Devil May Cry 5: V - Umiejętności na start
Aktualizacja:
Zależnie od wybranego stylu gry jako V w Devil May Cry 5, dobór umiejętności może się nieco różnić. Dla samego V warto zakupić umiejętność Awans - pozwoli ona wskoczyć na wezwany Koszmar i kontrolować go (zapewniając dodatkowo V tymczasową ochronę przed obrażeniami).

Zależnie od tego, czy preferujesz grę Cieniem czy Gryfem, warto nabyć konkretne umiejętności dla jednego z nich, ale skup się na rozwoju obydwu. Cień lepiej radzi sobie z atakowaniem pojedynczych jednostek z dużą siłą, dlatego umiejętności: Sędzia + Bagnet / Gilotyna oraz Jeż są dla niego wyjątkowo skuteczne.
Gryf zaś zwykle żyje dłużej, dzięki zawiśnięciu w powietrzu, lecz posiada słabsze ataki - te jednak zwykle ranią kilku wrogów. Koniecznie zaopatrz się w Atak z flanki (przewracaj wrogów i uczyń ich celem dla Cienia), Okólnik, do obrony V (Gryf przy ładowaniu ataku często teleportuje się w pobliże V), oraz dość podstawowy atak Blokada - po załadowaniu wystrzel pioruny, które rażą wrogów przed Gryfem.
0
Komentarze czytelników
Gorn221 Generał
Taka ciekawostka:
Jeśli uda ci się pokonać bossa w prologu lub 8 misji to dostaniesz ukryte zakończenie, które również odblokowuje wyższe poziomy trudności. W istocie więc, wystarczy zabić bossa w prologu 3 razy na najwyższym obecnie dostępnym poziomie trudności aby odblokować wszystkie 6 poziomów trudności bez konieczności przechodzenia całej gry 3 razy.
Dodatkowo w grze jest jedna broń którą można pominąć, mianowicie Kalina Ann w 11 poziomie, warto ją podnieść, gdyż później dostaniemy drugą taką broń (Kalina Ann II) i mając obie otrzymamy jej podwójną wersję (Double Kalina Ann)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
