Diablo 3: Mnich
Aktualizacja:
Mnich

Mnich to swego rodzaju uduchowiony wojownik nad wyraz dobrze zaznajomiony ze sztukami walki. Mnisi do perfekcji opanowali posługiwanie się naręcznymi ostrzami lub pięściakami, a nader dobrze radzą sobie z Daibo - specjalnego rodzaju kijem bojowym. W trakcie walki Mnisi generują Siłę Duchową, której później używają do wykonywania specjalnych ataków. Ci święci wojownicy bazują na swojej sprawności i unikach.
Build mocno nastawiony na wykorzystywanie Eksplodującej Dłoni i Siedmistronnego Uderzenia w roli "detonatora". Świetnie sprawdza się w trakcie farmy solo lub do gry w grupie. Do poprawnego korzystania z buildu będziesz potrzebować cały set Fortel Uliany. Wymagane pierścienie to Bastiony Woli. Kolejne kluczowe przedmioty to dwie bronie: Lwi Pazur i Pięść Az'Turrasqa (z jak największym % obrażeń od Eksplodującej Dłoni). Najodpowiedniejszym paskiem będzie Przysięga Zaginionej, a na nadgarstki wybierz karwasze Osprzęt Gundo. Aulet wedle uznania. Na wszystkich możliwych przedmiotach (Naramienniki, rękawice, pierścienie, bronie i amulet) trzeba posiadać redukcję czasów odnowienia.
Umiejętności

Lewy Przycisk. Przełamująca Fala + Tsunami
Podstawową umiejętnością generującą zasób jest Przełamująca Fala. Umiejętność ta ma spory zasięg, a co trzecim uderzeniem będziesz zamrażać przeciwników w promieniu 17 metrów, a dodatkowo aktywować pasywkę Mityczny Rytm.
Prawy Przycisk. Śmiałe Uderzenie + Oślepiająca Szybkość
Śmiałe Uderzenie to bardzo przydatna umiejętność dzięki której możesz szybko poruszać się po mapie. Co więcej, po skorzystaniu z tej umiejętności zwiększysz swoją szansę na unik więc zawsze staraj się używać jej w trakcie walki.
1. Siedmiostronne Uderzenie + Nieprzerwany Atak
Siedmiostronne Uderzenie będzie detonować ładunki Eksplodującej Dłoni, która zostanie nałożona na przeciwników. Za sprawą Lwiego Pazura zamiast 7 uderzeń będziesz wyprowadzać 14 co znacznie zwiększy obrażenia zadawane przez postać.
2. Eksplodująca Dłoń + Nieuchronna Zguba
Umiejętność ta będzie nakładać się samoistnie na przeciwników za sprawą założonych przedmiotów, a na pasku potrzebna jest jedynie do wykorzystywania runy Nieuchronna Zguba.
3. Objawienie + Pustynny Całun
Po skorzystaniu z Objawienia zyskujesz dodatkową regenerację siły duchowej, a dodatkowo otulasz się całunem z piasku redukując otrzymywane obrażenia aż o 50%! Umiejętność ta znacznie zwiększa Twoją defensywę więc staraj się z niej korzystać gdy tylko jest to możliwe.
4. Mantra Zbawienia + Zwinność
Jako, że Mnich cały czas walczy w zwarciu warto podreperować jego szansę na unik. Z pomocą przychodzi tutaj Mantra Zbawienia ze Zwinnością. Dzięki takiemu połączeniu zwiększysz pasywnie szansę na unik Twojego bohatera o 35%.
Umiejętności Pasywne
1. Zgodność
Kiedy zadajesz obrażenia wrogom, którzy mają więcej niż 75% życia, otrzymujesz premię 30% do szybkości ataku na 4 sek. W praktyce wychodzi na to, że każdy nowo trafiony przeciwnik zwiększa dodatkowo Twoją szybkość ataku - świetna sprawa.
2. Ikona Ytara
Nasz Mnich musi sprawnie i często korzystać z umiejętności więc warto skrócić ich czasy odnawiania. Za sprawą Ikony Ytara można zredukować cooldowny o 20%.
