Devil May Cry 5: Misja 04 - V - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Czas na zmianę i kierowanie kompletnie nową postacią w serii Devil May Cry - V. Potężna i tajemnicza postać włada mocą przyzwania trójki demonów: Gryfa, Cienia i Koszmar, którzy dziesiątkują armię wroga. Oto kolejna strona naszej solucji, opisująca misję V.
Kierowana postać: V
Data: 15 czerwca, 06:35 AM

System walki u V jest kompletnie inny niż u Nero i poświęć chwilę czasu, by zaznajomić się z podstawami, walcząc ze słabymi przeciwnikami. Po walce, przejdź dalej, zniszcz czerwony kryształ i biegnij schodami do góry. Wyskocz po drugiej stronie i uporaj się z grupką latających wrogów.

Po walce zejdź schodami na dół, przeskocz nad murkiem, zniszcz korzeń i zgarnij czerwone kule. Po wszystkim zejdź na dół, a odblokujesz możliwość przyzywania nowej bestii - Koszmar. Użyj kompana w walce i zniszcz wrogów.

Idź teraz w kierunku torów i przejdź dalej. Po scence, podniesiesz złotą kulę - ten cenny przedmiot pozwala ci wrócić do życia, z pełnią zdrowia i z pełnym wyposażeniem. Użycie przedmiotu wpływa jednak na ocenę końcową misji.
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Devil May Cry 5 - poradnik do gry
- Devil May Cry 5: Poradnik do gry
- Devil May Cry 5: Opis przejścia
- Devil May Cry 5: Solucja
- Devil May Cry 5: Prolog - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 01 - Nero - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 02 - Klifot - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 03 - Latający łowca - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 04 - V - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 05 - Demoniczny Miecz Spardy - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 06 - Stalowe zderzenie - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 07 - Zjednoczony front - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 08 - Demoniczny król - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 09 - Genesis - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 10 - Przebudzony - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 11 - Powód - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 12 - Yamato - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 13 - Trzech wojowników - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 14 - Rozdroże - V - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 15 - Rozdroże - Nero - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 16 - Rozdroże - Dante - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 17 - Bracia - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 18 - Przebudzenie - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 19 - Vergil - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 20 - Prawdziwa moc - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Opis przejścia
- Devil May Cry 5: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Gorn221 Generał
Taka ciekawostka:
Jeśli uda ci się pokonać bossa w prologu lub 8 misji to dostaniesz ukryte zakończenie, które również odblokowuje wyższe poziomy trudności. W istocie więc, wystarczy zabić bossa w prologu 3 razy na najwyższym obecnie dostępnym poziomie trudności aby odblokować wszystkie 6 poziomów trudności bez konieczności przechodzenia całej gry 3 razy.
Dodatkowo w grze jest jedna broń którą można pominąć, mianowicie Kalina Ann w 11 poziomie, warto ją podnieść, gdyż później dostaniemy drugą taką broń (Kalina Ann II) i mając obie otrzymamy jej podwójną wersję (Double Kalina Ann)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
