Devil May Cry 5: Misja 01 - Nero - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Kolejna misja w Devil May Cry 5 ma miejsce miesiąc później, w czerwcu. Nero po zdobyciu nowej metalowej ręki wraca do regionu, gdzie trwa inwazja wrogich demonów. Poniższa strona naszego poradnika zawiera opis przejścia kolejnego zadania.
Kierowana postać: Nero
Data: 15 czerwca, 05:02 AM

Po wstawkach, obejmiesz kontrolę nad Nero, który w końcu dostał metalową rękę, która mocno ułatwia mu pokonywanie wrogów. Wraz z biegiem kolejnych etapów fabuły, będziesz zyskiwał nowe ulepszenia i warianty metalowej ręki.

Na początek, masz do dyspozycji Uwerturę - używaj jej, by przyciągać się do wrogów i razić ich z pomocą silnych wyładowań elektrycznych. Pozbądź się empus i przejdź dalej po moście. Po chwili natkniesz się na wystające macki - zniszcz je. Przy dziurze w moście natkniesz się na nowego wroga - czerwoną empusę. Zeskocz na dół i zabij wroga, a następnie zabierz fragment niebieskiej kulki (Blue Orb Fragment).

Idź dalej przed siebie i walcz z mackami i empusami. Po pewnym czasie spod ziemi wyłoni się boss - Korzenie Klifota. Opis walki z bossem znajdziesz w osobnym rozdziale naszej solucji. Po wygranej potyczce, misja zakończy się sukcesem.

Od tej pory, w menu wyboru misji pojawi się opcja zakupu nowych umiejętności dla Nero. Warto skorzystać z okazji, by kupić nowe zdolności (np. bardzo przydatny podwójny skok) i ułatwić swoje potyczki z wrogami.
0
- Devil May Cry 5 - poradnik do gry
- Devil May Cry 5: Poradnik do gry
- Devil May Cry 5: Opis przejścia
- Devil May Cry 5: Solucja
- Devil May Cry 5: Prolog - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 01 - Nero - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 02 - Klifot - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 03 - Latający łowca - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 04 - V - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 05 - Demoniczny Miecz Spardy - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 06 - Stalowe zderzenie - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 07 - Zjednoczony front - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 08 - Demoniczny król - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 09 - Genesis - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 10 - Przebudzony - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 11 - Powód - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 12 - Yamato - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 13 - Trzech wojowników - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 14 - Rozdroże - V - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 15 - Rozdroże - Nero - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 16 - Rozdroże - Dante - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 17 - Bracia - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 18 - Przebudzenie - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 19 - Vergil - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 20 - Prawdziwa moc - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Opis przejścia
- Devil May Cry 5: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Gorn221 Generał
Taka ciekawostka:
Jeśli uda ci się pokonać bossa w prologu lub 8 misji to dostaniesz ukryte zakończenie, które również odblokowuje wyższe poziomy trudności. W istocie więc, wystarczy zabić bossa w prologu 3 razy na najwyższym obecnie dostępnym poziomie trudności aby odblokować wszystkie 6 poziomów trudności bez konieczności przechodzenia całej gry 3 razy.
Dodatkowo w grze jest jedna broń którą można pominąć, mianowicie Kalina Ann w 11 poziomie, warto ją podnieść, gdyż później dostaniemy drugą taką broń (Kalina Ann II) i mając obie otrzymamy jej podwójną wersję (Double Kalina Ann)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
