Diablo 3: Łowca Demonów
Aktualizacja:
Łowca Demonów

Łowczyni Demonów specjalizuje się w walce na dystans. Korzystając ze swoich niezawodnych kusz lub łuku, zgrabnie lawiruje wśród hord potworów nie dając się przy tym nawet drasnąć. Sztuka gry tym bohaterem polega na odpowiednim planowaniu swoich ruchów ponieważ należy pamiętać, że chociaż DH zadaje olbrzymie obrażenia to niestety nie jest już tak skłonny je na siebie przyjąć. W konsekwencji złego ruchu można po prostu pożegnać się z życiem.
Build, który bardzo dobrze radzi sobie z zadawaniem obrażeń AoE dzięki czemu farmienie staje się bardzo szybkie i skuteczne. Aby sprawnie korzystać z buildu będziesz potrzebować wszystkie części setu Swiętokradzka Esencja dzięki czemu Twoje generatory nienawiści będą generować dodatkowo dyscyplinę. Co więcej, wzmocnisz zadawane obrażenia, a dodatkowo uzyskasz redukcję obrażeń. Kolejne ważne przedmioty to zestaw pierścieni Bastiony Woli. Amulet wedle uznania, ale zwracając uwagę na statystykę +% obrażeń od ognia. Na nadgarstki załóż Owijacze Jasności. Całości zestawu dopełni pas Gniew Łowcy, kołczan Dziedzictwo Zmarłego i Refleksyjny Łuk Yanga.
Umiejętności

Lewy Przycisk. Ogień Osłaniający + Koncentracja
Ogień Osłaniający zadaje całkiem spore obrażenia, ale najważniejsza jest tutaj dodatkowa regeneracja Nienawiści otrzymywana z runy Koncentracja.
Prawy Przycisk. Wielostrzał + Arsenał
Wielostrzał jest podstawową umiejętnością do zadawania ogromnych obrażeń. Za sprawą runy Arsenał będziesz w stanie strzelać dodatkowymi rakietami w pobliskich wrogów.
1. Piętno Śmierci + Śmiertelny Wróg
Umiejętność, która będzie załączać się samoistnie w trakcie atakowania przeciwników. Stanie się tak dzięki mocy z przedmiotu Klęska z Kostki Kanaiego. Za sprawą Runy Śmiertelny Wróg zwiększysz dodatkowo regenerację Nienawiści.
2. Kompan + Wilk
Jako towarzysza wybierz wilka ponieważ będziesz w stanie zwiększyć zadawane obrażenia przez siebie i sojuszników o 30% na 10 sekund!
3. Odskok + Przewrót
Odskok jest jedyną umiejętnością, która może pomóc Ci uciec z ciężkiej sytuacji więc warto mieć ją pod ręką. Za sprawą runy Przewrót będziesz w stanie skorzystać z odskoku ponownie w ciągu 6 sekund za 50% kosztu dyscypliny.
4. Przygotowanie + Pobudzenie
Przygotowanie zapewni dodatkową możliwość odzyskania punktów Dyscypliny, a dzięki runie Pobudzenie na stałe zwiększysz wartość tego zasobu o 15.
Umiejętności Pasywne
1. Balistyka
Nasza postać dzięki swoim umiejętnością wystrzeliwuje rakiety, a Balistyka dodatkowo zwiększa obrażenia od nich o 100%! Chyba nie trzeba dalej tłumaczyć tego wyboru.
2. Zasadzka
Będziesz w stanie zadawać o 40% więcej obrażeń celom, które mają ponad 75% życia.
3. Pewny Strzał
Atakując cele z odległości co najmniej 10 metrów będziesz zadawać zwiększone obrażenia o 20%.
4. Rozeznanie
Build ten nie jest oparty na przeżywalności lecz na zadawaniu olbrzymich obrażeń więc czasem może podwinąć Ci się noga i wpadniesz w niezłe tarapaty. Dzięki Rozeznaniu możesz uratować się nawet z najtrudniejszej sytuacji, ponieważ gdy otrzymasz zabójczy cios, zamiast od razu umrzeć to znikasz na 2 sek. i regenerujesz 50% maksymalnego życia.
