Devil May Cry 5: Misja 11 - Powód - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na poniższej stronie naszego poradnika do gry Devil May Cry 5 odnajdziesz opis przejścia misji Powód.
Kierowana postać: Dante
Data: 15 czerwca, 11:11 AM

Po wstawkach przejmiesz kontrolę nad Dante - choć miecz Rebelion nie już jest z tobą, obecne ostrze, Demoniczny Miecz Spardy ma takie same ataki. Idź przed siebie i pokonaj grupkę wrogów i kieruj się do ruin budynku. Natkniesz się na skrzep krwi - zniszcz go.

Utorujesz sobie przejście dalej - biegnij dalej, niszcząc po drodze czerwone kryształy i pokonaj falę przeciwników. Po walce, biegnij w kierunku okazałego budynku. Nim wejdziesz do budynku, zeskocz na dół i zniszcz czerwony kryształ, by zdobyć trochę czerwonych kul.


Wejdź teraz do budynku i zniszcz czerwony skrzep z krwią, by budynek osunął się trochę w dół. Wskocz teraz na górę - do ukrytej platformy nad drzwiami wejściowymi. Na górze znajdziesz tajną misję 08.

Kieruj się teraz w dół budynku i zeskocz na poziom poniżej. Na dole znajdziesz trochę kryształów i dwa skrzepy z krwią - zniszcz je. Na półce znajdziesz również niebieski fragment kuli, który warto przygarnąć.


Wróć teraz na górę i skręć w prawo. W pokoju, obok globusa czeka na ciebie przedmiot oznaczony jako ???. Znajdziesz tam broń, Kalina Ann - która jest potężną wyrzutnią rakiet. Tym samym, odblokujesz nową broń do walki dystansowej.

Kieruj się teraz na górę budynku i przejdź odsłoniętym przejściem. Po drodze zaatakują cię bestie i nowy typ wroga - piekielna judetta. Ten typ demona jest dość silny, ma spory zasięg ataku i często teleportuje się kawałek od ciebie, by potem zaatakować mackami.


Kawałek dalej czeka cię kolejna walka, na okrągłej arenie. Czeka na ciebie sporo wrogów w tym proto angelo i hellbaty. Po walce zabierz fioletowy fragment kuli i zejdź do alejki poniżej. Zakup nowe umiejętności, lub odnów zapasy i przygotuj się do walki z kolejnym bossem - Cavaliere Angelo. Taktykę walki z tym przeciwnikiem odnajdziesz na osobnej stronie poradnika.
0
- Devil May Cry 5 - poradnik do gry
- Devil May Cry 5: Poradnik do gry
- Devil May Cry 5: Opis przejścia
- Devil May Cry 5: Solucja
- Devil May Cry 5: Prolog - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 01 - Nero - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 02 - Klifot - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 03 - Latający łowca - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 04 - V - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 05 - Demoniczny Miecz Spardy - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 06 - Stalowe zderzenie - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 07 - Zjednoczony front - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 08 - Demoniczny król - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 09 - Genesis - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 10 - Przebudzony - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 11 - Powód - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 12 - Yamato - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 13 - Trzech wojowników - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 14 - Rozdroże - V - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 15 - Rozdroże - Nero - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 16 - Rozdroże - Dante - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 17 - Bracia - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 18 - Przebudzenie - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 19 - Vergil - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 20 - Prawdziwa moc - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Opis przejścia
- Devil May Cry 5: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Gorn221 Generał
Taka ciekawostka:
Jeśli uda ci się pokonać bossa w prologu lub 8 misji to dostaniesz ukryte zakończenie, które również odblokowuje wyższe poziomy trudności. W istocie więc, wystarczy zabić bossa w prologu 3 razy na najwyższym obecnie dostępnym poziomie trudności aby odblokować wszystkie 6 poziomów trudności bez konieczności przechodzenia całej gry 3 razy.
Dodatkowo w grze jest jedna broń którą można pominąć, mianowicie Kalina Ann w 11 poziomie, warto ją podnieść, gdyż później dostaniemy drugą taką broń (Kalina Ann II) i mając obie otrzymamy jej podwójną wersję (Double Kalina Ann)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
