Devil May Cry 5: Dante - interfejs postaci i sterowanie dodatkowe
Aktualizacja:
Interfejs każdej z postaci w Devil May Cry 5 nieco się różni. Każdy z bohaterów potrafi także korzystać z unikalnych umiejętności ukrytych pod niektórymi z klawiszy: u Dantego są to głównie przyciski nieużywane przez innych, służące do zmiany Stylów walki.

- Pasek zdrowia (1) - zwiększanie paska odbywa się poprzez zbieranie niebieskich kul ukrytych w świecie lub poprzez ich zakup. Pasek zdrowia ulepsza się jednocześnie dla wszystkich bohaterów.
- Pasek Demonicznej przemiany (2) - zwiększysz go zbierając fioletowe kule lub zakupując je - pasek ulepsza się jednocześnie dla wszystkich bohaterów. Pasek ten służy do aktywacji umiejętności specjalnej - przemiany w demona.
- Pasek Demonicznej przemiany grzechu (3) - pasek ten ukazuje się dużo później, gdy Dante odblokuje w fabule Demoniczną przemianę grzechu. Jest ona możliwa dopiero, gdy trzymając klawisz przemiany przetransferujesz tu punkty z paska Demonicznej przemiany i zapełnisz go - wtedy trzymając klawisz przemiany aktywujesz DPG.
- Koło stylów (4) - pokazuje, który z czterech stylów, których używa Dante, jest obecnie wybrany.
- Wyposażenie dodatkowe (5) - aktualnie wykorzystywane wyposażenie dodatkowe (czyli z reguły broń palna).
- Broń podstawowa (6) - aktualnie używana broń.
Sterowanie dodatkowe
Każdy z bohaterów pod niektórymi przyciskami posiada indywidualne cechy bądź umiejętności:
Przycisk (XONE) | Przycisk (PS4) | Klawisz (PC) | Opis |
![]() | ![]() | ![]() | Zmiana stylu: psotnik |
![]() | ![]() | ![]() | Zmiana stylu: mistrz miecza |
![]() | ![]() | ![]() | Zmiana stylu: gwardzista |
![]() | ![]() | ![]() | Zmiana stylu: rewolwerowiec |
![]() | ![]() | ![]() | Demoniczna przemiana; przytrzymaj, by przenieść punkty do Demonicznej przemiany grzechu i ją aktywować, po napełnieniu paska (czerwony pasek DPG pojawi się w ok. połowie gry). |
![]() | ![]() | ![]() | Stylowa akcja - efekt działania uzależniony jest od dzierżonej broni, przemiany oraz aktualnie używanego stylu. |
0
Komentarze czytelników
Gorn221 Generał
Taka ciekawostka:
Jeśli uda ci się pokonać bossa w prologu lub 8 misji to dostaniesz ukryte zakończenie, które również odblokowuje wyższe poziomy trudności. W istocie więc, wystarczy zabić bossa w prologu 3 razy na najwyższym obecnie dostępnym poziomie trudności aby odblokować wszystkie 6 poziomów trudności bez konieczności przechodzenia całej gry 3 razy.
Dodatkowo w grze jest jedna broń którą można pominąć, mianowicie Kalina Ann w 11 poziomie, warto ją podnieść, gdyż później dostaniemy drugą taką broń (Kalina Ann II) i mając obie otrzymamy jej podwójną wersję (Double Kalina Ann)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















