Devil May Cry 5: Prolog - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Prolog, to pierwsza misja w grze Devil May Cry 5. W tej krótkiej misji pokierujesz Nero i zapoznasz się z podstawami sterowania i poznasz początkowe wydarzenia fabularne w grze. Oto poradnik, jak ukończyć misję:
Kierowana postać: Nero
Data: 16 maj, 08:06 PM

Po wstawkach, obejmiesz kontrolę nad Nero. Biegnij przed siebie i zapoznaj się ze sterowaniem. Po krótkim czasie spotkasz pierwszych wrogów - Empusy. Wrogowie ci są bardzo słabi i raczej posłużą ci do przetestowania pierwszych combosów. Kawałek dalej stoczysz walkę z powietrzną odmianą wrogów - warto użyć broni zasięgowej, by zestrzelić przeciwników.

Po scence, biegnij dalej przed siebie i walcz z kolejnymi empusami. Na końcu ścieżki zobaczysz Dantego, który walczy z nieznanym wrogiem - kieruj się do swojego towarzysza. Po scence, czeka cię walka z bossem. Szybko jednak się przekonasz, że twoje ataki nie są w stanie mu zagrozić - bez obaw, gra wymaga, abyś w tym momencie przygód przegrał pojedynek z wrogiem.
Po wstawce, dowiesz się, że napotkany wróg to Król Demonów - Urizen. Po przerywnikach zakończysz misję i dostaniesz odpowiednią rangę, która m.in. podlicza ilość i jakość combosów, szybkość ukończenia misji, czy ilość odniesionych obrażeń.
0
- Devil May Cry 5 - poradnik do gry
- Devil May Cry 5: Poradnik do gry
- Devil May Cry 5: Opis przejścia
- Devil May Cry 5: Solucja
- Devil May Cry 5: Prolog - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 01 - Nero - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 02 - Klifot - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 03 - Latający łowca - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 04 - V - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 05 - Demoniczny Miecz Spardy - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 06 - Stalowe zderzenie - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 07 - Zjednoczony front - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 08 - Demoniczny król - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 09 - Genesis - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 10 - Przebudzony - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 11 - Powód - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 12 - Yamato - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 13 - Trzech wojowników - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 14 - Rozdroże - V - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 15 - Rozdroże - Nero - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 16 - Rozdroże - Dante - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 17 - Bracia - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 18 - Przebudzenie - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 19 - Vergil - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 20 - Prawdziwa moc - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Opis przejścia
- Devil May Cry 5: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Gorn221 Generał
Taka ciekawostka:
Jeśli uda ci się pokonać bossa w prologu lub 8 misji to dostaniesz ukryte zakończenie, które również odblokowuje wyższe poziomy trudności. W istocie więc, wystarczy zabić bossa w prologu 3 razy na najwyższym obecnie dostępnym poziomie trudności aby odblokować wszystkie 6 poziomów trudności bez konieczności przechodzenia całej gry 3 razy.
Dodatkowo w grze jest jedna broń którą można pominąć, mianowicie Kalina Ann w 11 poziomie, warto ją podnieść, gdyż później dostaniemy drugą taką broń (Kalina Ann II) i mając obie otrzymamy jej podwójną wersję (Double Kalina Ann)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