Wymagane kamienie
1. Zmora Uwięzionych
2. Kamień Pomsty Zeia
3. Zmora potężnych lub Zmora Znękanych
Moce Kostki Kanaiego
1. Klęska
2. Żarowa Tunika
3. Jedność Żywiołów
Poziomy mistrzowskie
Podstawowe: Szybkość ruchu / Zręczność / Maksimum zasobów / Zdrowie
Atak: Szansa na trafienie krytyczne / Obrażenia od trafień krytycznych / Szybkość ataku / Redukcja odnowienia
Obrona: Odporność na wszystko / Pancerz / Regeneracja życia / Życie
Użytkowe: Redukcja kosztuzasobów / Obrażenia obszarowe / Punkty życia przy trafieniu / Znajdowanie złota
Komentarze czytelników
Witam dziś pobrałem zachęcony tym iż Do poradnika dodano opis DLC Przebudzenie Nekromantów.
Pobrałem poradnik ale nie ma w nim w.w opisu dodatku .
A możecie zaktualizować to bo kluczy nie ma a szukam kluczników lecz niewiem gdzie a to jest nie aktualne teraz są odrazu infernalne machiny
mihau_87 - bronią główna uderzasz bezpośrednio tylko jeśli próbujesz użyć skill po tym jak skończyły ci się zasoby ale to znacznie mniej efektowne niż wykorzystywanie lewego myszki a co do broni patrz na statystyki czy ci się opłaca danego przedmiotu używać nie ma różnicy miedzy włócznia a kosturem jeśli posiadają identyczne staty
Hej. Powie mi ktos czy szamanem mozna walczyc wrecz? Zbieram miecze a nie wiem jak z nich skorzystac. Chyba ze sa tylko do trzymania?
@Xanas Bardzo proszę poprawnie to tak ma powinno być
Klucz Kości - Klucznik Odeg (Pola Niedoli - akt I)
Klucz Obżarstwa - Klucznik Sokahr (Oaza Dalgura - akt II)
Klucz Wojny - Klucznik Xah'Rith (Kamienny Fort - akt III)
Klucz Zła - Klucznik Nekarat (Srebrna Iglica, poziom pierwszy - akt IV)
Wypadaloby przegladnac tekst przed oddaniem, tylko pobieznie czytajac znalazlem co najmniej 5 literowek .
Drop krwawych odlamkow z bossa w rifcie nie jest gwarantowany, czasem moze z niego nie pasc ani dusza ani odlamki.
E: opis dzialania "tajemnego generatora" jest z kosmosu wziety. Pasyw nie zwieksza obrazen od czarow wzorcowych tylko po 5 uzyciach czaru wzorcowego zwieksza o 60% dmg nastepnego czaru niewzorcowego.
@Siwyak, @gothmok - dziękujemy za czujność. Poradnik został zaktualizowany.
Potwierdzam co "Siwyak" napisał...faktycznie tak jest.
"Krzyżowiec pomimo swojej zbroi płytowej i tarczy nie posiada umiejętności zmniejszania obrażeń tak jak mnich czy Barbarzyńca." - otóż nieprawda, od patcha 2.0.4 Krzyżowiec ma redukcję obrażeń na poziomie 15% (barb i mnich nadal po 30%).
Błędnie podana jest także procentowa szansa na drop materiałów do craftu. Choć autor sugeruje, że podaje drop na kwiecień 2014 to tak naprawdę nie ma on już z tym dropem nic wspólnego. W 2.0.4 jest tak:
Normal - 15%
Hard - 18%
Expert - 21%
Master - 25%
Torment 1 - 31%
Torment 2 - 37%
Torment 3 - 44%
Torment 4 - 53%
Torment 5 - 64%
Torment 6 - 77%
może jednak zamieśćcie jakąś w miarę rzetelną datę opublikowania poradnika, choćby z szacunku dla klientów.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
