Diablo 3: Czarownik
Aktualizacja:
Czarownik

Czarodziejka to chyba najpopularniejsza postać we wszystkich grach MMO. Chyba każdy z Nas czasem lubi pobawić się magią, chociażby w wirtualnym świecie. Czarownicy mają to do siebie, że przeważnie atakują z dystansu za pomocą swoich nadzwyczajnych zdolności. Co więcej, za pomocą niektórych umiejętności potrafią zmylić przeciwnika lub szybko przeteleportować się w bezpieczne miejsce. Niestety, nie są zbytnio wytrzymali dlatego muszą uważać, aby nie znaleźć się w samym centrum walki bez możliwości ucieczki.
Build opierający się na formie Archonta. Potrzebuje trochę czasu żeby się rozkręcić, ale po osiągnięciu formy Archonta z odpowiednią ilością stacków można szybko czyścić plansze z mobów. Do odpowiedniego funkcjonowania buildu będziesz potrzebować cały set Wielkie Arkana Vyra. Dodatkowo wymagany jest set Determinacja Chantodo. Amulet wedle uznania, ale dobrze by było znaleźć taki z bonusem do obrażeń od błyskawic. Wymagane pierścienie to Jedność Żywiołów i Aureola Arlisy. Nieprawdopodobny Łańcuch Fazuli będzie najbardziej odpowiednim pasem, a na nadgarstki wybierz karwasze Starożytni Obrońcy Parthanu. Pamiętaj, aby włączyć formę Archona DOPIERO PO uzbieraniu stacków z Chantodo!
Umiejętności

Lewy Przycisk. Nawałnica Mocy + Wyładowanie statyczne
Dzięki Nawałnicy Mocy będziesz w stanie wydzielać wiązki błyskawic i szybciej stackować ładunki z Chantodo, aby móc wejść do formy Archonta i zadawać zwiększone obrażenia. Pamiętaj o tym, żeby ZAWSZE o to zadbać.
Prawy Przycisk. Teleportacja + Bezpieczne przejście
Teleportacja to podstawowa umiejętność każdego Czarodzieja. Dzięki niej może on szybko przeteleportować się w bezpieczne miejsce - nie raz uratuje Ci to życie! Za sprawą Bezpiecznego Przejścia, bohater po teleportacji będzie otrzymywał zmniejszone obrażenia.
1. Pancerz Lodu + Krystalizacja
Pancerz Lodu zwiększy możliwości defensywne postaci, a dodatkowo będzie zamrażać wrogów, którzy będą atakować Twoją postać.
2. Zaklęta Broń + Tarcza Mocy
Zaklęta Broń zwiększy obrażenia zadawane przez postać, ale również zapewni jej dodatkową ochronę w postaci tarczy absorbującej obrażenia. Dzięki temu będziesz mógł/a czuć się trochę bezpieczniej, gdy przeciwnicy nagle do Ciebie doskoczą.
3. Archont + Czysta Moc
Archont to specjalna forma Czarownika w której będziesz w stanie zadawać oblrzymie obrażenia AoE (szczególnie z maxymalnymi stackami z Chantodo!). Jako, że chcesz z niego korzystać jak najczęściej warto zdecydować się na Runę Czystej Mocy, aby dodatkowo obniżyć czas schłodzenia umiejętności. Za sprawą tej Runy Archont będzie zadawał obrażenia od błyskawic.
4. Nova Mrozu + Głęboki Mróz
Nova Mrozu nie dość, że zamraża trafionych przeciwników to dodatkowo dzięki Runie Głęboki Mróz zwiększy Twoją szansę na trafienie krytyczne zamrożonych wrogów.
Umiejętności Pasywne
1. Ewokacja
Skraca wszystkie czasy odnowienia o 20%.
2. Zuchwałość
Będziesz w stanie zadawać o 30% więcej obrażeń przeciwnikom w promieniu 15 metrów.
3. Rozmycie
Rozmycie zmniejszy otrzymywane obrażenia o 17%.
