Devil May Cry 5: Jak zdobywać czerwone kule?
Aktualizacja:
Czerwone kule (orby) w Devil May Cry 5 pełnią rolę waluty. Kupujesz za nie umiejętności oraz przedmioty użytkowe, np. kryształy wskrzeszające, czy Poskramiacze dla Nero.
Eksploracja

Kluczem do zdobywania dużej ilości kul, jest uważna obserwacja otoczenia - występują one bowiem głównie jako małe "krzewy", które po zniszczeniu wydają pewną ilość kul.
Zwróć jeszcze uwagę na charakterystyczne "drzewka". Znajdziesz je nielicznie w świecie gry, często w zakamarkach map. W porównaniu do mniejszych "krzewów", które niszczysz jednym ciosem, to drzewo wymaga całej serii ciosów, by wyrzuciło z siebie wiele czerwonych kul. Haczyk polega na tym, że masz tylko kilka sekund na zadanie jak największych obrażeń drzewku, nim zostanie "spaczone". Kule, których nie zbierzesz i zostaną na drzewie nie będziesz już mógł zebrać. Używaj więc najsilniejszych ataków i potraktuj drzewko jak silnego oponenta.
Walka

Główne jednak źródło finansowania to walka. Jeśli wykonujesz efektowne combosy, otrzymujesz wyższą rangę. Wyższa ranga oznacza wyższe nagrody po zakończeniu misji. Aby budować dobre comba, warto nabyć nowe umiejętności. Będziesz jednak w stanie zrobić wiele także i z domyślnymi umiejętnościami bohaterów. Najważniejsze jest używanie różnych umiejętności i kombinacji (a nie cały czas tylko jednej) i robienie tego tak często, jak się da (nie rób sobie przerwy - przeskakuj od wroga do wroga). Więcej o combo przeczytasz w rozdziałach tego poradnika Jak zdobywać wysokie punkty za styl? oraz w rozdziałach Jak walczyć? znajdujących się przy opisie każdego z bohaterów.
Metoda początkowa (V)

W mojej opinii V najlepiej radzi sobie z generowaniem wysokiej klasy combo, nawet rangi SS, nagradzanej dużą ilością czerwonych kul. Ponadto, możesz zakupić umiejętności Zielony / Biały Zysk, które pozwolą na wygenerowanie większej ilości kul z pokonanych przeciwników, gdy Koszmar jest aktywny. Warto więc również zabierać i zakupywać fioletowe kule, by wydłużyć czas przez jaki Koszmar zostaje na polu bitwy; po nabyciu umiejętności Serce przemiany pasek redukowany jest wolniej
Metoda późniejsza (Dante) - najefektywniejsza

Gdy dotrzesz do misji 13 i ją rozpoczniesz, Dante otrzyma prezent: kapelusz Dr. Faust. Znajdziesz się w wyposażeniu jako broń dodatkowa, posiada także własne umiejętności do zakupienia, które dodatkowo poprawią jego parametry. Obierz cel i rzuć w niego kapeluszem - utrzyma się on na głowie przeciwnika przez kilka sekund: w tym czasie ataki we wroga generują duże ilości czerwonych kul.

Miej na uwadze, że inne ataki wykonane z użyciem kapelusza kradną kule!
0
- Devil May Cry 5 - poradnik do gry
- Devil May Cry 5: Poradnik do gry
- Devil May Cry 5: FAQ
- Devil May Cry 5: Jak zwiększać pasek Demonicznej przemiany?
- Devil May Cry 5: Co zrobić, gdy gra się nie włącza?
- Devil May Cry 5: Jak zdobywać wysokie punkty za styl?
- Devil May Cry 5: Jak zdobywać czerwone kule?
- Devil May Cry 5: Jak zwiększyć maksymalne zdrowie?
- Devil May Cry 5: Jak zmienić muzykę grającą w trakcie walki?
- Devil May Cry 5: Jak odblokować wyższe poziomy trudności?
- Devil May Cry 5: Czy Nero posiada Przemianę w demona?
- Devil May Cry 5: Balrog - jak przełączyć między kopnięciami/ciosami?
- Devil May Cry 5: Gdzie odnaleźć drugą broń Kalina Ann?
- Devil May Cry 5: Jak odblokować Sekretne zakończenie?
- Devil May Cry 5: FAQ
- Devil May Cry 5: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Gorn221 Generał
Taka ciekawostka:
Jeśli uda ci się pokonać bossa w prologu lub 8 misji to dostaniesz ukryte zakończenie, które również odblokowuje wyższe poziomy trudności. W istocie więc, wystarczy zabić bossa w prologu 3 razy na najwyższym obecnie dostępnym poziomie trudności aby odblokować wszystkie 6 poziomów trudności bez konieczności przechodzenia całej gry 3 razy.
Dodatkowo w grze jest jedna broń którą można pominąć, mianowicie Kalina Ann w 11 poziomie, warto ją podnieść, gdyż później dostaniemy drugą taką broń (Kalina Ann II) i mając obie otrzymamy jej podwójną wersję (Double Kalina Ann)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
