Devil May Cry 5: Misja 14 - Rozdroże - V - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Poniższa strona naszego opisu przejścia do gry Devil May Cry 5 zawiera solucję misji Rozdroże:V.
Kierowana postać: V
Data: 15 czerwca, 01:13 PM

Po wstawce, trafisz do dziwnego wymiaru, w której początkowo nie masz żadnej mocy. Przed sobą znajdziesz trzy duże figury z portalami. Każda z figur symbolizuje bossa, z którym już walczyłeś do tej pory. Od lewej jest to: Cavaliere Angelo, Artemis i Goliat. Na początek, warto wybrać Cavaliere.

W środku znajdziesz bańki z twoimi sojusznikami. Możesz wybrać, którą moc jako pierwszą odnowić. Polecam najpierw wybrać Cień, by szybko uporać się z bossem. Stocz walkę z przeciwnikiem - będzie on jednak znacznie słabszy, niż klasyczny boss, więc szybko się z nim uporasz.

Wrócisz do głównego pomieszczenia. Idź teraz do figury Artemisa i stocz walkę z minibossem. Warto teraz wybrać gryfa, który pomoże w ostrzeliwaniu mobilnego wroga.

Gdy odzyskasz Gryfa, możesz go wykorzystać by wyskoczyć z jednej skał i poszybować do niebieskiego fragmentu kuli. Koniecznie zrób to, przed przystąpieniem do finalnej walki z Goliatem.

Przed walką z Goilatem wybierz koszmar i przystąp do walki. Wraz z odzyskaniem wszystkich mocy, walka będzie bardzo prosta i uporasz się szybko z ostatnim już minibossem.


Kontynuuj drogę naprzód i zniszcz czerwony skrzep z krwią. Nie idź jednak od razu na dół - obok znajdziesz tajną misję 10. Idź teraz a dotrzesz do Malphas i misja zakończy się.
0
- Devil May Cry 5 - poradnik do gry
- Devil May Cry 5: Poradnik do gry
- Devil May Cry 5: Opis przejścia
- Devil May Cry 5: Solucja
- Devil May Cry 5: Prolog - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 01 - Nero - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 02 - Klifot - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 03 - Latający łowca - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 04 - V - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 05 - Demoniczny Miecz Spardy - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 06 - Stalowe zderzenie - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 07 - Zjednoczony front - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 08 - Demoniczny król - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 09 - Genesis - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 10 - Przebudzony - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 11 - Powód - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 12 - Yamato - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 13 - Trzech wojowników - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 14 - Rozdroże - V - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 15 - Rozdroże - Nero - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 16 - Rozdroże - Dante - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 17 - Bracia - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 18 - Przebudzenie - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 19 - Vergil - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 20 - Prawdziwa moc - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Opis przejścia
- Devil May Cry 5: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Gorn221 Generał
Taka ciekawostka:
Jeśli uda ci się pokonać bossa w prologu lub 8 misji to dostaniesz ukryte zakończenie, które również odblokowuje wyższe poziomy trudności. W istocie więc, wystarczy zabić bossa w prologu 3 razy na najwyższym obecnie dostępnym poziomie trudności aby odblokować wszystkie 6 poziomów trudności bez konieczności przechodzenia całej gry 3 razy.
Dodatkowo w grze jest jedna broń którą można pominąć, mianowicie Kalina Ann w 11 poziomie, warto ją podnieść, gdyż później dostaniemy drugą taką broń (Kalina Ann II) i mając obie otrzymamy jej podwójną wersję (Double Kalina Ann)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