4. Niestabilna Anomalia
Plan zapasowy na wypadek wpadki w trakcie gry. Zamiast zginąć, otrzymujesz osłonę, która utrzyma Cię przy życiu na tyle długo, abyś był/a w stanie odpowiednio zareagować.
Wymagane kamienie
1. Zmora Uwięzionych
2. Stymulator Bólu
3. Zmora potężnych lub Zmora Znękanych
Moce Kostki Kanaiego
1. Piec
2. Swami
3. Obsydianowy Pierścień Zodiaku
Poziomy mistrzowskie
Podstawowe: Szybkość ruchu / Inteligencja / Maksimum zasobów / Zdrowie
Atak: Redukcja odnowienia / Obrażenia od trafień krytycznych / Szybkość ataku / Szansa na trafienie krytyczne
Obrona: Odporność na wszystko / Pancerz / Życie / Regeneracja życia
Użytkowe: Obrażenia obszarowe / Punkty życia przy trafieniu / Redukcja kosztu zasobów / Znajdowanie złota
Komentarze czytelników
Witam dziś pobrałem zachęcony tym iż Do poradnika dodano opis DLC Przebudzenie Nekromantów.
Pobrałem poradnik ale nie ma w nim w.w opisu dodatku .
A możecie zaktualizować to bo kluczy nie ma a szukam kluczników lecz niewiem gdzie a to jest nie aktualne teraz są odrazu infernalne machiny
mihau_87 - bronią główna uderzasz bezpośrednio tylko jeśli próbujesz użyć skill po tym jak skończyły ci się zasoby ale to znacznie mniej efektowne niż wykorzystywanie lewego myszki a co do broni patrz na statystyki czy ci się opłaca danego przedmiotu używać nie ma różnicy miedzy włócznia a kosturem jeśli posiadają identyczne staty
Hej. Powie mi ktos czy szamanem mozna walczyc wrecz? Zbieram miecze a nie wiem jak z nich skorzystac. Chyba ze sa tylko do trzymania?
@Xanas Bardzo proszę poprawnie to tak ma powinno być
Klucz Kości - Klucznik Odeg (Pola Niedoli - akt I)
Klucz Obżarstwa - Klucznik Sokahr (Oaza Dalgura - akt II)
Klucz Wojny - Klucznik Xah'Rith (Kamienny Fort - akt III)
Klucz Zła - Klucznik Nekarat (Srebrna Iglica, poziom pierwszy - akt IV)
Wypadaloby przegladnac tekst przed oddaniem, tylko pobieznie czytajac znalazlem co najmniej 5 literowek .
Drop krwawych odlamkow z bossa w rifcie nie jest gwarantowany, czasem moze z niego nie pasc ani dusza ani odlamki.
E: opis dzialania "tajemnego generatora" jest z kosmosu wziety. Pasyw nie zwieksza obrazen od czarow wzorcowych tylko po 5 uzyciach czaru wzorcowego zwieksza o 60% dmg nastepnego czaru niewzorcowego.
@Siwyak, @gothmok - dziękujemy za czujność. Poradnik został zaktualizowany.
Potwierdzam co "Siwyak" napisał...faktycznie tak jest.
"Krzyżowiec pomimo swojej zbroi płytowej i tarczy nie posiada umiejętności zmniejszania obrażeń tak jak mnich czy Barbarzyńca." - otóż nieprawda, od patcha 2.0.4 Krzyżowiec ma redukcję obrażeń na poziomie 15% (barb i mnich nadal po 30%).
Błędnie podana jest także procentowa szansa na drop materiałów do craftu. Choć autor sugeruje, że podaje drop na kwiecień 2014 to tak naprawdę nie ma on już z tym dropem nic wspólnego. W 2.0.4 jest tak:
Normal - 15%
Hard - 18%
Expert - 21%
Master - 25%
Torment 1 - 31%
Torment 2 - 37%
Torment 3 - 44%
Torment 4 - 53%
Torment 5 - 64%
Torment 6 - 77%
może jednak zamieśćcie jakąś w miarę rzetelną datę opublikowania poradnika, choćby z szacunku dla klientów.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
