Szaman | Nowe Umiejętności w Diablo III
Aktualizacja:
Szaman
Umiejętności Aktywne
Piranie - umiejętność aktywna
Przywołujesz stado piranii, które zadają obrażenia od trucizny przez określony czas. Przeciwnicy trafieni tym zaklęciem otrzymują zwiększone obrażenia.
![]() | Wymagany poziom: 61. Zasoby: Mana
|
Runy do umiejętności Piranie:
![]() | Bagnodyl - Przywołujesz olbrzymiego bagnodyla, który wynurza się z sadzawki i pożera przeciwnika, zadając mu obrażenia fizyczne równe 1100% obrażeń od broni. Wymagany poziom: 62.
|
![]() | Piranie Zombie - Zmienia piranie w piranie zombie. Piranie wyskakują z sadzawki, atakując pobliskich wrogów. Wymagany poziom: 63.
|
![]() | Piraniado - Sadzawka z piraniami przekształca się w wirujące tornado piranii, które trwa 4 sek. Tornado co jakiś czas wsysa pobliskich wrogów. Wydłuża czas odnowienia do 16 sek. Wymagany poziom: 65.
|
![]() | Fala szlachtowania - Każde wezwanie piranii przywołuje całą falę, która rusza naprzód, zadając 475% obrażeń od broni i powodując, że wszyscy wrogowie, których dosięgnie, otrzymują obrażenia zwiększone o 15% przez 8 sek. Wymagany poziom: 67.
|
![]() | Mrożone piranie - Zmienia zadawane obrażenia na obrażenia od zimna równe 400% obrażeń od broni na 8 sek. Dodatkowo przez cały czas działania umiejętności wyziębia wrogów. Wymagany poziom: 69.
|
Umiejętności Pasywne
Ikona | Wymagany poziom | Opis |
![]() | 64 | Pełzająca śmierć Twoje Opętanie, Rój Szarańczy i wzmocnienie obrażeń od Piranii trwają niemal bez końca. |
![]() | 66 | Cielesne zestrojenie Otrzymujesz 70 pkt. odporności na obrażenia fizyczne za każdego wroga w promieniu 20 metrów. Przedmioty rozszerzające promień zbierania złota zwiększają zasięg tego efektu. |
![]() | 68 | Uczta o północy Maksymalna liczba dodatkowych Psów Zombie: 1. Obrażenia zadawane przez twoje Psy Zombie i Monstrum są zwiększone o 50%. |
Komentarze czytelników
zanonimizowany56091 Generał
Potwierdzam co "Siwyak" napisał...faktycznie tak jest.
zanonimizowany4103 Konsul
@Siwyak, @gothmok - dziękujemy za czujność. Poradnik został zaktualizowany.
Zar3011 Pretorianin
Drop krwawych odlamkow z bossa w rifcie nie jest gwarantowany, czasem moze z niego nie pasc ani dusza ani odlamki.
E: opis dzialania "tajemnego generatora" jest z kosmosu wziety. Pasyw nie zwieksza obrazen od czarow wzorcowych tylko po 5 uzyciach czaru wzorcowego zwieksza o 60% dmg nastepnego czaru niewzorcowego.
zanonimizowany484441 Generał
Wypadaloby przegladnac tekst przed oddaniem, tylko pobieznie czytajac znalazlem co najmniej 5 literowek .
Nitro2050 Generał
@Xanas Bardzo proszę poprawnie to tak ma powinno być
Klucz Kości - Klucznik Odeg (Pola Niedoli - akt I)
Klucz Obżarstwa - Klucznik Sokahr (Oaza Dalgura - akt II)
Klucz Wojny - Klucznik Xah'Rith (Kamienny Fort - akt III)
Klucz Zła - Klucznik Nekarat (Srebrna Iglica, poziom pierwszy - akt IV)
mihau_87 Junior
Hej. Powie mi ktos czy szamanem mozna walczyc wrecz? Zbieram miecze a nie wiem jak z nich skorzystac. Chyba ze sa tylko do trzymania?
mlodyJJ Legionista
mihau_87 - bronią główna uderzasz bezpośrednio tylko jeśli próbujesz użyć skill po tym jak skończyły ci się zasoby ale to znacznie mniej efektowne niż wykorzystywanie lewego myszki a co do broni patrz na statystyki czy ci się opłaca danego przedmiotu używać nie ma różnicy miedzy włócznia a kosturem jeśli posiadają identyczne staty
sawv Legionista
Co od dzisiaj dzieje się z PST trzeba go odinstalować?
Sqid12 Junior
A możecie zaktualizować to bo kluczy nie ma a szukam kluczników lecz niewiem gdzie a to jest nie aktualne teraz są odrazu infernalne machiny
Czarny2324 Junior
Witam dziś pobrałem zachęcony tym iż Do poradnika dodano opis DLC Przebudzenie Nekromantów.
Pobrałem poradnik ale nie ma w nim w.w opisu dodatku .
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









