Devil May Cry 5: Arsenał V
Aktualizacja:
V - jeden z bohaterów Devil May Cry 5 - nie walczy sam. Walczą za niego przywołane zwierzęta - jego zadaniem jest wydawanie im poleceń. To właśnie robisz przyciskami, których inni bohaterowie używają do wykonywania bezpośrednich ataków.
Gryf

Gryf - choć bardziej przypomina zwykłego ptaka, towarzyszy V przez cały czas. W trakcie walki unosi się w powietrzu i podstawowo atakuje bardzo słabymi kulami energii w wybrany cel (używając PPM). Nie lekceważ jednak Gryfa - po zakupie umiejętności staje się silnym wspólnikiem cienia, który silnie rani wrogów atakami obszarowymi.
Cień

Cień - po przyzwaniu, demoniczna pantera będzie atakować cele naziemne i powietrzne silnymi atakami (używając LPM). W przeciwieństwie do Gryfa ma tendencję do częstszego zapadania w letarg (po zredukowaniu paska zdrowia do zera).
Koszmar

Koszmar - możesz go przyzwać dopiero, gdy podczas walki zapełnisz fioletowe paski Demonicznej przemiany. Wtedy naciskając F przyzwiesz Koszmar, który utrzymuje się na polu bitwy tak długo, aż pasek nie zostanie zredukowany do zera (czyli ok. 10 sekund domyślnie). Zakupując fioletowe kule możesz zwiększyć długość paska, aby przyzwany potwór dłużej utrzymywał się na polu bitwy. Domyślnie Koszmarem nie sterujesz - wykonuje on kilka silnych ataków obszarowych i znika; możesz jednak to zmienić zakupując umiejętności, które pozwolą ci wskoczyć na Koszmar i sterować nim. Ma to jednak sens dopiero, gdy zakupisz kilka fioletowych kul.
Atak automatyczny
Używając kombinacji: Q + Shift + LPM (cień) / LPM (gryf) na konkretnym celu, aktywujesz automatyczne atakowanie przez zwierzę wybranego celu (przy czym będzie ono korzystało również z zakupionych umiejętności). Takie polecenie zużywa jeden pasek Demonicznej przemiany.
0
Komentarze czytelników
Gorn221 Generał
Taka ciekawostka:
Jeśli uda ci się pokonać bossa w prologu lub 8 misji to dostaniesz ukryte zakończenie, które również odblokowuje wyższe poziomy trudności. W istocie więc, wystarczy zabić bossa w prologu 3 razy na najwyższym obecnie dostępnym poziomie trudności aby odblokować wszystkie 6 poziomów trudności bez konieczności przechodzenia całej gry 3 razy.
Dodatkowo w grze jest jedna broń którą można pominąć, mianowicie Kalina Ann w 11 poziomie, warto ją podnieść, gdyż później dostaniemy drugą taką broń (Kalina Ann II) i mając obie otrzymamy jej podwójną wersję (Double Kalina Ann)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
