Mnich | Nowe Umiejętności w Diablo III
Aktualizacja:
Mnich
Umiejętności Aktywne
Objawienie - umiejętność aktywna
Zwiększa twoja regenerację siły duchowej i pozwala na doskok do przeciwnika przy każdym ataku wręcz.
![]() | Wymagany poziom: 61. Zasoby: Darmowy
|
Runy do umiejętności Objawienie:
![]() | Pustynny całun - Otulasz się całunem z piasku, zyskując redukcję obrażeń o 50%. Wymagany poziom: 62.
|
![]() | Wniebowstąpienie - Skupiasz w sobie energię błyskawicy, przez co następny atak po pokonaniu przez ciebie odległości 10 metrów ogłuszy przeciwników na 1,5 sek. Wymagany poziom: 63.
|
![]() | Kojąca mgła - Nasączasz się wodą, sprawiając, że twoje zdolności będą leczyć ciebie oraz sojuszników w zasięgu 30 metrów, przywracając 40232 pkt. życia. Wartość uzdrawiania jest zwiększona o 25% twojej premii do leczenia z kul zdrowia. Wymagany poziom: 65.
|
![]() | Na skrzydłach wiatru - Zwiększa dodatkową regenerację siły duchowej dzięki umiejętności Objawienie do 45 pkt. Wymagany poziom: 67.
|
![]() | Wewnętrzny ogień - Spowijasz się w płomienie, co powoduje, że twoje ataki zadają wrogom obrażenia od ognia równe 353% obrażeń od broni. Wymagany poziom: 69.
|
Umiejętności Pasywne
Ikona | Wymagany poziom | Opis |
![]() | 64 | Harmonia Każdy sojusznik znajdujący się pod wpływem twoich mantr zwiększa zadawane przez ciebie obrażenia o 5%, do maksymalnie 20%. Obrażenia zadawane przez każdego takiego sojusznika są zwiększone o 5%. |
![]() | 66 | Impet Po przebyciu 25 metrów zadajesz o 20% większe obrażenia przez 6 sek. |
![]() | 68 | Mityczny rytm Co trzecie trafienie z użyciem umiejętności generującej siłę duchową zwiększa obrażenia następnego ataku wymagającego wydania punktów siły duchowej o 40%. |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany56091 Generał
Potwierdzam co "Siwyak" napisał...faktycznie tak jest.
zanonimizowany4103 Konsul
@Siwyak, @gothmok - dziękujemy za czujność. Poradnik został zaktualizowany.
Zar3011 Pretorianin
Drop krwawych odlamkow z bossa w rifcie nie jest gwarantowany, czasem moze z niego nie pasc ani dusza ani odlamki.
E: opis dzialania "tajemnego generatora" jest z kosmosu wziety. Pasyw nie zwieksza obrazen od czarow wzorcowych tylko po 5 uzyciach czaru wzorcowego zwieksza o 60% dmg nastepnego czaru niewzorcowego.
zanonimizowany484441 Generał
Wypadaloby przegladnac tekst przed oddaniem, tylko pobieznie czytajac znalazlem co najmniej 5 literowek .
Nitro2050 Generał
@Xanas Bardzo proszę poprawnie to tak ma powinno być
Klucz Kości - Klucznik Odeg (Pola Niedoli - akt I)
Klucz Obżarstwa - Klucznik Sokahr (Oaza Dalgura - akt II)
Klucz Wojny - Klucznik Xah'Rith (Kamienny Fort - akt III)
Klucz Zła - Klucznik Nekarat (Srebrna Iglica, poziom pierwszy - akt IV)
mihau_87 Junior
Hej. Powie mi ktos czy szamanem mozna walczyc wrecz? Zbieram miecze a nie wiem jak z nich skorzystac. Chyba ze sa tylko do trzymania?
mlodyJJ Legionista
mihau_87 - bronią główna uderzasz bezpośrednio tylko jeśli próbujesz użyć skill po tym jak skończyły ci się zasoby ale to znacznie mniej efektowne niż wykorzystywanie lewego myszki a co do broni patrz na statystyki czy ci się opłaca danego przedmiotu używać nie ma różnicy miedzy włócznia a kosturem jeśli posiadają identyczne staty
sawv Legionista
Co od dzisiaj dzieje się z PST trzeba go odinstalować?
Sqid12 Junior
A możecie zaktualizować to bo kluczy nie ma a szukam kluczników lecz niewiem gdzie a to jest nie aktualne teraz są odrazu infernalne machiny
Czarny2324 Junior
Witam dziś pobrałem zachęcony tym iż Do poradnika dodano opis DLC Przebudzenie Nekromantów.
Pobrałem poradnik ale nie ma w nim w.w opisu dodatku .
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









