości - Klucznik Odeg (Pola Niedoli - akt I)
Klucz Obżarstwa - Klucznik Sokahr (Oaza Dalgura - akt II)
Klucz Wojny - Klucznik Xah'Rith (Kamienny Fort - akt III)
Klucz Zła - Klucznik Nekarat (Srebrna Iglica, poziom pierwszy - akt IV)
mihau_87 Junior
Hej. Powie mi ktos czy szamanem mozna walczyc wrecz? Zbieram miecze a nie wiem jak z nich skorzystac. Chyba ze sa tylko do trzymania?
mlodyJJ Legionista
mihau_87 - bronią główna uderzasz bezpośrednio tylko jeśli próbujesz użyć skill po tym jak skończyły ci się zasoby ale to znacznie mniej efektowne niż wykorzystywanie lewego myszki a co do broni patrz na statystyki czy ci się opłaca danego przedmiotu używać nie ma różnicy miedzy włócznia a kosturem jeśli posiadają identyczne staty
sawv Legionista
Co od dzisiaj dzieje się z PST trzeba go odinstalować?
Sqid12 Junior
A możecie zaktualizować to bo kluczy nie ma a szukam kluczników lecz niewiem gdzie a to jest nie aktualne teraz są odrazu infernalne machiny
Czarny2324 Junior
Witam dziś pobrałem zachęcony tym iż Do poradnika dodano opis DLC Przebudzenie Nekromantów.
Pobrałem poradnik ale nie ma w nim w.w opisu dodatku .
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
