Devil May Cry 5: Misja 10 - Przebudzony - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Kolejna strona naszej solucji do gry Devil May Cry 5 zawiera opis przejścia misji Przebudzony. Po walce z Urizenem, ciężko ranny Dante wraca myślami do pojedynku, który stoczył z Królem Demonów.
Kierowana postać: Dante
Data: 15 maj, 04:44 AM

Przyjdzie ci teraz kierować Dante, który w końcu staje się grywalnym bohaterem. Dante ma zupełnie inny styl walki niż V, czy Nero i mocno bazuje na zmianach aktualnie używanego stylu walki. Walcz z wrogami, testuj umiejętności nowego bohatera i w razie kłopotów, używaj przemiany w demona.

Po walkach, natkniesz się na statuę, przy której możesz kupić nowe umiejętności dla Dantego. Warto wykosztować się trochę i nadrobić braki w umiejętnościach takich jak sprint, czy podwójny skok. Niebawem natkniesz się na nowych wirujących wrogów - Chaos. Ci przeciwnicy atakują z pomocą kręcących się ataków, więc staraj się przełamać ich obronę i szybko dobić.

Natkniesz się po krótkim czasie na korytarz z zamykającą się paszczą - musisz szybko wyeliminować kilka nożyc śmierci i zdążyć przed zamknięciem paszczy by zdobyć m.in. czerwone kule.


Po wszystkim, biegnij dalej i niszcz kolejnych wrogów. Po krótkim czasie natkniesz się na przejście z kolejną paszczą - podobnie jak wcześniej, musisz zabić wrogów w miarę szybko, by przejść przez korytarz - znajdziesz w nim trochę czerwonych kryształów. Dodatkowo, na końcu skocz w lewo, by zdobyć fragment niebieskiej kuli.

Gdy będziesz kontynuował drogę przed siebie, natkniesz się na biały kryształ - na prawo od niego znajdziesz odnogę, która doprowadzi cię do dodatkowych czerwonych kryształów i fioletowego fragmentu kuli.

Dalsza droga upłynie cię na walkach - czekają m.in. proto Angelo, chaosy i inni silni przeciwnicy. Niebawem spotkasz również nowego wroga- hellbaty. Ci wrogowie zieją ogniem i atakami dystansowymi. Najlepiej skrócić szybko dystans i jak najszybciej wyeliminować przeciwnika.

Po walce, jeśli zdążysz w czasie będziesz mógł przejść przez korytarz z paszczami - ten po lewej stronie prowadzi do czerwonych kul i złotej kuli, a prawy korytarz doprowadzi cię do tajnej misji 07.

W dalszej drodze natkniesz się na chowające się platformy - skacz na nie, gdy są wysunięte - jedna z nich skrywa złotą kulę, więc warto się pofatygować i zabrać cenne znalezisko.

Kawałek dalej spotkasz grupkę Scudo Angelo, wraz z Proto Angelo. Wrogowie mogą napsuć trochę krwi, więc w miarę potrzeb postaraj się skorzystać z przemiany w demona. Ostatni moment etapu to walka z Urizenem - tym razem jednak starcie trwa tylko chwilę i automatycznie zostanie przerwane przez grę. Po scenkach, misja zakończy się sukcesem.
0
- Devil May Cry 5 - poradnik do gry
- Devil May Cry 5: Poradnik do gry
- Devil May Cry 5: Opis przejścia
- Devil May Cry 5: Solucja
- Devil May Cry 5: Prolog - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 01 - Nero - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 02 - Klifot - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 03 - Latający łowca - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 04 - V - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 05 - Demoniczny Miecz Spardy - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 06 - Stalowe zderzenie - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 07 - Zjednoczony front - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 08 - Demoniczny król - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 09 - Genesis - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 10 - Przebudzony - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 11 - Powód - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 12 - Yamato - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 13 - Trzech wojowników - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 14 - Rozdroże - V - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 15 - Rozdroże - Nero - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 16 - Rozdroże - Dante - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 17 - Bracia - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 18 - Przebudzenie - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 19 - Vergil - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Misja 20 - Prawdziwa moc - solucja, opis przejścia
- Devil May Cry 5: Opis przejścia
- Devil May Cry 5: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Gorn221 Generał
Taka ciekawostka:
Jeśli uda ci się pokonać bossa w prologu lub 8 misji to dostaniesz ukryte zakończenie, które również odblokowuje wyższe poziomy trudności. W istocie więc, wystarczy zabić bossa w prologu 3 razy na najwyższym obecnie dostępnym poziomie trudności aby odblokować wszystkie 6 poziomów trudności bez konieczności przechodzenia całej gry 3 razy.
Dodatkowo w grze jest jedna broń którą można pominąć, mianowicie Kalina Ann w 11 poziomie, warto ją podnieść, gdyż później dostaniemy drugą taką broń (Kalina Ann II) i mając obie otrzymamy jej podwójną wersję (Double Kalina Ann)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