3. Na pograniczu Śmierci
Umiejętność ta nie raz uratuje Ci życie gdy znajdziesz się w ciężkiej sytuacji.
4. Mityczny Rytm
Po wykonaniu 3 ataków umiejętnością generującą siłę duchową Twój następny atak, który ją wyda zada zwiększone obrażenia.
Wymagane kamienie
1. Zmora Uwięzionych
2. Gogok Szybkości
3. Zmora potężnych lub Zmora Znękanych
Moce Kostki Kanaiego
1. Potok Wieczności
2. Strażnicy Ducha
3. Jedność Żywiołów
Poziomy mistrzowskie
Podstawowe: Szybkość ruchu / Zręczność / Zdrowie / Maksimum zasobów
Atak: Redukcja odnowienia / Szansa na trafienie krytyczne / Obrażenia od trafień krytycznych / Szybkość ataku
Obrona: Odporność na wszystko / Pancerz / Regeneracja życia/ Życie
Użytkowe: Obrażenia obszarowe / Punkty życia przy trafieniu / Redukcja kosztu zasobów / Znajdowanie złota
Komentarze czytelników
Witam dziś pobrałem zachęcony tym iż Do poradnika dodano opis DLC Przebudzenie Nekromantów.
Pobrałem poradnik ale nie ma w nim w.w opisu dodatku .
A możecie zaktualizować to bo kluczy nie ma a szukam kluczników lecz niewiem gdzie a to jest nie aktualne teraz są odrazu infernalne machiny
mihau_87 - bronią główna uderzasz bezpośrednio tylko jeśli próbujesz użyć skill po tym jak skończyły ci się zasoby ale to znacznie mniej efektowne niż wykorzystywanie lewego myszki a co do broni patrz na statystyki czy ci się opłaca danego przedmiotu używać nie ma różnicy miedzy włócznia a kosturem jeśli posiadają identyczne staty
Hej. Powie mi ktos czy szamanem mozna walczyc wrecz? Zbieram miecze a nie wiem jak z nich skorzystac. Chyba ze sa tylko do trzymania?
@Xanas Bardzo proszę poprawnie to tak ma powinno być
Klucz Kości - Klucznik Odeg (Pola Niedoli - akt I)
Klucz Obżarstwa - Klucznik Sokahr (Oaza Dalgura - akt II)
Klucz Wojny - Klucznik Xah'Rith (Kamienny Fort - akt III)
Klucz Zła - Klucznik Nekarat (Srebrna Iglica, poziom pierwszy - akt IV)
Wypadaloby przegladnac tekst przed oddaniem, tylko pobieznie czytajac znalazlem co najmniej 5 literowek .
Drop krwawych odlamkow z bossa w rifcie nie jest gwarantowany, czasem moze z niego nie pasc ani dusza ani odlamki.
E: opis dzialania "tajemnego generatora" jest z kosmosu wziety. Pasyw nie zwieksza obrazen od czarow wzorcowych tylko po 5 uzyciach czaru wzorcowego zwieksza o 60% dmg nastepnego czaru niewzorcowego.
@Siwyak, @gothmok - dziękujemy za czujność. Poradnik został zaktualizowany.
Potwierdzam co "Siwyak" napisał...faktycznie tak jest.
"Krzyżowiec pomimo swojej zbroi płytowej i tarczy nie posiada umiejętności zmniejszania obrażeń tak jak mnich czy Barbarzyńca." - otóż nieprawda, od patcha 2.0.4 Krzyżowiec ma redukcję obrażeń na poziomie 15% (barb i mnich nadal po 30%).
Błędnie podana jest także procentowa szansa na drop materiałów do craftu. Choć autor sugeruje, że podaje drop na kwiecień 2014 to tak naprawdę nie ma on już z tym dropem nic wspólnego. W 2.0.4 jest tak:
Normal - 15%
Hard - 18%
Expert - 21%
Master - 25%
Torment 1 - 31%
Torment 2 - 37%
Torment 3 - 44%
Torment 4 - 53%
Torment 5 - 64%
Torment 6 - 77%
może jednak zamieśćcie jakąś w miarę rzetelną datę opublikowania poradnika, choćby z szacunku dla klientów.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
